Moi
Ostin juuri Garmin GPSMap60CSx mallin ja kaikki karttani ei toimi siinä.
Minulla myös Colorado 300 malli, oka on loistava (itselleni)
(minulla on tuossa mukavasti karttoja ja nyt juurikin tarvitsemani Kroatia ei toimi.
Onko joku joka haluaa vaihtaa Garmin colorado 300 mallin tuohon Garmin GPSMap 60CSz malliin.
Sinulle GPSMap60CSx ja minulle colorado300.
Laite on todella uusi (sain sen tänään 26.8.2010)
kuitit ym löytyy. takuu on. suomenkieliset ostokuitit ja silleen. ei mikään moskovan tuonti tms...
saat mukaan mukana ostetun suojapussin.
Tarvitsen vain tuon Colorado 300 malin KIITOS.
Laitetta voit tulla kokeilemaan ja tutkimaan. tarkistamaan kuitit yms.
jos vaihto mitenkään kiinnostaa, niin ota yhteyttä.
tapio.salakari (at) pp.inet.fi
puh 0407496355
Tarve colorado 300 mallille on 5.9. joten hopi hopi.
Garmin GPSmap60CSx vaihto colorado 300
4
432
Vastaukset
- Colorado300
Niin juu lisätään vielä että kovasti yritin alkujaan metsästää uutta Colorado 300 gpssää, mutta missään ei enää uutena tuota myydä.
Mutta tosiaan toivottavasti tätä kautta löydän haluamani, ja sinä saat uuden vempeleen itsellesi.- Colorado 300
Ja jos jollain olisi myynnossä oma colorado 300, niin ostaisin mielelläni. (myyn sitten tuon GPSmap60CSx:n jonnekkin)
- GPS laite
Colorado 300 kirjoitti:
Ja jos jollain olisi myynnossä oma colorado 300, niin ostaisin mielelläni. (myyn sitten tuon GPSmap60CSx:n jonnekkin)
Minkälaista hintaa olit ajatellut Garmin 60 mallista, olisin kiinnostunut siitä.
- Colorado300
GPS laite kirjoitti:
Minkälaista hintaa olit ajatellut Garmin 60 mallista, olisin kiinnostunut siitä.
Lähtökohta on että ostan / vaihdan colorado 300 malli(i)n
Niin sitten kun tuo on selvä, niin myydään pois.
Vielä ei ole coloradosta kuulunut.
Jos coloradon saan 200 eurolla, niin tietenkin tuon GPSmapin myyn samantien 200 eurolla.
"voittoa" ei haeta, vaan oikeesti itselleni sopivan laitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833