menee viimeinenkin usko

emääusko

kun tätä palstaa lukee, eikö usko Jeesukseen tuo lähimmäisen rakkautta, joka näkyy sävyissä? vai pelkkää puukkoa.

18

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ot kauniisee kättees

      Sehän on rakkautta kun kehoitetaan uskosta osatonta parannukseen. Synnin nuhde kuuluu parannussaarnaan.

      On selvä, että henkilö joka ei tahdo luopua synnistä, vaan tahtoo elää synnissä, loukkaantuu siitä ja sanoo kuten sinä nyt, että siellä laitettiin puukkoa kylkiluiden väliin ja kierrettiin vielä terää haavassa.

      Voi miten ihanaa "parannussaarnaa" se olisi kun olisimme veljet epäuskoisille, ja todistaisimme heille, tervetuloa joukkoomme rakas Jeesuksen ystävä.

      On han nämä nyt jo nähty, - satoja kertoja: Kun tänne tulee ei-lestadiolainen kirjoittaja
      palttoon liepeet heiluen ja trvehtii meitä rakkaudella: "Terve teille te saatanan pedofiilit
      ja kakaroidenne hakkaajat, painukaa helvettiin."

      Kiitellä tällasesta saatanallisuudesta ja palstamme häiriköimisestä tietenkin pitäsi?

      Vai kuinka?

      • ai hee

        aiheessa :nimim ot kauniiseen kättees,,


      • åspbvkspmbp<s

        rukoile mielenrauhaasi. Olet tyypillinen lestaadiolainen, joka näkee itsensä vain pyhäksi ja hyväksi, eikä huomaa kun piru takanasi kuiskii. Se joka sitä helvettiäsi kauppaa.


      • Näin on velkulta
        åspbvkspmbp<s kirjoitti:

        rukoile mielenrauhaasi. Olet tyypillinen lestaadiolainen, joka näkee itsensä vain pyhäksi ja hyväksi, eikä huomaa kun piru takanasi kuiskii. Se joka sitä helvettiäsi kauppaa.

        Sellainen josta sinä et osaa edes kuvitella. Kittod Jeesukselle!!

        Nyt on kysymys siitä, mistä avauksessa puhuttiin. Ateistit tulevat sivullemme häiriköimään ja kritityitä mustamaalaamaan kaikenlaisilla valheillaan. Kun heitä kehoitetaanparannukseen synneistään he alkavat naukumaan etteivät kristityt rakasta heitä.

        Me kehoitamme parannukseen juuri siitä syystä, että rakastamme teitä emmekä soisi kenenkään menevän syntejään katumattomana kuolemaan.


      • kauniisee kättee
        ai hee kirjoitti:

        aiheessa :nimim ot kauniiseen kättees,,

        Me emme rakasta perkelettä ja hänen menojaan. sellaista on aivan turha anella.

        Mutta me rakastamme teitä epäuskoisia, joilla iankaikkisuus asiat ovat huonosti, kehoitamme ottamaan evankeliumin ilosanoman vastaan, so. - tehkää parannus.


      • jaakoo
        Näin on velkulta kirjoitti:

        Sellainen josta sinä et osaa edes kuvitella. Kittod Jeesukselle!!

        Nyt on kysymys siitä, mistä avauksessa puhuttiin. Ateistit tulevat sivullemme häiriköimään ja kritityitä mustamaalaamaan kaikenlaisilla valheillaan. Kun heitä kehoitetaanparannukseen synneistään he alkavat naukumaan etteivät kristityt rakasta heitä.

        Me kehoitamme parannukseen juuri siitä syystä, että rakastamme teitä emmekä soisi kenenkään menevän syntejään katumattomana kuolemaan.

        Vielä muita sättiöitä ole olutt. Kuin sinä .


      • Mees ny kottiis
        jaakoo kirjoitti:

        Vielä muita sättiöitä ole olutt. Kuin sinä .

        ... on sinun mielestäsi sättimistä.

        Ei tämä mikään uusi asia minulle ole. Hyvin monet kadotukseen matkalla olevat uskovat samoin kun sinäkin, että parannussaarna on hyvien ihmisten sättimistä. He uskovat myös niin, että uskovien kiroaminen ja valehtelu uskovista on oikeata Jumalan palvelemista.


      • jaakoo
        Mees ny kottiis kirjoitti:

        ... on sinun mielestäsi sättimistä.

        Ei tämä mikään uusi asia minulle ole. Hyvin monet kadotukseen matkalla olevat uskovat samoin kun sinäkin, että parannussaarna on hyvien ihmisten sättimistä. He uskovat myös niin, että uskovien kiroaminen ja valehtelu uskovista on oikeata Jumalan palvelemista.

        Oli tämä , eikö aloitus ollut ensisijainen kohde.


    • teuta

      Jos tuolla sanomisella tarkoitit leikkaajaa.. En myös ole muurhaaja jos sitä tarkoitit ,, enkä
      ymmärrärä puukkoo kristityn sana varastossa.

      • Auta Jeesus

        Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
        Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
        Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.

        *) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.

        Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
        Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
        katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.


      • teyta
        Auta Jeesus kirjoitti:

        Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
        Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
        Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.

        *) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.

        Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
        Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
        katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.

        Jos sinulla on noin lennokas mielikuvitus , en yhtään ihmettele että saat sellaisia käsityksiä ,
        kuin täällä on seiintynyt , sinun mielipide on nyt tullut kirjoittamattomien rivien tekstistä ,
        en todella puolusta.


      • Auta Jeesus
        teyta kirjoitti:

        Jos sinulla on noin lennokas mielikuvitus , en yhtään ihmettele että saat sellaisia käsityksiä ,
        kuin täällä on seiintynyt , sinun mielipide on nyt tullut kirjoittamattomien rivien tekstistä ,
        en todella puolusta.

        Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.

        Kenenkään kristityn ei saisit tuohon halpaan langeta, että ryhtyy julkisesti kehumaan vähäsyntisyydellään tai peräti synnittömyydellään. Siinähän seisoo silloin fariseus täydessä mitassaan. Ensimmäinen askel Jumalan valtakuntaan, on nimittäin tunnustaa syntinsä.

        Sinulla on yhtä paljon syntiä kun kaikilla muillakin ihmisillä, ja ainoa mahdollisuutesi on Jeesus kristus.
        Nyt kuule riviin ja äkkiä teuta. Tuollaisia ei saa suustaan päästää.

        Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia.


      • jessus sentään
        Auta Jeesus kirjoitti:

        Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.

        Kenenkään kristityn ei saisit tuohon halpaan langeta, että ryhtyy julkisesti kehumaan vähäsyntisyydellään tai peräti synnittömyydellään. Siinähän seisoo silloin fariseus täydessä mitassaan. Ensimmäinen askel Jumalan valtakuntaan, on nimittäin tunnustaa syntinsä.

        Sinulla on yhtä paljon syntiä kun kaikilla muillakin ihmisillä, ja ainoa mahdollisuutesi on Jeesus kristus.
        Nyt kuule riviin ja äkkiä teuta. Tuollaisia ei saa suustaan päästää.

        Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia.

        ootte.. huh..


      • teuta
        Auta Jeesus kirjoitti:

        Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
        Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
        Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.

        *) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.

        Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
        Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
        katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.

        Mutten sitä puukko hommaa joka minua kutkutti , ja sinua kiukutti
        kyllä minun vileä pitää sanoa että saat ihme sätkyjä erilaisista
        vääristä asioista , joita suurentelet , vääristelet , kirjotat.

        Minun vikani on anteeksi pyydetty ,kuinka omtsi .


      • teuta
        teuta kirjoitti:

        Mutten sitä puukko hommaa joka minua kutkutti , ja sinua kiukutti
        kyllä minun vileä pitää sanoa että saat ihme sätkyjä erilaisista
        vääristä asioista , joita suurentelet , vääristelet , kirjotat.

        Minun vikani on anteeksi pyydetty ,kuinka omtsi .

        Aloittajan mainitsemista sanoita oli kyse,,


      • teuta
        Auta Jeesus kirjoitti:

        Vai mitä sinä taas sekoilet? Minulla ei ole lennokasta mielikuvitusta vaan vakaa usko Kristukseen, älykäs päättelykyky Jumalan lahja sekin, ja Jumalan sana josta Pyhä Henki minulle osoittaa tarvittavat paikat ja tarvittavat tekstit. Jos todellakin tuossa tunnustuksessa pysyt minkä aiemmin kirjoitit, niin olen erittäin huolestunut hengellisestä tilastasi.

        Kenenkään kristityn ei saisit tuohon halpaan langeta, että ryhtyy julkisesti kehumaan vähäsyntisyydellään tai peräti synnittömyydellään. Siinähän seisoo silloin fariseus täydessä mitassaan. Ensimmäinen askel Jumalan valtakuntaan, on nimittäin tunnustaa syntinsä.

        Sinulla on yhtä paljon syntiä kun kaikilla muillakin ihmisillä, ja ainoa mahdollisuutesi on Jeesus kristus.
        Nyt kuule riviin ja äkkiä teuta. Tuollaisia ei saa suustaan päästää.

        Jeesus on meidän autuutemme ja me olemme yhtä syntiä kun kaikki muutkin ihmiset, emme yhtään sen parempia.

        Kaikkea yritätkin ?


      • teutatess
        Auta Jeesus kirjoitti:

        Jokainen meistä on murhaaja ja valehtelija. Tuollaiset puheet joissa korostetaan etten ole sitä enkä ole tätä, taikka en ole tuollainen kun nuo muut ihmiset ovat, on puhtaaksi viljeltyä farisealaisuutta.
        Juma meitä varjelkoon tuohon loukkoon lankeamasta. Meillä on Jeesus joka pelastaa, hänen nimessään ja veressään saamme kaikki synnit anteeksi, siksi meidän ei tarvitse eikä saapuolustella syntejämme.
        Farisealaisuus, jonka uskon perusta on, häpeä, ylpeys, itsekkyys ja omahyväisyys, ei pelasta ketään.

        *) Me olemme kaikki syntiä, toiset tunnustavat syntinsä ja saavat ne Jeesuksen tähden anteeksi.

        Toiset kieltävät syntinsä ja tekopyhyydessään menevät lopulta katumattomina kadotukseen.
        Hyvänä esimerkkinä tekopyhyydestä on tämän avauksen tehnyt henkilö. Hänellä ei ole syntiä
        katumiseen riittävää määrää, hänkin näkee synnit toisissa ja osoittelee toisia sormellaan.

        Minä olen parannuksen tehnyt , minulla on synnitön tila , joka Jeesuksen mukaan riittää autuuteen ,
        ei missään ole sanottu , että aloitta oli tekemässä hazaria , mutta tarjosi puukkoa , siitä minä riemastun.
        vaikka sinä olit fariseuksissa , ole vaan ei riittänyt parempaan .


    • Aut Jeesus hänt

      ... sitä joka hänen nimeänsä turhaan lausuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe