Täällä ketään muita miehiä jotka aivan kiimassa miesten jalkoihin, varpaisiin, sukkiin ja lenkkareihin?
Erityisesti todella hikiset ja haisevat saa mut jo ajatuksesta aivan kiimaan..
-jalkafettari-
Miesten jalat
18
1312
Vastaukset
- mutta pieni ero
Itselläni sama fetissi, mutta naisten jalkoihin, sukkiin, kenkiin. Erityisesti todella hikiset ja haisevat kauniin naisen käyttämät saa aivan sekaisin jo ajatuksena.
- vcxz
Joka mies on ainakin vähän toisen kollin jaloista kiinnostunut. Tarkistaa ainakin, onko se koko isompi vai pienempi kuin itsellä
- Gay77
Eikö löydy ketään jalkahikifettaria ?
- Jep!
Gay77 kirjoitti:
Eikö löydy ketään jalkahikifettaria ?
Mua kiihottaa karvaset ja hikiset miehen jalat.
Olen itsekin mies.
Esim. pukuhuoneen hikihaju saa kiimaan! - R.A.Imo
Jep! kirjoitti:
Mua kiihottaa karvaset ja hikiset miehen jalat.
Olen itsekin mies.
Esim. pukuhuoneen hikihaju saa kiimaan!Kyllä meikä äijälle meinaa ennen muuta koko. Kilahtaa, jos sattuu kohdalle oikein iso ja leveä tassu. Kun joskus pääsis mittaamaan jalka vasten jalka...
- Kysyn vaan
tästä on melkoisen uusi ketju. Miksi pitää aloittaa uusi ja hajoittaa keskustelua?
- 897kpl
kiinnostaisko paskanen siansorkka
- sä oot
varmaan teidän kaveriporukan hauskin kaveri? sääliksi käy!
- skeittisukat
sukat ja lenkkarit miehen jalassa on kyllä jotain niin kiihottavaa katella. Varsinkin valkoset sukat ja skeittikengät, varsinkin jos on vähän löysällä niin että kantapää vilahtelee takaa kun katselee.
- talloja
Moikka, mulla on nytkin jalassa tosi hikiset ja mustapohjaiset valkoiset nilkkasukat joita olen pitänyt monta päivää nahka kengissä työmaalla toimistossa, illalla kun riisun kengät on sukat aivan litimärät jalkahiestä,minusta ne vaan tuntuu tosi maukkailta pitää. Olis tosi kiihottavaa kun saisin pyyhkiä jalkani jonkun kasvoihin ja pitää niitä siinä hetken. Kerran olen saanut tilaisuuden pitää hikisiä jalkojani yhden laivalla käytävälle sammuneen kundin kasvoilla voi voi kun kundi tietäis kun hieroin jalkahiestä märkiä jalkapohjiani hänen kasvoihin, pois lähtiessä teki vielä mieli talloa kaverin kasvoja. Itseäni on vaimo tallonut ja pitänyt jalkatukena pöydän alla hikisillä jaloillaan jossa on ollut tosi märät, hikiset avokas-sukat hänkin pitää niitä yleensä useamman päivän.Voi taivas tuntuu tosi mahtavalta olla hänen hikisten jalkojen alla, ne kun tuoksuvat vielä tosi väkevältä, ja hän nauttii jopa kun saa astua jaloillaan kasvojeni päälle.
- Kiltari
Meitä jalkamiehiä on moneksi. Minulle taas on kaikkein parasta tyylikkäät pukukengät ja kunnolliset, polvipituiset sukat. Jos kaverilla on vielä pituuteensa nähden kohttuuttoman isot jalat niin, johan värisee. Olenpahan aina joskus päässyt runkulla sotkemaan tuollaisten nuorten business-miesten kalliita kenkiä ja hyvän tuoksuisia jalkoja.
- Varvasimu
Noita varpaita imisi mielellään:
http://www.omakuva.org/omakuva/displayimage.php?album=topn&cat=-32&pos=235 - njäh njäh
Voi morjens noita juttuja..ootte te varsinaisia velikultia kaikki :)
- Jalkahiki
Jos on kiinnostusta ostaa miesten, erittäin haisevia, hikisiä sukkia niin eikun ilmoa tähän perään. Takuuvarmasti ei pettymyksiä hajun suhteen. Sukat ovat 34v. miehen jaloista.
- Jalkahiki
Jos on kiinnostusta ostaa miesten, erittäin haisevia, hikisiä sukkia niin eikun ilmoa tähän perään. Takuuvarmasti ei pettymyksiä hajun suhteen. Sukat ovat 34v. miehen jaloista.
P.S Jalkasienet saa kaupanpäälle.
- Anonyymi00020
Vanhemman yli 50v raksaukon jalkahien haju ja työvaatteiden haju kiihottaa. Haluis että joku lähettää mulle haisevan paidan sukat tms. Kik joukou12
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089