http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/08/perussuomalaisten_nousu_jatkuu_1935940.html
Tällä viikolla kokoomuksen suosio oli 24,6 %
Tällä viikolla kokoomuksen suosio oli 24,6 %
7
127
Vastaukset
- paasikiveläinen
Muukalais - ja venäläisepäluuloisuus purevat
Ja sehän on Soinin ja Kataisen perimmäinen tarkoituskin.
Tosin Katainen arviot joutuivat entistä nolompaan asemaan kun Helsingin Sanomat julkisti 24.8. Venäjän olevan OECD:n tilastojen mukaan jo maailman kuudenneksi suurin talousmahti. Espanjan sijoitus oli 12. ja Hollannin 18.
Kataisen ärhäköityminen kuuluu samaan sarjaan kuin Alexander Stubbin huudahtukset kaksi vuotta sitten kun hän hämmästeli Venäjän ja Georgian sotaa. Ulkoministerin mielestä sota oli historian käännekohta ja sodasta alkoi Venäjän uusi pyrkimys suurvallaksi.- Noloa naapureille
hillitsisit omia touhua.
Vertaus Paasikiveen on vertaansa vailla olevaa lapsellisuutta ja vähän hurahtunutta puhetta.
koskahan ihmiset tajuavat kokoomuksen kusetuksen, mistä näitä hulluja riittää---------------
onneksi perussuomalaisiakin on yhä enemmän..............- Kyllä kansa tietää
Vanhat piirit yritti ulkopolitiikalla lyödä taas kokoomusta.
- Uusi kannattaja
Minä kyllä nyt sisäistin myös itseni kokoomuslaiseksi.
Kokoomus toimii arvojensa mukaan, myös ulkopolitiikassa- Epäilys herää
Onko taloustutkimus koskaan soittanut kenellekkään teistä?
Ihmettelen vaan kun ei kukaan tuttavanikaan ole saanut koskaan taloustutkimukselta politiikkaa koskevaa puhelua.
Tulokset saadaan kyllä näyttämään halutuilta mm. kysymyksen asetteluilla ja kun valitaan tietyn puolueen jäsenrekisteristä kannattajat. - Sotien odottelija
Eläkeikää saa korottaa.Arvot ne olla pittee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206186Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.243666Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682848- 292760
- 821714
- 1471602
- 1481561
- 91533
- 121268
- 211162