http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/08/perussuomalaisten_nousu_jatkuu_1935940.html
Tällä viikolla kokoomuksen suosio oli 24,6 %
Tällä viikolla kokoomuksen suosio oli 24,6 %
7
129
Vastaukset
- paasikiveläinen
Muukalais - ja venäläisepäluuloisuus purevat
Ja sehän on Soinin ja Kataisen perimmäinen tarkoituskin.
Tosin Katainen arviot joutuivat entistä nolompaan asemaan kun Helsingin Sanomat julkisti 24.8. Venäjän olevan OECD:n tilastojen mukaan jo maailman kuudenneksi suurin talousmahti. Espanjan sijoitus oli 12. ja Hollannin 18.
Kataisen ärhäköityminen kuuluu samaan sarjaan kuin Alexander Stubbin huudahtukset kaksi vuotta sitten kun hän hämmästeli Venäjän ja Georgian sotaa. Ulkoministerin mielestä sota oli historian käännekohta ja sodasta alkoi Venäjän uusi pyrkimys suurvallaksi.- Noloa naapureille
hillitsisit omia touhua.
Vertaus Paasikiveen on vertaansa vailla olevaa lapsellisuutta ja vähän hurahtunutta puhetta.
koskahan ihmiset tajuavat kokoomuksen kusetuksen, mistä näitä hulluja riittää---------------
onneksi perussuomalaisiakin on yhä enemmän..............- Kyllä kansa tietää
Vanhat piirit yritti ulkopolitiikalla lyödä taas kokoomusta.
- Uusi kannattaja
Minä kyllä nyt sisäistin myös itseni kokoomuslaiseksi.
Kokoomus toimii arvojensa mukaan, myös ulkopolitiikassa- Epäilys herää
Onko taloustutkimus koskaan soittanut kenellekkään teistä?
Ihmettelen vaan kun ei kukaan tuttavanikaan ole saanut koskaan taloustutkimukselta politiikkaa koskevaa puhelua.
Tulokset saadaan kyllä näyttämään halutuilta mm. kysymyksen asetteluilla ja kun valitaan tietyn puolueen jäsenrekisteristä kannattajat. - Sotien odottelija
Eläkeikää saa korottaa.Arvot ne olla pittee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv242385- 1121987
- 1131637
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421493Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91437Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016120976Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15929Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35927Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87925