kumihanskat

siretto

Kumihanskat naisen kädessä mielestäni ovat erittäin seksikkäät. Onko kellään kokemuksia oman vaimon / tyttöystävän kanssa jossa nainen käyttää kumihanskoja seksin yhteydessä? Tai löytyykö naisia kenellä hanskafetissi?

38

13501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha salakullittaja

käyttää, niillä on myös fetissi hanskoihin.....ei muuta kuin rajalle tarkastukseen !

• kivaaonse

Joo, on ne seksikkäät. Ja voin kertoa, että käsihoito tuntuu aivan mahtavalta.
      Vähän liukkaria hanskaan ja emäntä toihin ;-)

• Fettari-65

Tarvitse edes liukkaria välttämättä hanskoihin jos on hyvät hanskat millä saapi sitä "hoitoa"

• hgdut

Vaimolla on kolmet erilaiset kumihanskat ja sama määrä latex catsuiteja, yksi latex iltapuku ja kaksi erilaista latex uimapukua. Pienempää rekvisiittaa on myös. Näitä voi sitten käyttää mm ulkoillessa ja erilaisissa julkisissakin tilaisuukksissa. Ei tarvitse olla seinäkukkasena noissa vaatteissa. Tietenkin noista riittää iloa muös kotona.

• tääonhianoo

Ei nyt heti tule mieleen missä vois kuluttaa latex catsuit pukua?

• kotona puuhastelless
        tääonhianoo kirjoitti:

kuluu

• yllättikö?
        tääonhianoo kirjoitti:

Kerrompa sitten. Eri värisiä läpinäkyviä latex catsuiteja voi käyttää hyvin eleganttien vaatteiden alla, joka tuo erikoisen lisän pukutumiseen. Pieni pilkahdus siellä täällä saa tietyt henkilöt hämilleeen, kun taas normitavikset ei edes tajua mistä on kyse.
        Eleganttia ja erikoista yhdistelemällä saa myös aikaan melkoisia sopimuksia aikaan bisnesalalla.

• HanskaWaari

Paljon tulee käytettyä hanskoja, kumisia ja muovisiakin. Hyvä on hanskakäsin touhuta niin oman mulkun kanssa kuin naisten pillujakin räplätä ja käpälöidä myös toisten miesten kyrpiä. Kuten on havainnoitavissa olen bi-miehiä. Hanskat ja kumisaappaat kuuluvat molemmat varustukseeni yleensä aina sekstaillessa ja runkatessa. Joskus olen laittanut postissa muutamalle tutulle spermaiset kumihanskat ja sitten lähetyksen vastaanottaja on käyttänyt niitä minun mahlahanskojani omassa itsetyydytyksessään ja miehet ovat roiskineet niille omia satsejaan ja naiset ovat tonkineet omaa pilluaan syvältä niillä minun spermaisilla hanskoillani. Kiitosta olen saanut semmoisesta postista.

• litisyttäjä

mie tykkään kans runkata miesten kyrpiä. Kyllä näkee miehestäkin kuin hyvää ne kumihanskat
        tekee ja vielä kun kaataa kumihanskaan vähän jotain rasvaa että oikein alkaa litinä käydä niin
        ei tarvi kauaa lypsää kun spermat lentää.
        Sama naisilla öljyhoito tekee höpöä,naisiin en ole kumihanskoja kyllä uskaltanut edes kokeilla
        No nää on vaan mun kokemuksia.

• g-loves
        litisyttäjä kirjoitti:

mie tykkään kans runkata miesten kyrpiä. Kyllä näkee miehestäkin kuin hyvää ne kumihanskat
        tekee ja vielä kun kaataa kumihanskaan vähän jotain rasvaa että oikein alkaa litinä käydä niin
        ei tarvi kauaa lypsää kun spermat lentää.
        Sama naisilla öljyhoito tekee höpöä,naisiin en ole kumihanskoja kyllä uskaltanut edes kokeilla
        No nää on vaan mun kokemuksia.

nahkafoorumista löytyy paljon kumihanska kuvia ja videoita

www.nahkafoorumi.com

• liuk
        g-loves kirjoitti:

nahkafoorumista löytyy paljon kumihanska kuvia ja videoita

www.nahkafoorumi.com

Kyl nää jutut taas kiihottaa niin että täytyy käydä kumihanskat ,öljypullo ja kortsu hakee ettei roisku ja käydä "käsitöihin" antaumuksella ja kaikessa rauhassa.

• HanskaWaari
        liuk kirjoitti:

Kyl nää jutut taas kiihottaa niin että täytyy käydä kumihanskat ,öljypullo ja kortsu hakee ettei roisku ja käydä "käsitöihin" antaumuksella ja kaikessa rauhassa.

Täydennän vielä herkkumeininkiä. Kumihanskakäsin on nykyterminologiaa hyödyntääkseni "sikatautisen" mojovaa ronkkia omaa persereikääkin. Paljain sormin homma ei tunnu ihan yhtä irstaalta. Joka tapauksessa öljyt sun muut liukasteet tekevät höpöä sontaluukkusorkkimisissa. Kun käyn yksin suihkussa, niin kuta kuinkin aina mukana on kumihanskat ja öljypullo. Siinä anaalia hyväillessä tulee aina mieleen myös se, että olisipa toinen mies mukana suihkupesulla, niin mielelläni antaisin työnnellä kovaa kankea ahteriini.

• Hanskaa sinne

Eka bi´-kokemus. Kävin hakemassa siivoojalta (tumma mies) siivous hanskoja, etti niitä kopissn ja istuskelin. Sitten löysi keltaiset näppylähanskat, kysy mihin tarvitsen ja kun ei ymmärtänyt näytin kädellä että siivoon. Käsitti väärin ja laitto käsirasvaa niihin ja otti housut alas ja halus että hieron, olihan se kiihottavaa keltaisella kumihanskalla hieroa tummaa miestä että mällit lenti. Sen kotona halus rasvata pyllyni ja kokeili kunnolla näppylähanskalla, sitten sai muutakin anaaliin ja hanskoilla piiskaa pakaroille.

• mr85

Kumihanskat seksikkäällä tytöllä/naisella on kyllä kaunista katseltavaa! :) Monesti töissä tulee tiirailtua kivoja siivoojatyttöjä kumihanskoissaan touhuilemassa... Meillä vielä jokunen vuosi sitten oli sillointällöin sekstailu käytössä hanskoja. Lähinnä kumisia, vaikka itse tarjosin tyttöystävälleni tiukkoja nahkakäsineitä.. Ei halunnut, kun kuulemma menevät pilalle :/ Hän ei itse hanskaleikeistä niinkään nauttinut, vaan antoi sillointällöin ikäänkuin palkinnoksi kumihanska käsittelyn, jos olin ollut kiltisti tai tehnyt jotain erityisen hyvää. Ensimmäinen kerta oli ehdottomasti mieleenpainunein! Olin juuri joitakin päiviä aikaisemmin julkaissut (saanut vaivoin kakistettua suustani kauhean itsenikanssataistelun jälkeen) oman hanskafetissini tyttöystävälleni ja puhunut aiheesta jonkin verran kotona hänen kuullen.. Tyyliin, olisi kiva jos joskus meilläkin.. mitä sinä siitä pitäisit...? Tulin juuri suihkusta ja kuulin hänen touhuavan jotain makuuhuoneessa. Pieni aavistus minulla oli, sillä olin aiemmin päivällä nähnyt hänen kantavan saappaansa makkariin... En kerennyt mennä katsomaan kun hän jo kutsui minut tulemaan luokseen. Avattuani raollaan olevan oven, näin hänen seisovan siinä keskellä huonetta valkoisessa työtakissaan (melkein kuin lääkäreiden käyttämä, mutta lyhyempi) mustat nahkasaappaat jalassaan, joiden varret tiukasti säären ympärillä ja vetäen s-kokoisia, keltaisia Sinin kumihanskoja käsiinsä! Sydän melkein pomppasi kurkkuun tämän nähdessäni ja salamana jotain alkoi tapahtumaan ala-osastollani! Hän komensi minut sängylle selälleen...Tein niinkuin käskettiin, sillä eihän tuollaista lääkäritätiä vastaan voinut alkaa kapinoimaan.. Päästyäni selälleen, hän oli saanut kumihanskat jo käsiinsä ja asetteli niitä seksikkäästi aloilleen ja veti aina välillä hanskan varren suusta niitä peremmälle.. samalla hän katsoi minua ja pyyhettä, joka oli teltan lailla vyötäröni alapuolella ihanan lempeästi sanoen: "noh noh, ei mitään hätää.. ei tämä nyt niin vakava tilanne ole, että ihan noin tarvitsee innostua..." :) Sitten hän riisui pyyhkeen pois, tuli jalkojeni päälle istumaan ja tarttui kiinni.. Yritin estellä, että tämä ihanuus olisi voinut jatkua pidempään, mutta turhaan... Montaa sekunttia ei ehtinyt kulua, kun kumihanskoja pitkin valui lopputulos. Senverran liikaa oli jo tuossa lähtötilanteessa panoksia ;)
      Näin muutama vuosi tapahtuneesta on kiva muistella tuota hetkeä. Tuon tapauksen jälkeen meillä on ollut kyllä useita esileikkejä, joissa on kumihanskoja ja kumisaappaita käytetty, mutta nyt ne ovat vain jotenkin jääneet pois. Kai sitä on tullut niin ujoksi, eikä enää uskalla kysyä vaimoltani seuraa hanskaleikkeihin.
      Kumihanskoja on tullut hankittua tässä aajnsaatossa jos jonkinlaisia. Lähikauppojen ja paikallisten markettien valikoimat on kaikki jo läpi koluttu... Muutamia sellaisia "harvinaisempia" käsineitä olen "lainannut" yhdestä keittiöstä, missä tulee joskus käytyä. Ovat semperit-merkkiset, ammattikäyttöön tarkoitetut keltaiset talouskäsineet. Mielestäni ovat parhaat koskaan missään kokeilemani hanskat!! Millaisia hanskoja sinulla on siretto? Niin ja mistä olet hankkinut?

• v78

hei minunkin ex tyttökaveri käytti keltaisia kumikäsineitä joskus kun käsitteli minun penistä ja joskus hänellä oli korsetti ja keltaiset kumikäsineet kädessään. hmm heino tarina toi sinun ei muutako rohkeesti ehdottelemaan

• mr85
        v78 kirjoitti:

hei minunkin ex tyttökaveri käytti keltaisia kumikäsineitä joskus kun käsitteli minun penistä ja joskus hänellä oli korsetti ja keltaiset kumikäsineet kädessään. hmm heino tarina toi sinun ei muutako rohkeesti ehdottelemaan

Joo, kyllä sitä pitää vielä joskus tässä ehdottaa, kun oikein innostuu! :) Kumisaappaat minua kiinnostaa myös todella paljon ja viime kesän ja syksyn aikana monta metsäretkeä tehtiinkin ja sain otettua valokuvia noilta reissuilta kivasti! Pieni ja sievä tyttö (nainen kai kaksvitonen jo on:) päällään farkkuhame ja punaiset kontiot... Niitä on mukava näin talven keskellä katsella ja muistella lämmintä kesää... ;)

• jonka...

antaisi eräs nuori hyvännäköinen, tummahiuksinen mäkkärin naistarjoilija.
      Huh, huh, aina kun näen hänet hanskat kädessä alkaa tehdä mieli ;)

• mr85

Itsekkin haveilen kumihanskahandjobeista eräiden tiettyjen naisihmisten kanssa.. :) Tympeintä siinä vain on se, että itse olen vahvasti parisuhteessa ja perheellinen sekä että tuo eräskin unelmien kohde on niin kielletty hedelmä kuin olla saattaa, nimittäin ystäväperheen nainen :) Mutta haaveillahan saa, kukaan ei sitä minun päästäni voi pois viedä! Itseasiassa löysin eräästä yahoon groupista hyvin paljon häntä muistuttavan tyttösen kuvia, joissa hän kumihanskoissaan poseeraa :D Usein kaupungilla liikkuessa näkee ja tapaa ihmisiä (lähinnä naisia;) joilla on päällään jotain minun mielestäni todella kuumottavaa, esimerkiksi juuri kivat saappaat, kumpparit tai tiukat nahkahansikkaat tai vaikkapa siivoojatyttösiä kumihanskat käsissään touhuamassa... ;) Toinen unelmieni kohteista onkin eräs siivooja, jonka tapaan lähes päivittäin työni takia... Hän on nuori, tumma tukkainen, ei liian laiha muttei lihavakaan, kivasti timmit farkut jalassaan ja se firman liivi päällä :) Kumihanskat hänellä on aina käsissään, tekipä mitä työtehtäviä tahansa. Kiva jäädä aina hänen juttusilleen kun ohitse sattuu kulkemaan ;) Jos elämä olisi kaikinpuolin erilaista häntä olisi kiva pyytää mukaan vaikkapa siivouskomeroon hanskahommiin ;) Tietty itselläni olisi juuri sopivasti mukana hänen kokoaan olevat, uudenkarheat ja -tuoksuiset omaa lempiväriäni olevat kumihanskat, jotka hän ammattimaisen sujuvasti sujauttaisi käteensä ennen hommiin ryhtymistä... :P namm.. Perhana sentään, kun nämä mun viestit aina venähtää ;)

• PinkGlove
        mr85 kirjoitti:

Itsekkin haveilen kumihanskahandjobeista eräiden tiettyjen naisihmisten kanssa.. :) Tympeintä siinä vain on se, että itse olen vahvasti parisuhteessa ja perheellinen sekä että tuo eräskin unelmien kohde on niin kielletty hedelmä kuin olla saattaa, nimittäin ystäväperheen nainen :) Mutta haaveillahan saa, kukaan ei sitä minun päästäni voi pois viedä! Itseasiassa löysin eräästä yahoon groupista hyvin paljon häntä muistuttavan tyttösen kuvia, joissa hän kumihanskoissaan poseeraa :D Usein kaupungilla liikkuessa näkee ja tapaa ihmisiä (lähinnä naisia;) joilla on päällään jotain minun mielestäni todella kuumottavaa, esimerkiksi juuri kivat saappaat, kumpparit tai tiukat nahkahansikkaat tai vaikkapa siivoojatyttösiä kumihanskat käsissään touhuamassa... ;) Toinen unelmieni kohteista onkin eräs siivooja, jonka tapaan lähes päivittäin työni takia... Hän on nuori, tumma tukkainen, ei liian laiha muttei lihavakaan, kivasti timmit farkut jalassaan ja se firman liivi päällä :) Kumihanskat hänellä on aina käsissään, tekipä mitä työtehtäviä tahansa. Kiva jäädä aina hänen juttusilleen kun ohitse sattuu kulkemaan ;) Jos elämä olisi kaikinpuolin erilaista häntä olisi kiva pyytää mukaan vaikkapa siivouskomeroon hanskahommiin ;) Tietty itselläni olisi juuri sopivasti mukana hänen kokoaan olevat, uudenkarheat ja -tuoksuiset omaa lempiväriäni olevat kumihanskat, jotka hän ammattimaisen sujuvasti sujauttaisi käteensä ennen hommiin ryhtymistä... :P namm.. Perhana sentään, kun nämä mun viestit aina venähtää ;)

Eräs ystäväni kertoi, että oli harrastanut baari-illan jälkeen yhdenillanjutun kanssa jotain hanskaleikkejä... Mies oli ehdottanut. Vähän kyllä alkuun kummastelin mutta sitten ajattelin, että mikäpä siinä! on ainakin hygieenistä(jos on puhtaat hanskat). Aika omituista se minusta silti oli.. Sitten aloin miettimään asiaa hieman tarkemmin ja kuulin tällaisesta fetissistä.. Tykkäähän jotku seksikkäistä minihameista, jotkut taas saappaista, varpaista, käsistä, niin miksei myös kumihanskojen näkeminen naisella voisi tuottaa joillekin miehille hyvänolontunnetta!? Työskentelen siivoojana paikallisessa kauppakeskuksessa ja tämän ystäväni tapauksen kuultua olen alkanut kiinnittää huomiota työssä näkemiini ihmisiin enemmän. Kyllä siellä sillointällöin aina miesten päät kääntyy ja huomaan heidän tuijottavan minua kun hommailen söpösti vaaleanpunaisissa kumihanskoissani ;) Jos saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta, niin voisinpa kysäistä joskus jotain hanskojani tiirailevaa urosta tulemaan lähemmäs katsomaan! :D

• m
        PinkGlove kirjoitti:

Eräs ystäväni kertoi, että oli harrastanut baari-illan jälkeen yhdenillanjutun kanssa jotain hanskaleikkejä... Mies oli ehdottanut. Vähän kyllä alkuun kummastelin mutta sitten ajattelin, että mikäpä siinä! on ainakin hygieenistä(jos on puhtaat hanskat). Aika omituista se minusta silti oli.. Sitten aloin miettimään asiaa hieman tarkemmin ja kuulin tällaisesta fetissistä.. Tykkäähän jotku seksikkäistä minihameista, jotkut taas saappaista, varpaista, käsistä, niin miksei myös kumihanskojen näkeminen naisella voisi tuottaa joillekin miehille hyvänolontunnetta!? Työskentelen siivoojana paikallisessa kauppakeskuksessa ja tämän ystäväni tapauksen kuultua olen alkanut kiinnittää huomiota työssä näkemiini ihmisiin enemmän. Kyllä siellä sillointällöin aina miesten päät kääntyy ja huomaan heidän tuijottavan minua kun hommailen söpösti vaaleanpunaisissa kumihanskoissani ;) Jos saan kerättyä tarpeeksi rohkeutta, niin voisinpa kysäistä joskus jotain hanskojani tiirailevaa urosta tulemaan lähemmäs katsomaan! :D

heino homma tseppi' vain kumhanskojen venyttelyyn meisten nähden ja laita aina kumikäsineesi käteen hitaasti venytellen meisten nähden

• PinkGlove
        m kirjoitti:

heino homma tseppi' vain kumhanskojen venyttelyyn meisten nähden ja laita aina kumikäsineesi käteen hitaasti venytellen meisten nähden

Hahaa.. Viime viikolla yhtenä iltana töissä ollessani minun puheille tuli kauppakeskuksen vartija kyselemään omiin hommiinsa liittyviä juttuja... Olin siinä juuri aloittamassa lattioiden pesua ja hanskat roikkuivat kärryssä. Jutellessamme näin kun hän kerran selvästi katsoi niitä. Silloin ajattelin että teen vartijapojalle pienen testin, tuskin hän kuitenkaan minun uskoi olevan perillä kumihanskahommista! :D Samalla kun juttelimme, otin käsineet kärrystä, suoristin ne ja vedin ne rutiinin omaisesti käsieni suojaksi, samalla katsoen häntä viekkaasti silmiin. Lopuksi vielä tarkasti asettelin hanskat paikoilleen, söpösti varrensuita nipsauttaen ;) Heh, pojalla meni sanat aivan sekaisin ja hän vain alkoi sopertaa :D :D Taisin osua naulan kantaan hänen suhteen!

• m
        PinkGlove kirjoitti:

Hahaa.. Viime viikolla yhtenä iltana töissä ollessani minun puheille tuli kauppakeskuksen vartija kyselemään omiin hommiinsa liittyviä juttuja... Olin siinä juuri aloittamassa lattioiden pesua ja hanskat roikkuivat kärryssä. Jutellessamme näin kun hän kerran selvästi katsoi niitä. Silloin ajattelin että teen vartijapojalle pienen testin, tuskin hän kuitenkaan minun uskoi olevan perillä kumihanskahommista! :D Samalla kun juttelimme, otin käsineet kärrystä, suoristin ne ja vedin ne rutiinin omaisesti käsieni suojaksi, samalla katsoen häntä viekkaasti silmiin. Lopuksi vielä tarkasti asettelin hanskat paikoilleen, söpösti varrensuita nipsauttaen ;) Heh, pojalla meni sanat aivan sekaisin ja hän vain alkoi sopertaa :D :D Taisin osua naulan kantaan hänen suhteen!

hei minkäs väriset ne sun kumikäsineesi ovat?? ja mitä kokoa??
        joo tais mennä pojalla sanat sekaisin siinä oisit vetänyt ne tosi hiljaa käteeesi ja venytellyt ne hyvin käteesi niin et ois oikein kunnolla ihoa myöten..
        ne on ihanan näköiset naisen kädessä ja keltaiset tai vaaleanpunaiset kumihanskat on ihkun väriset

• mr85
        PinkGlove kirjoitti:

Kertomuksesi kumihanskojen testailusta kuulostaa aivan uskomattoman kiihottavalta, PinkGlove! Melkein toivoisin itseni tuon pojan tilalle! Saattaisi kyllä mennä sanat sekaisin minullakin, mutta uskaltaisin minä kyllä hetken rohkaisun jälkeen kysästä sinua mukaan jonnekin privaatimpaan paikkaan harjoittamaan hanskaleikkejä! Sen verran selvä merkki tuollainen minulle olisi, että mukaan vaan!

• PinkGlove
        m kirjoitti:

hei minkäs väriset ne sun kumikäsineesi ovat?? ja mitä kokoa??
        joo tais mennä pojalla sanat sekaisin siinä oisit vetänyt ne tosi hiljaa käteeesi ja venytellyt ne hyvin käteesi niin et ois oikein kunnolla ihoa myöten..
        ne on ihanan näköiset naisen kädessä ja keltaiset tai vaaleanpunaiset kumihanskat on ihkun väriset

...vaaleanpunaiset, Vileda-merkkiset, kokoa S :) Ovatten senverran reilut, että alle mahtuu ohuet puuvillasormikkaatkin. Minulla on todella pienet kädet ja olen oikein ylpeä niistä! :)

• hanskaaj
        PinkGlove kirjoitti:

...vaaleanpunaiset, Vileda-merkkiset, kokoa S :) Ovatten senverran reilut, että alle mahtuu ohuet puuvillasormikkaatkin. Minulla on todella pienet kädet ja olen oikein ylpeä niistä! :)

Missäs olet töissä ? :)

• m
        PinkGlove kirjoitti:

heii pinkglove

oi sinulla sit pienet sirot kädet ois oispa itse ollut sen pojan tilalla kun kokeilit sitä hanska juttua , mut kyllä itse oisin ehdottanut privaa paikka kokeilla sitä sun hanska juttuasia hmm, oisin sanot siihen et ompas nätit käsineet sinulla hmm kun teit sitä hanska testiä siinä kun juttelitta niin oisin kyllä silloin sanonut sulle et ompa kivat käsineet sulla kädessäsi, ensin kuitenkin puhunut muita asioita

• PinkGlove
        hanskaaj kirjoitti:

Missäs olet töissä ? :)

...voi paljastaa. Jos kerron, saattaa tulla tunkua ;)

• m
        PinkGlove kirjoitti:

hei oletko käyttänyt muun värisiä kumikäsineitä esim siivous tukussa on sellaisia valkoisia kumikäsineitä joissa varret aina kyynärpäähän asti famonan käsineitä???

• mr85
        m kirjoitti:

hei oletko käyttänyt muun värisiä kumikäsineitä esim siivous tukussa on sellaisia valkoisia kumikäsineitä joissa varret aina kyynärpäähän asti famonan käsineitä???

Famonan camaclean 708 on tämä kyseinen käsine! Käsittääkseni jossain Bauhausseissa on myös myynnissä. Varren pituus 40cm. Olisi kyllä todella mielenkiintoista nähdä tuo kyseinen hanska joskus tositoimissa ;) Famonalta saa tilattua nuita, mutta vain kymmenen parin erissä, hintaakin noin 40e..

• m
        PinkGlove kirjoitti:

hei pinkglove
        oletko kokeilut kun olet siivonnut niin muun värisiä kumikäsineitä viledalta esim keltaisia kumikäsineitä ta camaclean kumikäsineitä joita saa siivous tukusta ostettun yksittäin parina ne ovat kyynärpäähän asti ylettyy niiten varret. vai ainako pidät vain vaaleenpunaisia viledan kumikäsineitä ehkä kannattaisia kokeila muita kin käsineitä ja katsoa miten niihin reakoidaan,,,,,,

• m
        PinkGlove kirjoitti:

pinkglove

jokos olet kokeilut muun laisia kumikäsineitä tai muun värisiä kumikäsineitä et mitä vaikkutuksia niillä olisi kun meihet katselesivat?
        kun siivoat kumikäsineet kädessäsi kokeiletko muun laisia kumikäsienit esim keltaisia ta vaaleanpunaisia tai sellaisia valkoisia kumikäsineitä joissa on varret kyynärpäähän asti sellaisia saa siivous tukusta.?

• Xetal-man

Minulla on kumihanskafetissi. Unelmani on, että avovaimoni hyväilisi minua latexhanskoilla ja toisella kädellä hyväillä eturauhastani. Oikeastaan se on varsinaisen fantasiani ydin. Olen joskus sitä saanutkin ja kiksit olivat mahtavat. Lisäksi takaapäin rakastellessa avovaimoni jokus on (pyynnöstäni - valitettavasti) samalla hyvälillyt anaaliani ja eturauhastani aj sitä ei kauaa kestä tulematta. Antaa se niin _mahtavat_ kiksit. Ja ei minulla olisi mitään sitä vastaan että partnerini pitäis niitä koko rakastelun ajan.

Muita fetissejäni on reisisaappaat ja stay-upit, chapsit tottakai, mustat catsuitit.

• Andelybe

Minun naisystäväni käyttää yleensä aina kumikäsineitä seksissä. Meillä on arviolta parikymmentä paria kumikäsineitä (monia erilaisia) joista puolet on hänelle sopivan kokoisia, ja puolet minulle. Itse käytän kumikäsineitä tyttöystävääni tyydyttäessäni, eli nautinto on molemminpuolinen.

Lisäksi meillä on runsas valikoima latex asuja, nahkaa (saappaita erityisesti) ja sen semmoista. Ei voi valittaa. :)

• mr85

Kateeksi käy, Andelybe!! En tosiaan itsekkään paljon valittaisi, jos (seksi)elämäni olisi nykyäänkin tuollaisilla herkuilla maustettua... "Mausteet" ovat meillä jääneet näet pois jo vähän aikaa sitten. Kerrohan hiukan yksityiskohtaisemmin jokin tarina, missä saappaat ja hanskat ovat saaneet olla oleellisesti osana? Olisi hauska lukea :)

• Andelybe
        mr85 kirjoitti:

Kateeksi käy, Andelybe!! En tosiaan itsekkään paljon valittaisi, jos (seksi)elämäni olisi nykyäänkin tuollaisilla herkuilla maustettua... "Mausteet" ovat meillä jääneet näet pois jo vähän aikaa sitten. Kerrohan hiukan yksityiskohtaisemmin jokin tarina, missä saappaat ja hanskat ovat saaneet olla oleellisesti osana? Olisi hauska lukea :)

Tiedän olevani onnekas, aivan erityisesti siksi, että kumi ja nahka ovat meidän yhteinen fetissimme. :)

Tyttöystäväni tykkää käyttää hanskoja, ja joskus töistä tullessa hän täällä kotona odottelee hanskat käsissä ja "hoitelee" minut samantien.. :) Se on mielestäni paras tapa tulla kotiin ja unohtaa päivän työt!

Olisihan niitä tarinoita vaikka miten paljon, mutta en ole oikein tarinankertoja. :) Mahtaisiko siitä kukaan saada selvää :D

• mr85
        Andelybe kirjoitti:

Tiedän olevani onnekas, aivan erityisesti siksi, että kumi ja nahka ovat meidän yhteinen fetissimme. :)

Tyttöystäväni tykkää käyttää hanskoja, ja joskus töistä tullessa hän täällä kotona odottelee hanskat käsissä ja "hoitelee" minut samantien.. :) Se on mielestäni paras tapa tulla kotiin ja unohtaa päivän työt!

Olisihan niitä tarinoita vaikka miten paljon, mutta en ole oikein tarinankertoja. :) Mahtaisiko siitä kukaan saada selvää :D

Ai että! Juuri tuollaiseksi arkielämän mausteeksi nämä hanska hommailut sopivat kuin nenä päähän! Toki mukavaa pitää pitkiä makkarisessioitakin, joissa monenmoista tarviketta mukana, eli ei niin exstempore-meininkiä :) Toiveissa se on monesti itselläkin, että kotiin saapuessa vastassa olisi vaimo kumikäsineissä ja saappaissa. Vähän sellaista yllätyksellisyyttä, niinkuin tuossa hiukan ylempänä kertomassani pitkähkössä tekstissä...

Annahan tarinasuonen pulputa hetken aikaa, niin näemme, onko sinussa tarinankertojan vikaa? :)

• Bi-Curios?

Minulle on ihan sama, kenen kädessä kumihanskat (naisen tai miehen), kunhan ovat kireät ja märät - kiihotun heti, kunhan vain mahdollisimman tiukat ja märät hanskat.

• mr85

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe