Entinen galleriasivumalli oli PALJON PAREMPI! No, eipähän tarvitse enää juurikaan poikkeilla siellä kun kaikki on muuttunut pieneksi piperrykseksi ja muutenkin ihan oudoksi. Edellinen malli oli paljon kodikkaamman näköinen, nykyinen on monimutkainen eikä houkuttele käyttämään.
Galleria pilattu:(
23
384
Vastaukset
- yökyöpeli****
Minusta tämä uusi on selkeämpi ja muutenkin
miten sen sanoisi, minun silmääni miellyttävämpi ,
kun nyt saavat sen toimimaan
;)- winona10 ejk.
enää että kuka on käynyt vierailemassa? Se näkyy vain, että montako kappaletta on ollut vierailijoita, mutta ennen näkyi profiilikuvat ja nikitkin.
Rekkaamattomat varmaan tykkää tirkistellä nyt kun näkee enemmän kuin ennen ilman rekkautumista:((( winona10 ejk. kirjoitti:
enää että kuka on käynyt vierailemassa? Se näkyy vain, että montako kappaletta on ollut vierailijoita, mutta ennen näkyi profiilikuvat ja nikitkin.
Rekkaamattomat varmaan tykkää tirkistellä nyt kun näkee enemmän kuin ennen ilman rekkautumista:(((taida enää näkyä kuka käynyt.
Mulla näkyy yks vierailija profiileineen, hän kävi sen betaversion aikana.
muita ei näkyvissä, vaikka vieraskirjaviestejäkin on.
- +KUKALIE+
Nyt on hyvä, sen minkä olen ehtinyt tutustua..............
- lillukanvarsi
sama, miltä siellä näyttää, kun en virallista nikkiäni, joka ollut viisi vuotta, ole käyttänyt...Puskasta tulen kyllä aina samalla nimimerkillä, heh, heh.
Hyvää yötä rakkaat palstalaiset,
halein- Ohtone
vastustavat kaikkia uudistuksia. Pitävät niitä nääs suurimpana syynä impotenssiinsa!
- k/k
Ohtone kirjoitti:
vastustavat kaikkia uudistuksia. Pitävät niitä nääs suurimpana syynä impotenssiinsa!
Ei laulaja turhaan hoilota ,ole sellainen vaan koskaan et muuttua saa.
Vaimo meinaan
- piste tälle
Minä poistin koko galleriani. En toki tämän uudistuksen takia.
Näkemys johtuu varmaan siitä kun entinen ei ehtinyt niin tutuksi.
Älä vastusta muutosta, maailman ainoita pysyviä asioita on muutos.
Olen itselleni iskostanut asenteen jossa ilman muutosta ei voisi ollakkaan ;))- winona10 ejk.
uusia toimintoja mutta entinen galleriasivu oli väritykseltään lämpimämpi ja kaikki oli selkeää. Heti näkyi oliko tullut viesti ja oli jotenkin sellainen lämmin jännityksen tunne kun meni galleriasivulle katsomaan, että ketä on vieraillut. Nyt valkoinen väritys yleisilmeenä on jotenkin kliininen ja kylmä ja kaikki asiat täytyy "lypsää" esille.
- hellys
winona10 ejk. kirjoitti:
uusia toimintoja mutta entinen galleriasivu oli väritykseltään lämpimämpi ja kaikki oli selkeää. Heti näkyi oliko tullut viesti ja oli jotenkin sellainen lämmin jännityksen tunne kun meni galleriasivulle katsomaan, että ketä on vieraillut. Nyt valkoinen väritys yleisilmeenä on jotenkin kliininen ja kylmä ja kaikki asiat täytyy "lypsää" esille.
En voi muuta sanoa kuin, että puhut kuin minun suulla. Entinen galleria oli lämmin ja oli jännää katsella ihan vierailijoitakin. Siitähän se lähtee myöskin. Hyvää Syksyä ja toivottavasti galleriaan pääsee tutuksi.
- wirniksi ejk
mutta olen edelleen sitä mieltä että koko galleria on hanurista. Siitä huolimatta, että olen iteskin sinne linkkejä laitellut. Me nyt kuitenkin ollaan julkisella ja anonyymilla keskustelupalstalla, jossa pitäisi keskustella asioista eikä siitä mitä sun galleriassa nyt lukee ja ai sä oot tota mieltä vaikka siellä sanot niin ja niin joo ja vaarinhousut.
- Älä paisko ovia
Hiljaa.
- tiiu***
harmittavaa niiden mielestä, jotka todella paneutuivat galleriansa ylläpitoon. Joillakin näytti olevan jotain pari- kolmetuhattakin kävijää. Vaikka pitkästyyhän sitä tuijottelemaan nollaansakin. :D
- hellys
Siis juuri niin pieneksi piperrykseksi, meinaan revetä nauruun,HYVIN SANOTTU!!!!!!!
- tuntemattomanatäällä
oli hyvää se, että saattoi katsella ikäänkuin salaa, kirjautumatta, sieltä hakutageista kuka oli kiinostunut samoista asioista, sekä etsiä ihmisiä kartalta.
Nyt en ole kylläkään kirjautuneena sielä käynytkään...
Se on sitten , mielestäni parannus, jos nikit ei enää näy missään.. juuri sisäänkirjautuneet osiossa, se poiki liiaksi niitä mitäänpuhumattomia miehiä kurkkimaan. - o-tunnus
onnex ei ole pakollinen..niih jos eiole Galleria pinttymää :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568568IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865817- 1761925
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901372
- 781334
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61217Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551114Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053- 1091041