Mielenkiinnosta olen

Huorana 12 v

tätä palstaa seurannut ja todennut kiistattomasti, että prostituutioon myötämielisesti suhtautuvat henkilöt kirjoittavat siistiä kieltä käyttäen. Sen sijaan vastustajat käyttävät navanalaisia sanoja, syyllistyvät kunnianloukkaamiseen, herjaamiseen sekä solvauksiin.
Tästä seuraa se, ettei palstalle synny minkäänlaista keskustelua niin kuin otsikko edellyttää. On selvä, etteivät ihmiset ole kaikki samaa mieltä asioista. Jos olisivat, mitään rakentavaa ei saataisi aikaan. Mielipiteiden erot ja niiden "puiminen" sen sijaan auttavat asian kehittämistä joko suuntaan tai toiseen.

Olen itse maksullinen nainen omasta vapaasta tahdostani. Työskentely huorana ei silti päätoimi, jos joku niin luulee. Totesin vain jo kauan sitten, ettei minun kannata antaa ilmaiseksi, koska siitä hyvästä maksetaan ja
oikein reilusti.

8

212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varsinkin kun

myös prostituutiota puoltavat aloittavat keskustelun palstalle kirjoittavien henkilöiden kielikeskustelulla, että ei käytetä sellaista siistiä suomenkieltä, joka ei särähdä asiaa puoltavien korviin. Varsinkin "kielitieteilijä" Perttulan. ;D

Ja kun jokainen prostituutioon negatiivisesti tai edes neutraalisti suuntautunut viesti saa poistopyynnön, niin se johtaa siihen, että kaikki myönteiset viestit saa myös poistopyynnön, jos se viesti ei tasan koske prostituutiota ja ole otsikon määreen sisällä.

Pitääkö tähän loppuun nyt laittaa lisäys, että "olen muuten nainen ..." kuten eräs mies laittoi"??

• Huorana 12 v

Käyttäjätuelle poistopyynnön viestistä, joka sisälsi henkilöön kohdistunan loukkauksen.
        Juuri tuollaisen käyttäytymisen takia mitään rakentavaa keskustelua ei saada aikaan.
        Vetäydy omaan yksinäisyyteesi ja mieti, missä teit tökerön virheen.

• tekemään
        Huorana 12 v kirjoitti:

Käyttäjätuelle poistopyynnön viestistä, joka sisälsi henkilöön kohdistunan loukkauksen.
        Juuri tuollaisen käyttäytymisen takia mitään rakentavaa keskustelua ei saada aikaan.

käyttäjätuelle poistopyynnön sun viestistä. Juuri tuollaisen käyttäytymisen takia mitään rakentavaa keskustelua ei saada aikaan. Vetäydy omaan yksinäisyyteesi ja mieti, missä teit tökerön virheen.

Ilmoitellaan vain kaikki viestit poistettavaksi niin et saa koskaan mitään keskustelua aikaiseksi.

• Samoin .....

Samoin

• heh heh heh
        Samoin ..... kirjoitti:

Samoin

Heh heh hehheh

• ON TÄMÄ KIVAA
        Huorana 12 v kirjoitti:

TEE SINÄ VAIN POISTOJA, MÄ LAITAN VASTAUKSIA.

VITTU on kaunista (OHO, TULI KAKSI SANAA ILMAN CAPS LOCK'IA). JATKUVILLA POISTOILMOITUKSILLA SÄ LISÄÄT VAIN VASTAUSTEN MÄÄRÄÄ. JOS ET OLISI NIIN HERKKÄNAHKAINEN, NIIN PALSTA OLISI PALJON SIISTIMPI EIKÄ KESKUSTELUT OLISI KOKO AJAN PIRSTALEINA.

PERTTU EI VAIN OSAA JA MUUTAMA MUU.

Van-hus on hyvä kirjoittaja. Hänellä on asiaa, ei pelkkää provoa. Siksi niitä keskusteluja ei juuri kukaan sekoita. Ottaisit oppia hänestä.

AI SORI - CAPS LOCK UNOHTUI.

• kohdistuu mikä
        Huorana 12 v kirjoitti:

Voiko kohdetta identifioida pelkän nimen mukaan?
        "Kielitieteilijät"; Virtanen, Koskinen, Suominen - kehen henkilöön nuo loukkaa.

Sä taas olet jo yksinäisyydessä, kun sun eukko antoi sulle kenkää. Miksi, mietipä sitä. ;))))

• En tuomitse.Minusta on vain hassua kun joku ostaa-silloin se on itsepetosta.Tiedät että vastapuoli kiihoittuu sinun rahoistasi,eikä sinusta.Kai vammaisilla tai erityisrumilla ihmisillä se on ainoa keino,muuten se on tyhmyyttä.
      Ja minun on sääli ihmisiä,jotka myyvät itsensa-omasta tahdosta tai ei.Jokainen sellainen teko jättää arvet sydämeen,vaikka useimmiten ihminen ei tunnusta sitä edes itselleen.
      Loppujen lopuksi sellaisen "kaupan" molemmat oapuolet aliarvioivat itsensa.
      Ja raha on vain sivusekka...Tuskin Suomessa moni todella näkee nälkää..Ahneus on eri asia...

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      125
      2279
    2. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      285
      1566
    3. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      34
      1313
    4. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1169
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      1005
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      50
      926
    7. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      255
      861
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      854
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      836
    10. Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?

Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen
      Maajussille morsian
      37
      826
    Aihe