Mustasukkaisuudesta

jossupossunen

Minulle tuli mustasukkaisuudesta mieleen, kuinka poikaystäväni käyttäytyy ollessaan mustasukkainen, että hän myöhemmin pyytelee anteeksi kaikkea sitä, mitä hän on luullut minun tehneen yms. Minua ahdistaa ihan suunnattomasti kun hän kysyy, että teinkö mitään tyhmää. Ei mielestäni sellaisia kysellä, jos luottaa toiseen. Ja kun en kuitenkaan koskaan ole häntä pettänyt, silti tuollaisia kysymyksiä satelee päivittäin. Asumme siis eri paikkakunnilla ja näemme noin parin viikon välein. Toissapäiväistä kommenttia en voinut ymmärtää, kun hän sanoi, että "älä nyt kuiteskaan kovin huorahtavaksi rupea".. Olin siis seuraavana päivänä eli eilen lähdössä kavereiden kanssa viettämään aikaa juhlimalla baarissa. Mitä hemmettiä mitä teen sen jätkän kanssa?! Eilen en edes yhtä iltaa saanut rauhassa olla, kun koko ajan soitteli ja kyseli, missä olen, kenen kanssa ja mitä teemme. Haluaisin jotain mielipiteitä muilta tästä asiasta...

1

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huumorilla hei

Sitä pelottaa, että sä olet "vietävissä" silloin kun et ole hänen seurassaan ja varsinkin jos olet esim. menossa bilettään, eli paikkaan jossa pojat katselee tyttöjä "sillä silmällä".
      Se on vaan epävarma ja sen epävarmuutta ylläpitää se, että te tapaatte niin harvoin.
      Kyllä se oppii ajan kanssa tuntemaan sut ja siten myös luottamaan suhun. Ole sinä vaan oma itsesi ja rauhoittele häntä silloin kun hän vaikuttaa oikein ahdistuneelta ja epävarmalta eli just tollasia höppänöitä "varmistuslauseitaan" sutkautellessaan.
      Pussaa poskelle ja sano, ettei hänellä ole mitään syytä pelätä kilpailijoita. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      186
      3525
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2196
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2062
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      449
      1189
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      994
    Aihe