Ahtaminen

hurlidurli v2

Kiinnostais tuommoinen v-rodi ahdettuna.

Onko Suomessa kellä katukäytössä?

TTS:än remmiahtimiahan ne on pyöriin tunkeneet ennenkin, joten sellainen kiinnostaisi, kuka tekee?

8

841

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyselee...

Miksi Turbo V-Rodiin? Vaikka HD:lla ajelenkin, niin mielestäni maksimaalisen tehon hakeminen v2 moottorista on ajan ja rahan haaskausta, kun kuitenkaan siinä ei ylletä rivinelosten tasolle.

• löytyy

sekä föönillä, että remmillä.

• tyhfghfh
      • Lottovoittajalla on tuomonen Rod turbolla.. Kauppasi nettimotossa ja muistaakseni 55000e pyysi. Laillinen-
        Ostan ennen Huabusa ja siihen turbo niin sulla on yli 400 heppa.. Rodista ei saa kuin 150 turbolla.

• Rypi töönänen
        topi.ryynanen kirjoitti:

Lottovoittajalla on tuomonen Rod turbolla.. Kauppasi nettimotossa ja muistaakseni 55000e pyysi. Laillinen-
        Ostan ennen Huabusa ja siihen turbo niin sulla on yli 400 heppa.. Rodista ei saa kuin 150 turbolla.

noita 400 hv oikein tarvitaan ?

• dfhfjnbvcnmvbnbvn
        topi.ryynanen kirjoitti:

Lottovoittajalla on tuomonen Rod turbolla.. Kauppasi nettimotossa ja muistaakseni 55000e pyysi. Laillinen-

kyllä minä sen turpo pusan hommaisin jos semmonen kiinnostaisi, enemmän kiinnostaa tuommonen hd remmillä, kyse ei ole 4000 hepasta vaan jostain muusta.

• häskä pata
        topi.ryynanen kirjoitti:

No tehon hakeminen sieltä missä sitä on jo valmiiksi eniten, onkin kaikkein haastavinta. Voi ristus. Tuohan vinkusingerihän se oli vastaus kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe