pesuri

heski65

terve.osaisikko kukaan neuvoa mikä volvo850 vm-95:n pesuria vaivaa?taakse tulee nestettä ja pesurin moottori hurisee.mutta,kun viiksestä vetää taakse,ei moottori äännä eikä tule tuulilasille nestettä.onko erilliset pesurin moottorit vai...? ja missä tuulilasin moottri on?takapesuri on nestesäiliön vieressä,mutta tuulilasin pesumoottori on hukassa!kiitti neuvoista .

4

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qatrom

95 malleissa pesureitten moottorit jätettiin belgiaan.

• volvo_puranen

Olet katsonut sulakkeet ja se olet irrottanut vesiletkun joka menee tuulilasille sieltä ei tule vettä kun monesti se t-kappale voi mennä tukkoon jos likaista vettä laitetaan sinne säiliöön.Jos pumppu rikki se on siellä säiliön sisällä.Muuten jos kiinnostaa lukea korjausohjeita niin suosittelen tuonne yleisimmät viat jotka itse voi korjata ettei tarvitse samoja asioita toistella

• volvo_puranen

Tuulilasille ei tule vettä nosta konepelti ylös sama hommaa tarkista että pesurinmoottori toimii ja konepeliltä sieltä äänihuovan välistä ei tipu vettä jos se venttiili rikki niin huopa pois ja uusi maksaa tarvikkeena 3-4 euron pintaan kun 1 tulo ja 2 lähtöä niille molemille suuttimille.
        Toinen seikkaa katso sitä pesuria siitä lähtee tuulilasille ja ajovaloille letku jossa on sellainen ilmapoistoventtiili sa halkeaa joskus joten pesuneste ei pääse sinne lasipinnoille .Saatavan Volvolta varaosanumero on 9151208 maksaa siinä 5.50€ muistakaa laittaa se letku joka huohottaa siihen liitokseen jossa on pikku hauli hoitamassa sitä ilmanpoistoa.

• volvo_puranen
        volvo_puranen kirjoitti:

Tuulilasille ei tule vettä nosta konepelti ylös sama hommaa tarkista että pesurinmoottori toimii ja konepeliltä sieltä äänihuovan välistä ei tipu vettä jos se venttiili rikki niin huopa pois ja uusi maksaa tarvikkeena 3-4 euron pintaan kun 1 tulo ja 2 lähtöä niille molemille suuttimille.
        Toinen seikkaa katso sitä pesuria siitä lähtee tuulilasille ja ajovaloille letku jossa on sellainen ilmapoistoventtiili sa halkeaa joskus joten pesuneste ei pääse sinne lasipinnoille .Saatavan Volvolta varaosanumero on 9151208 maksaa siinä 5.50€ muistakaa laittaa se letku joka huohottaa siihen liitokseen jossa on pikku hauli hoitamassa sitä ilmanpoistoa.

Kuinka remontti on edistynyt joko tulee vettä tuulilasille ja pesureille??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe