Löysin kiihkeän miehen

kijuhygtfrdes

Löysin vihdoinkin miehen, joka rakastelee kiihkeästi ja hellästi, eikä väsy heti.

Minulla on olleet kaikki mieheni yhtä lukuunottamatta joko pikakiväärejä tai lerppoja.
Koetan olla aina tahdikas, jos ongelmia on, mutta pitkässä suhteessa nuo ongelmat väkisinkin alkavat haitata, jos tilanne jatkuu ja jatkuu samana.

Nyt minulla on fuckbuddy, joka ulkoisten asioiden perustella ei vakuuta. Vatsakas ja nelikymppinen.
Mutta voi jessus, millaista seksiä häneltä saan.
Kiihkeää ja kuitenkin hellää. Mies tulee vaikka matkojen päästä ja kesken töiden, kun vain vihjaisen.
Seksi kestää ja voin luottaa, että hän ei heti lerpahda tai laukea.
Seksin jälkeen hän jää viereeni joksikin aikaa ja jutellaan kaikkea. Ihana mies!
Yksi vika hänessä kyllä on.. Hän on ukkomies.
Liekö se syynä hänen uskomattomaan kiihkeyteensä, kun pelissä on hiukan jännitystäkin.

Aikaisemmin vannoin, etten huoli ukkomiestä, mutta kyllä se taitaa sittenkin olla minulle paras ratkaisu. Joku toinen pesee hänen kalsarinsa ja minä saan ihanaa ja kiihkeää seksiä aina kun MINÄ haluan.
Voin harrastaa ja tehdä omia juttujani ilman että pitää koko ajan paapoa jotakin miestä...
Olen varmaan kamala ihminen.

11

3260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kho

Onnea vaan hyvästä UKKOmiehestä ;DD

Muistaahan miehesi puristella persettäsi?

• muu________

jep, niin olet.

• asiantynkää:

mut entäs jos sun ruuansulatuselimistösi päätepisteestä törähtäis jättemessevä ruokapieru sen feissille. Meinaan vaan sillä kun naisten pierut haisee drakonisen pahalle, todistetusti miesten pieruja pahemmalle :( )

• Velco1

Olet löytänyt etsimäsi. Pidä siitä kiinni! Siitin!

• no_offense

Sekä sinä että se mies olette kumpikin pikkuhuoria. :)

• vildwoman

sillä rekkakuskit ovat vatsakkaita,tavallisen näköisiä ja todella kiihkeitä.
      Pääsevät tulemaan luokse koska tahansa ja ovat useimmiten varattuja.
      ja kiihkeyttä löytyy,kokemusta on.Kokeile rekkakuskeja!!!

• kijujukijuhyg

hän ON rekkakuski..hi hi hi.
        Luoja, mikä peto sängyssä, eikä lerppuile!!!

• Jare 40v

Mä olen myös sellainen mies joka jaksaa rakastella illasta aamuun lähes tauotta, ei kaadu vehkeet vaikka spermat on pumpattu naisen sisälle pano vaan jatkuu yhtä kiihkeästi kuin ennen laukeamistakin ja nainen saa sitä mitä tahtoo, kaikilta se ei onnistu mutta minä pystyn saamaan naisen voihkimaan ja sellaiseen orgasmiin että nainen laukeaa rajusti ejakuloimalla niin että naiselta nesteet lentää takuu varmasti.

• ...

Onnex olkoon, sulla pyyhkii hyvin. Et oo mikään kamala ihminen. Seksuaalinen tyydytys on tärkeä asia hyvinvoinnin ja jaksamisen kannalta. t. hyvin väsynyt.

• kijuhygtfrdes

Tiedän tuon väsymyksen tunteen.
        Ja jos turhautuminen liittyy seksikumppaniiin, niin se ei ainakaan paranna muuten alakuloista ja yleisvituttavaa oloa.
        Olin 11 vuotta lerppakullin kanssa ja se oli kyllä kamalan raskasta. Vaikka kuinka koetti olla kiltti ja tahdikas, niin lerppa mikä lerppa.
        Meillä juttua pahensi se, että jos se kulli sattui seisomaan, niin lasti tuli samantien. Se oli kamalaa, kun vuodesta toiseen piti vaan ymmärtää niin helevtisti.

Kyllä hyvä seksi on tärkeää. Vaikka kuinka kädellä tai suulla voisi tyydyttää, niin kyllä nainen kaipaa joskus kunnon panoakin.

• Keijo Hyytiäinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      191
      1330
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      893
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      842
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      51
      730
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      252
      622
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      597
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      579
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      574
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      570
    Aihe