Olin eilen aika kaasuissa ja pahoittelen että tulin kirjoittamaan kaikkea paskaa
tänne palstalle. Kaikella on hintansa ja tulin siksi kertomaan teille järkyttävän
totuuden. Eilen minulla oli hauskaa, mutta nyt ei enää ole. Minulla on paska olo. Haluaisin
tappaa itseni ja olen hyvin masentunut. Olin heittänyt kukkaruukut olohuoneen
ikkunaan ja käynyt vääntämässä hirveän tuuban kiukaaseen.
Hampaasta oli lohjennut iso pala eilisessä riehunnassa. Aamulla naapurin
mies tuli uhkailemaan ja sanoi jatkossa hälyyttävänsä poliisit. Hän kertoi minun
huutaneen soidinhuutoja ilkialastomana parvekkeeltani eilen illalla.
Tämä on kannabiksenkäytön hinta.
huumeidenkäytön seuraus
9
335
Vastaukset
- jhgkjbjhbkjbj
olenkin epäillyt, että huumeistahan sinä kaikensen suoltamasi paskan ammennat. Syytön olen siihen ja onneksi en ole isäsi.
- jokin muu harrastus
ihan jo mielenterveytesi kannalta kuin kirjoitella tänne toisten nimerkeillä keksittyjä tarinoita.
Luuletko tuolla oikeasti saavasi kannabiksenkäytön pois tästä maasta? Valehtemalla siis? - kuhkkhu
sinä olet siis aika hullu tyyppi sinä pajatso-Mikke
- Mikke_ORIG
Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.
Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.
Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan. - kmjkmkmklkl
Mikke_ORIG kirjoitti:
Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.
Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.
Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan.who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!
- Sekoseeko
kmjkmkmklkl kirjoitti:
who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!
Poliisin ja huumevalistuksen mukaan LSD voi aiheuttaa vakavan mielenterveydellisen vamman jo kertakokeilulla, kun taas kannabista voidaan käyttää lääkekäytössä useita grammoja päivässä vuosikymmenien ajan ilman mitään ongelmia. Eli mitähän sekoilet asiassa?
- ijiojiojoi
satttuuhan sitä..mutta oletko miettinyt, että sun juttusi ei ole kovin uskottavia -eikö olisi aika vaikka harkita nimimerkin rekisteröimistä
- kk
mee helvettiii feikki. toi todisti ettet ees koskaa oo poltellu! kaikki jotka on poltellu tietää ettei siit noin vaa seota. mulle se ei vaikuta muutaku rennomman tunteen ja nälän
- gherhe
mä olen poltellut ja hajotin yhden huo-neen. sinulla menee selvästi kyky tuottaa järkevää tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1071801
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271482En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621191
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101078Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1251071Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall217869- 151829
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20738