huumeidenkäytön seuraus

Pajatso palaa

Olin eilen aika kaasuissa ja pahoittelen että tulin kirjoittamaan kaikkea paskaa
tänne palstalle. Kaikella on hintansa ja tulin siksi kertomaan teille järkyttävän
totuuden. Eilen minulla oli hauskaa, mutta nyt ei enää ole. Minulla on paska olo. Haluaisin
tappaa itseni ja olen hyvin masentunut. Olin heittänyt kukkaruukut olohuoneen
ikkunaan ja käynyt vääntämässä hirveän tuuban kiukaaseen.
Hampaasta oli lohjennut iso pala eilisessä riehunnassa. Aamulla naapurin
mies tuli uhkailemaan ja sanoi jatkossa hälyyttävänsä poliisit. Hän kertoi minun
huutaneen soidinhuutoja ilkialastomana parvekkeeltani eilen illalla.
Tämä on kannabiksenkäytön hinta.

9

404

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgkjbjhbkjbj

olenkin epäillyt, että huumeistahan sinä kaikensen suoltamasi paskan ammennat. Syytön olen siihen ja onneksi en ole isäsi.

• jokin muu harrastus

ihan jo mielenterveytesi kannalta kuin kirjoitella tänne toisten nimerkeillä keksittyjä tarinoita.

Luuletko tuolla oikeasti saavasi kannabiksenkäytön pois tästä maasta? Valehtemalla siis?

• kuhkkhu

sinä olet siis aika hullu tyyppi sinä pajatso-Mikke

• Mikke_ORIG

Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.

Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.

Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan.

• kmjkmkmklkl
        Mikke_ORIG kirjoitti:

Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.

Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.

Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan.

who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!

• Sekoseeko
        kmjkmkmklkl kirjoitti:

who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!

Poliisin ja huumevalistuksen mukaan LSD voi aiheuttaa vakavan mielenterveydellisen vamman jo kertakokeilulla, kun taas kannabista voidaan käyttää lääkekäytössä useita grammoja päivässä vuosikymmenien ajan ilman mitään ongelmia. Eli mitähän sekoilet asiassa?

• ijiojiojoi

satttuuhan sitä..mutta oletko miettinyt, että sun juttusi ei ole kovin uskottavia -eikö olisi aika vaikka harkita nimimerkin rekisteröimistä

• kk

mee helvettiii feikki. toi todisti ettet ees koskaa oo poltellu! kaikki jotka on poltellu tietää ettei siit noin vaa seota. mulle se ei vaikuta muutaku rennomman tunteen ja nälän

• gherhe

mä olen poltellut ja hajotin yhden huo-neen. sinulla menee selvästi kyky tuottaa järkevää tekstiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      59
      1110
    2. Mikä on totta mikä ei?

Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?
      Kuhmo
      17
      1099
    3. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      82
      871
    4. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      92
      798
    5. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      21
      747
    6. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      206
      650
    7. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      59
      641
    8. Persujen Puhoksen retki

Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet
      Perussuomalaiset
      220
      636
    9. Lopetetaanko tämä

Juttu ja mennään eteenpäin? Pystytkö?
      Ikävä
      105
      627
    10. Onko tuo joku katkera nainen oikeasti

Joka sinua syyttää?
      Ikävä
      99
      582
    11. Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille

Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html
      Maailman menoa
      267
      511
    12. Just saying

Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.
      Ikävä
      102
      488
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      73
      471
    14. Tehdään yhdessä itsestämme

Parhaat versiot❤️ Se vaatii molemmilta hyvää itsetuntoa!
      Ikävä
      39
      434
    15. Ketkä käy potkimassa ovia öisin?

Enää ei naurata.
      Haapavesi
      5
      428
    16. 32
      422
    17. Aika on tuonut järkeä

Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,
      Järki ja tunteet
      42
      413
    18. Voisin antaa sulle nyt

Halin❤️
      Ikävä
      47
      410
    19. Persut eivät uskaltaneet tulla ulos

Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9
      Perussuomalaiset
      146
      394
    20. Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?

Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      373
    Aihe