huumeidenkäytön seuraus

Pajatso palaa

Olin eilen aika kaasuissa ja pahoittelen että tulin kirjoittamaan kaikkea paskaa
tänne palstalle. Kaikella on hintansa ja tulin siksi kertomaan teille järkyttävän
totuuden. Eilen minulla oli hauskaa, mutta nyt ei enää ole. Minulla on paska olo. Haluaisin
tappaa itseni ja olen hyvin masentunut. Olin heittänyt kukkaruukut olohuoneen
ikkunaan ja käynyt vääntämässä hirveän tuuban kiukaaseen.
Hampaasta oli lohjennut iso pala eilisessä riehunnassa. Aamulla naapurin
mies tuli uhkailemaan ja sanoi jatkossa hälyyttävänsä poliisit. Hän kertoi minun
huutaneen soidinhuutoja ilkialastomana parvekkeeltani eilen illalla.
Tämä on kannabiksenkäytön hinta.

9

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhgkjbjhbkjbj

      olenkin epäillyt, että huumeistahan sinä kaikensen suoltamasi paskan ammennat. Syytön olen siihen ja onneksi en ole isäsi.

    • jokin muu harrastus

      ihan jo mielenterveytesi kannalta kuin kirjoitella tänne toisten nimerkeillä keksittyjä tarinoita.

      Luuletko tuolla oikeasti saavasi kannabiksenkäytön pois tästä maasta? Valehtemalla siis?

    • kuhkkhu

      sinä olet siis aika hullu tyyppi sinä pajatso-Mikke

      • Mikke_ORIG

        Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.

        Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.

        Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan.


      • kmjkmkmklkl
        Mikke_ORIG kirjoitti:

        Saathan sinä sitäkin mieltä olla, mutta en ole pitkään aikaan ehtinyt kirjoittamaan tänne oikeastaan mitään.

        Menen aamulla yhdeksäksi töihin ja tulen pääasiassa neljän jälkeen kotiin. Samaa puuhaa kuin edellisessä paikassakin (no, vähän laajempi sektori), mutta nykyään eri työnantajalla. Edellisellä olin kymmenen vuotta, mutta aika tuli vain täyteen sitä paikkaa.

        Hallilaajennuksen kustannuarvio on yli 20 000, joten ei tässä jaksa enää skitso-Joukon kanssa paljon kirjoittelemaan, koska se keskustelu ei edelleenkään mene minnekään, kun vastassa on vain mielenterveysongelmainen narsisti, jonka mielestä LSD on kannabista vähähaittaisempaa. Se alkaa olla jo sen verran suurta paskanpuhumista, että aikansa sitä jaksoi kirjoittaa hullulle vastineita, mutta rajat tulevat joka hommassa vastaan.

        who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!


      • Sekoseeko
        kmjkmkmklkl kirjoitti:

        who: raportin mukaan LSD on kannabista harmittomampaa. Harmi, että hallilaajennoksesi kustanukset ovat "levinneet käsistäsi"!

        Poliisin ja huumevalistuksen mukaan LSD voi aiheuttaa vakavan mielenterveydellisen vamman jo kertakokeilulla, kun taas kannabista voidaan käyttää lääkekäytössä useita grammoja päivässä vuosikymmenien ajan ilman mitään ongelmia. Eli mitähän sekoilet asiassa?


    • ijiojiojoi

      satttuuhan sitä..mutta oletko miettinyt, että sun juttusi ei ole kovin uskottavia -eikö olisi aika vaikka harkita nimimerkin rekisteröimistä

    • kk

      mee helvettiii feikki. toi todisti ettet ees koskaa oo poltellu! kaikki jotka on poltellu tietää ettei siit noin vaa seota. mulle se ei vaikuta muutaku rennomman tunteen ja nälän

      • gherhe

        mä olen poltellut ja hajotin yhden huo-neen. sinulla menee selvästi kyky tuottaa järkevää tekstiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe