onko muillakin pimeenä canali sport1??
CANAL+ SPORT1!!
4
511
Vastaukset
- Jupenaattori
Täällä ei myöskään toimi (lappeenranta). Joko siellä näkyy?
- on pimeenä
kaikkialla Soneran verkossa. Canal :n Facebook-sivulla luki näin ja johtuu uudesta taajuudesta.
- bb-kekkonen
on pimeenä kirjoitti:
kaikkialla Soneran verkossa. Canal :n Facebook-sivulla luki näin ja johtuu uudesta taajuudesta.
eli oulussa, ja kaverilla ei näy rovaniemelläkään.... millonha lie alkaa taas näkymään. ei viitsi soittaa maksulliseen apuun ja saada sieltä vastaus että vikaa korjataan parhaillaan. kanavat olen hakenut uusiksi.
- hnsa
bb-kekkonen kirjoitti:
eli oulussa, ja kaverilla ei näy rovaniemelläkään.... millonha lie alkaa taas näkymään. ei viitsi soittaa maksulliseen apuun ja saada sieltä vastaus että vikaa korjataan parhaillaan. kanavat olen hakenut uusiksi.
Miten hemmetti toi Canal sport 1 sekä 2 ja Canal sport HD eroaa toisistaan muuta kuin kuvanlaadun suhteen? Eikö perus sporttikanavat 1 ja 2 näyta valioliigan, spanian ja makaronimaan pallottelut? Tuo Canal kotisivut on niin sekavat ettei osaa eikä ymmärrä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512