Elisa viihteen laajakaista nopeuteni on 13 megabittiä vaikka pitäisi olla 24 megabittiä.
Voinko lopettaa sitten elisa viihteen käyttämisen ja vaihtaa liittymän esim. 8 megabittiseen. mitä sanoo lakipykälät. elisa viihteessähän on 24 kk määräaikainen sopimus.
haluaisin pois tämän huijariliittymän.
elisa viihde 13 mb
4
404
Vastaukset
- kumpaankinkustu
Mene elisa shopitiin ja pyydä kauniisti, että kusevat myös toiseekin silmään.
- defgt4
Tuo 13 megaa on yleinen viihteen nopeus kun ei ole valokuitua, saat olla tyytyväinen että on noinkin nopea. Vain aniharvoilla 24m joka sekin sitten käytännössä 17-19m. Tämä tarkoittaa sitä että suurin nopeus mikä sun asuntoon on mahdollista miltään operaattorilta on 13 megaa.
- aloittaja 88
sit pitää vaan kärsiä ja odotella vielä vuosi. eli 8 megaa on seuraava liittymäni. elisa viihde lähtee heti pois kun vaan on mahdollista.
- niinpä niin joo
Ei aivan pidä paikkansa.
Ensinnäkin jopa Elisalta saattaisi EHKÄ saada nopeamman linjan, edellyttäen, että Elisalta löytyisi vapaa reitti lähempänä sijaitsevaan keskukseen. Tuosta voi kysyä tekniseltä tuelta, muttei mitään takeita tietenkään ole.
Toisekseen, muilla operaattoreilla voi olla keskuksia lähempänä, sekä vapaita reittejä, jolloin nopeuskin voi olla suurempi. Arpapeliä tuo tietysti on, mutta sillepä ei mahda mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993