Koiranpennulle hoitajaa VARSINAIS-SUOMI

Cheer115-

Löytyisikö turunseudulta /lähettyviltä luotettavaa hoitajaa koiranpennulle? tilanne on tällainen,
että omistan sekaroituisen narttu koiranpennun. Northern's Nadin hän on nimeltään,
ja Netta on kutsumanimi. Netta on syntynyt 26.07.2010, eli on nyt vasta vaivaiset 5vk vanha rakkauslapsi.

Netan emässä on: bordecollieta, dobermannia, ja nöffiä. Isä on puhdas saksanpaimenkoira.
Eli isoksi koiraksi tulee kasvamaan, ja tarkoituksena olisi kouluttaa netasta koira joka pitää lapsista,
ja muista eläimistä, mutta tarpeen tullen osaa pitää perheensä puolia. Eli paljon on pienelle lapselle
opetettavaa.

Asun itse tuolla lapissa, kaupungissa nimeltä tornio. Olen kihloissa turkulaisen miehen kanssa,
eli turussa tulee melko paljon aikaa vietettyä. Mutta ongelma siis on tämä, netta asuu luonani torniossa, mutta en voi sitä turussa mukanani kuljettaa, koska kihlattuni perheellä on koira joka ei muita koiria hyväksy.. Siispä pitäisi netta saada luotettavalle henkilölle hoitoon
aina silloin kun itse olen poikakaverini luona turussa.

Ja koska netta on minulle hyvin rakas, en tahtoisi sitä turkuun tullessani
jättää ystävilleni tornioon, koska toivon voivani käydä katsomassa nettaa mahdollisimman usein,
ja turusta ei noinvain tornioon joka päivä lähdetäkkään. Mutta korostan sitä että vietän turussa yleensä aikaa enemmän kuin päivän kuukaudesta. Kevyesti saatan olla 2-3vk putkeen turussa jolloin taas lähden kotiin ehkä kuukaudeksi ja taas tulen pariksi viikkoa turkuun.

Jos pystyt ottamaan pienen pennun (ehkä ensimmäisen kerran tuossa about12vk iässä) hoitoon, ja asut turun/ kaarinan lähettyvillä, ota yhteyttä s-postitse: [email protected]

kaikki neuvot pennun hoitoon annan sitten tarkemmin..:)

0

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        61
        4148
      2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        109
        2646
      3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        45
        2172
      4. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        24
        1823
      5. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        28
        1799
      6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        28
        1556
      7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        17
        1350
      8. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        113
        1193
      9. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
        Maailman menoa
        55
        1173
      10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
        Kuhmo
        31
        1168
      Aihe