Heiiiiiiiih...kamut..!!!...

demoniiih

Kertokaa minulle vajavaiselle millanen tuo minä tai mikälieh galleria se oikein onkaan..??.. Milloin se tuli ja ennenkaikkea..miks ihmeessä se tuli, jos se ei kuitenkaan toimi..???..;o/..


Pahuksen pahuis..Nyt iski huali..ihan kauhia huali..Ne mun sataviiskyt ja pual rakkausmeiliä siitä entisen gallerian kätköistä..Onks ne kaikki nyt sitten mänt pois poikkeen...:o/...

61

330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein huono on ., kuvakin on pieni ., jos kirjottaa vieraskirjaan niin se aukko mihin pitää kirjoittaa on hiirenp****n kokoinen ., on ne niin gauheeta, gauheen gauheeta .,

      • satumainen_nainen

        Älä huijaa demoonia, se kuva on metrin kokoinen ainaskin, kun klikkaa kuvaa.:DDD


      • satumainen_nainen kirjoitti:

        Älä huijaa demoonia, se kuva on metrin kokoinen ainaskin, kun klikkaa kuvaa.:DDD

        en tiennyt että sitä voi hinkata isommaksi ., no en päässy kokeilemaan, siihen tuli vaan kahvikupin kuva ., ylläpito on kahveella varmaan .,


      • demoniiih

        gauhiaa..Mä en enää ala...En halua leikkiä suomikaksnelkun kanssa enää..ikinä..:o/...


      • satumainen_nainen
        HugaZaga kirjoitti:

        en tiennyt että sitä voi hinkata isommaksi ., no en päässy kokeilemaan, siihen tuli vaan kahvikupin kuva ., ylläpito on kahveella varmaan .,

        sisälle, niin hinkkaapas kuvasi suuremmaksi, tiedä vaik tulee seinän kokoinen juliste.:D


    • H / H

      alkoivat ajaa sisään. Sen jälkeen sitä on jatkunut katkojen kanssa ja ilman. Ei taida olla valmis vieläkään. Sitten kun pääset Galleriaan, voit muokata asetukset uudelleen, valita kaverit ja kuka näkee tietosi jne. Huom. Myös bannatut ja jäähyllä olijat saivat nickinsä takaisin.

      • demoniiih

        Kiitos ihana kattavasta tiedosta..:o)...


        Muutoin uudistukseen olen nyt ärtynyt..:o/...


      • H / H
        demoniiih kirjoitti:

        Kiitos ihana kattavasta tiedosta..:o)...


        Muutoin uudistukseen olen nyt ärtynyt..:o/...

        MuisQuuu nimmari, ettei sitä ole palautettu kummittelemaan kenenkään töllättäväksi. Meinaan jos et tee sillä mitään?


      • demoniiih
        H / H kirjoitti:

        MuisQuuu nimmari, ettei sitä ole palautettu kummittelemaan kenenkään töllättäväksi. Meinaan jos et tee sillä mitään?

        tapahtuu...?..

        Olen aivan äimänä..ja pyörryksissä..:o/... Tuota..ei minulla ole enää sitä MuisQuuun nicciä..Ainoastaa se galleria jäi kummittelemaan :o/...


      • demoniiih

        Mut ei se poistunut..Vain nicci poistui..Ja nyt en pääse poistamaan sitä..millään..Luulisin;o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        Mut ei se poistunut..Vain nicci poistui..Ja nyt en pääse poistamaan sitä..millään..Luulisin;o)...

        ylläpitoon, jos et muista salasanaasi. Mut kokeile salasanallasi. Poistin nuo aiemmat tuosta, ihan syystäkin.:)


      • demoniiih
        satumainen_nainen kirjoitti:

        ylläpitoon, jos et muista salasanaasi. Mut kokeile salasanallasi. Poistin nuo aiemmat tuosta, ihan syystäkin.:)

        kun se ei ole salasanasta kiinni...Koko hemmetin nicci on poissa..:o/...Ja ihan isse napakkana poistin sen..Mut siis se galleria jäi..Mokasin jotain..ja ihan itse...;o)...


      • satumainen_nainen
        demoniiih kirjoitti:

        kun se ei ole salasanasta kiinni...Koko hemmetin nicci on poissa..:o/...Ja ihan isse napakkana poistin sen..Mut siis se galleria jäi..Mokasin jotain..ja ihan itse...;o)...

        pitäs näkyä sitä galleriaakaan eli kokonaisena sivuna ainakaan, jos olet poistanut koko nikin.
        Ellei tämä sekasotku tuo sitä näkyville...kyllä ihmettelen tuota järjestelmää nyt, miten se voi toimia noin...tai siis nyt en ihmettele, miksi tämä uudistus ei toimi, kun teki toimimattomatkin toimiviksi.


    • Tosi sekava. Se ei edes toiminut kunnolla, silloin kun sinne vielä pääsi. Minä en kyllä kaivannut sellaista galtsua, tämä on keskustelufoorumi eikä mikään naamakirja:(

      • satumainen_nainen

        on, ei näe ollenkaan uusia viestejä...eikä vieraskirjaviestejä, ennenkuin käy tsekkaamassa.:)


      • tuputuu
        satumainen_nainen kirjoitti:

        on, ei näe ollenkaan uusia viestejä...eikä vieraskirjaviestejä, ennenkuin käy tsekkaamassa.:)

        Minä huomasin saaneeni ystävyyskutsun, en vaan saanut sitä kutsua esille. Sit kun menin kyseisen henkilön galtsuun, sain hyväksyttyä. Kauhee homma oli yhden pienen asian hoitamisessa.


      • demoniiih

        sekaisin, vaikken ole koko uudistusta edes nähnytkään..Ja pastat..ern halua kai nähdäkkään...Mul on nyt karvat ihan vastakarvaan..;o)...


      • Cassis-Alma
        satumainen_nainen kirjoitti:

        on, ei näe ollenkaan uusia viestejä...eikä vieraskirjaviestejä, ennenkuin käy tsekkaamassa.:)

        meni varmaan kaks päivää ennenkun edes huomasin galtsussa olevat viestit :o(,,, Siis aivan outo tapaus,,, mut eipä pääse rakkautumaton kurkkimaan ;o),,, pitää vaan laittaa asetukset kohdilleen omass galleriassa,,, Kokeilin omaan galleriaani, ja en pääse jos en rakkaudu,,, Jotain hyvääkin siis,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        meni varmaan kaks päivää ennenkun edes huomasin galtsussa olevat viestit :o(,,, Siis aivan outo tapaus,,, mut eipä pääse rakkautumaton kurkkimaan ;o),,, pitää vaan laittaa asetukset kohdilleen omass galleriassa,,, Kokeilin omaan galleriaani, ja en pääse jos en rakkaudu,,, Jotain hyvääkin siis,,,

        Pidän omani auki. Minä olen tullut tänne keskustelemaan, en etsimään joitain tyyppejä joiden kans olen ollut kamu joskus vuosia sitten.


    • semmonen se on

      se on semmonen et sielt paljastuu kaikkee salaista esmes semmone et kenen vieraskirjoihi demo on kirjotellu vaikka ei ole kuulemma kirjotellu ikänä kellekkään

      • demoniiih

        kaik salat tiulee julki...:o/...


        Pahus..vastalause..Siis melkein koskaan demo ei kirjoita vieraskirjoihin..;o)... Eli Demo on erittäin epäkohtelias..:o(...


      • demoniiih kirjoitti:

        kaik salat tiulee julki...:o/...


        Pahus..vastalause..Siis melkein koskaan demo ei kirjoita vieraskirjoihin..;o)... Eli Demo on erittäin epäkohtelias..:o(...

        Muiquuuuuuh oli paljon kohteliaampi ., mitäköhän hänelle oikein tapahtui .,


    • herrasmies maineeni ei kärsisi yritän suorittaa arvostelun kohteliaasti
      Valitettavasti on käynyt niin että henkilökunta joka enimmäkseen keskittyy poistamaan heidän mielestään huonoja aloituksia eri palstoilta, niin heidän ammattitaitonsa ei ole riittänyt galleria ja tuon ihmeellisen "minä" palstan kunnolliseen tekemiseen, tuloksena on samanlainen tekele kuin peruskoulun toisen luokan oppilaan työnäyte tietotekniikka tunnilla.
      Pyydän anteeksi peruskoululaisilta, niiden aikaansaannokset ovat sentään jotenkin toimivia, toisin kuin tämä suomi24 uuditus.
      samalla kun epätoivoisesti yritetään matkia naamakirjan toimintoja, olisi kenties kannattanut lukea myös sivunvalmistuksen käsikirja uudestaan.
      Ja kuten aina, niin nytkin on hävitetty puolet tiedoista, mutta sehän ei ole mikään yllätys.

      • Hyvätkin puolensa. Kaikki sähköpostiviestit katosivat bittitaivaaseen. Kaukaa viisaana minä olen ohjannut tänne vain roskapostini.


      • tuputuu kirjoitti:

        Hyvätkin puolensa. Kaikki sähköpostiviestit katosivat bittitaivaaseen. Kaukaa viisaana minä olen ohjannut tänne vain roskapostini.

        .,että jos haluaa viestin sähköpostiin saamastaan vastauksesta niin se menee aina sinne halvatun suoli24-postiin ., siinä oli muka valikko mutta vain Suoli24 oli tarjolla .,


      • demoniiih

        Vaikiaks männöö..Mitä ihmeen vikaa wanhassa galleriassa oli..Ei mitään..Nyt siis vain odottelen tuota huonoa tekelettä..Keles..ketähän tollanen minäjuttu oikein palvelee..??...


      • HugaZaga kirjoitti:

        .,että jos haluaa viestin sähköpostiin saamastaan vastauksesta niin se menee aina sinne halvatun suoli24-postiin ., siinä oli muka valikko mutta vain Suoli24 oli tarjolla .,

        .,kyllä ne vieläkin tipahtelee oikeaan sähköpostiin ., vaan kuinkahan kauan ?


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Vaikiaks männöö..Mitä ihmeen vikaa wanhassa galleriassa oli..Ei mitään..Nyt siis vain odottelen tuota huonoa tekelettä..Keles..ketähän tollanen minäjuttu oikein palvelee..??...

        se toimimattomuus oli se este,,, eihän se toiminu joillakin kun jonain päivänä viikossa,,, Siinähän oli se tiedote missä keskustelivat sen toimimatto/toimivuudesta,,, Mulla kyllä pelitti yleensä, mut paljon oli joiden galtsu ei toiminu koskaan,,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        se toimimattomuus oli se este,,, eihän se toiminu joillakin kun jonain päivänä viikossa,,, Siinähän oli se tiedote missä keskustelivat sen toimimatto/toimivuudesta,,, Mulla kyllä pelitti yleensä, mut paljon oli joiden galtsu ei toiminu koskaan,,,

        katsotaan mitä tuleman pitää..Yritän nyt kaikesta huolimatta avoimin mielin suhtautua ko asiaan..;o)...Aikas rento olo nääs..näin loman lopussa...;o)...


    • visukinttu-tre

      lähes kaikkeen, kun en jaksanut kiinnostua asiasta vielä enempää.. Katotaan ny sitten myähemmin...
      -Tuntuu jotenkin toisarvoiselta koko oma profiili... Miksi sellainen pitäisi olla kaikkien nähtävänä?
      -Laitoin aikoinaan kuvia ja joku niitä sieltä luvatta pölli, joten en laita enää, jos sitä ei ole kyetty estämään?
      -Ehkä se on joillekkin tärkeä? Tiedä sitten... Posti kulkee sähköisesti, jne.. Joo, seuraa hakeville toki se on kanava....

    • yksityisyysasetuksista kaikkiin EI ja EI KUKAAN, niin ei tarvitse huolehtia.

      • demoniiih

        siis EI..kunhan joskus pääsen sinne minään...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        siis EI..kunhan joskus pääsen sinne minään...;o)...

        tuolta "omat tiedot" -jutskasta pääsee myös asettamaan ne "EI"-jutskat.


      • demoniiih
        LaardiBee kirjoitti:

        tuolta "omat tiedot" -jutskasta pääsee myös asettamaan ne "EI"-jutskat.

        Ne Ei-justkat on nyt tehty..Sinne pääsin keposasti..;o)...


    • .,tuota uudistusta ja siksi vetivät verhot eteen ., yrittävät nyt kuumeisesti rustata siedettävämpään muotoon.
      Minä en ole koskaan ymmärtänyt sivustojen haltijoiden hinkua tehdä kerralla valtavia muutoksia., miksei voisi tehdä pieniä kirurgisia parannuksia ajan mittaan .,

      • Cassis-Alma

        noin! Olisivat saattaneet kuntoon sen aikasemman version,,, laitelleet sen toimivaan kuntoon, niin ei ois tarvinnu tätä, varmaan kalliiksi tullutta versiota edes alottaa rustaamaan,,, Oiskohan niiden pitäny palkata muutama nettinörtti listoilleen, niin johan pelittäs,,,


      • mutta oletan, että noihin "parannuksiin" liittyy sen verran tietokantamuutoksia, että koko paletti menee uusiksi. Ja nörttikielillä asiat voi tehdä niin monella tavalla. Joko huonosti tai hyvin huonosti.


      • demoniiih

        kaik uusi ei ole hyvästä..;o)..

        Quules..Muisku on ihan sama,kuin demoniih..pahus vieh..Ihan luulet vaan et se olis ollu kohteliaampi..;o)...


      • Cassis-Alma
        LaardiBee kirjoitti:

        mutta oletan, että noihin "parannuksiin" liittyy sen verran tietokantamuutoksia, että koko paletti menee uusiksi. Ja nörttikielillä asiat voi tehdä niin monella tavalla. Joko huonosti tai hyvin huonosti.

        tietokantojahan voi yhdistää, ainakin minun näkemykseni on noin,,, niin miksi eivät yhdistelleet?,,, meni kait överiksi koko uudistus,,, No onhan niitä taitureita netin nörttimaailmassa,,, mites ois ne hakkerit?,,, oisko niissä olemassa ainesta uudistusten tekemiseen,,, ihan palkkatulon mukaan?,,,


      • Cassis-Alma kirjoitti:

        tietokantojahan voi yhdistää, ainakin minun näkemykseni on noin,,, niin miksi eivät yhdistelleet?,,, meni kait överiksi koko uudistus,,, No onhan niitä taitureita netin nörttimaailmassa,,, mites ois ne hakkerit?,,, oisko niissä olemassa ainesta uudistusten tekemiseen,,, ihan palkkatulon mukaan?,,,

        jotta kamala kiire on pojilla, kun eivät ehdi testata. Sitten ajetaan tuotantoon beta- nimikkeellä ja annetaan ihmisten vihastua turhanpäiväisiin virheisiin.

        Ja kyllähän jonkinasteinen strukturoitu ohjelmointi helpottaa asioita. Ei jokaisen nörtin kädenjäljen tarvitse näkyä koodissa. Kun se itse koodaaminen on vain pieni rutiininomainen vaihe siinä ohjelmoinnissa.


      • LaardiBee kirjoitti:

        mutta oletan, että noihin "parannuksiin" liittyy sen verran tietokantamuutoksia, että koko paletti menee uusiksi. Ja nörttikielillä asiat voi tehdä niin monella tavalla. Joko huonosti tai hyvin huonosti.

        Software and Cathedrals are much the same First we build them then we pray!!!

        -Sam Redwine, Jr.

        hheehe .,


    • sola

      ...mut ihan kummallinen kuva sulla galleriassa..kaffeekuppi??? Salaa joku vissi kuvannu kun oot ollu hörppimäs sumppii... ;) Onneks ei sattunu räpsäsee kuvatusta joskus männä vuosina..

      • demoniiih

        Moikkulis Kamu...tarlingh..:o)...

        Mitäs..Ajattelin että kerrankin galleriassani erityisen onnistunut profiilikuva...;o)....

        Minua kyl arveluttaa koko uusi galleria..tai mikäliesenykyisinon..Kamut on pelotellu mua sillä...;o)...


      • sola
        demoniiih kirjoitti:

        Moikkulis Kamu...tarlingh..:o)...

        Mitäs..Ajattelin että kerrankin galleriassani erityisen onnistunut profiilikuva...;o)....

        Minua kyl arveluttaa koko uusi galleria..tai mikäliesenykyisinon..Kamut on pelotellu mua sillä...;o)...

        .. mut hemmetin hyvää punkkua silti.. ;) ja morotus..iltavuoroviikko alkamassa eli tänään voi valvoo pikkasen myöhempään :P

        Laardi kerkis joskus aiemmin käyä tsekaamassa mun gallerian ja ei siä kuulemma mitää sen kummempaa ollu ko enneskää. Olis silti kiva jossain vaiheessa nährä ihteki.


      • demoniiih
        sola kirjoitti:

        .. mut hemmetin hyvää punkkua silti.. ;) ja morotus..iltavuoroviikko alkamassa eli tänään voi valvoo pikkasen myöhempään :P

        Laardi kerkis joskus aiemmin käyä tsekaamassa mun gallerian ja ei siä kuulemma mitää sen kummempaa ollu ko enneskää. Olis silti kiva jossain vaiheessa nährä ihteki.

        ..vaikken nyt mainostakkaan sitä punkeroa...;o)...

        Iltavuorot minullakin alkamassa..Silleen mukavanpi lomalta mennä iltaan..hyvin pitkään iltaan...;o)...

        Juuh..jossain vaiheessa olis kiva hähdä ko uudistus..:o)...


      • ?

        onks solaquussa vielä hengissä


    • Avenging.Angel
      • mr_von.huuhaa

        missä Robert? Kuka muistaa lauluduo Bosse&Robert ja (Anki Lindqvist täytteenä?)


      • demoniiih

        Liikaa tekstiä..:o/...

        Varmasti oppii..Mut hurjan sekavalle näyttää:o/..


    • ;)

      ja siks tulit takas ;)

    • golden joke

      Aloita kerääminen uudestaan pöljä!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe