Hyvin vaikeaa on taistella omien tuntemuksiensa kanssa ja yrittää välttää katkeroitumasta enempää.
Minun tarinani on erillainen,se liittyy hyvin vanhaan juttuun josta itselläni on ollut vääränlainen mielikuva.
Muutama viikko sitten sain muutamia valokuvia vuosien takaisesta suhteestani, katsellessani noita kuvia havaitsin ilmeisen selvästi kuinka silloisen suhteemme laita oikeasti oli,daamilleni olin kuin ilmaa noissa kuvissa .
Kuinka tyhmä olin ollutkaan,kuinka en silloin ymmärtänyt vaikka useat tahot minua varoittivat silloisen suhteen vaaroista,kuinka saatoin olla niin sinisilmäinen että rakastin niin paljon ihmistä joka ainoastaan leikki kanssani.
Kyllä korpeaa....,oma tyhmyys!!
Mutta mennyttä mikä mennyttä, haluan sanoa kaikille rakastuneille,oli sitten mies tai nainen ,että jos teille joku taho yrittää kertoa suhteenne vaaroista,ottakaa asia ainakin vakavaan harkintaan koska rakastuneet silmät eivät huomaa astuvansa miinaan,rakkaus sokaisee ja lopulta on jo liian myöhäistä katua kun tunteenne vie,olette tämän toisen armoilla ,ja tämä toinen jättää jos haluaa teidät ettekä voi asialle mitään.
Kyllä rakkaus on ihanaa,mutta kyllä se myös murhaa jos vastapuoli ei ole rehti tunteissaan!
ex suhde
4
974
Vastaukset
- __
Ensinnäkään ei ole tyhmyyttä rakastaa vaikka varoiteltais mistä. Itse en voi kuvitellakaan uskovani kaikkia "tahoja" jotka minua saattaisi varottaa siitä ja tästä. Täytyy tuntea ensin ne tahot ja niidenkin motiivit jotta voi ylipäätään ottaa niiden höpinät vakavasti.
Toiseksi: rakastuneena ei halua uskoa toisesta mitään pahaa. Sillekään ei voi mitään, se kuuluu osana rakkauden tunteeseen.
Kolmanneksi: rakastuminen on aina riski ja jokainen haluaa silti sen riskin ottaa vaikka tuntee sen vaarat ja karikot.
Tuo "korpeaminenkin" menee ohi aikanaan ja sitten sinäkin olet taas varmis ottamaan uuden riskin. Toivon kuitenkin, että olet siihen mennessä läpikäynyt menneen liittosi hyvät ja huonot muistot niin pohjia myöden, että kykenet päästämään irti siitä menneestä ja jopa antamaan exällesi anteeksi sen ettei se kyennyt rakastamaan sinua samalla mitalla takaisin.
Vasta sen jälkeen sinä olet vapaa siitä menneestä etkä ole katkeroitunut niin että tuntisit tarvetta epäillä uudenkin liittosi kestävyyttä tai epäillä uudenkin puolisosi kykenevän samaan kuin ex jne.
Tuo vitutusvaihe on se aika jolloin niitä kiviä pitää käännellä niin kauna että niiden alta on kaikki möröt kaikonneet. Vasta sitten tulee rauhallinen ja tasapainoinen olo.- v.tuttaa
Olet niin h..vetin oikeassa,sitä on tietyssä mielentilassa niin valmis uskomaan toisesta vaan sitä hyvää ja niin helposti sitä uskoo toisen sanoihin ,kun itse tuntee syvästi sitä kuvittelee tietenkin toisen tuntevan aivan samoin, vaikka toisen tuntemukset olisivatkin ainoastaan pinnallisia ja hieman liioiteltuja oikeasti.
En harmittele muutoin,kuin omaa sinisilmäisyyttäni,koska saamistani valokuvista jopa sokea havaitsisi ettei tuo nainen ole tosissaan,ilmeensä kertovat enemmän kuin tuhat sanaa missä hän menee..
Tyhmä minä,olin niin s..kutin tyhmä,että se jälkeen päin harmittaa.
Minullakin oli mies joka uskoi kaiken mitä hänelle sanottiin minusta ja tottakai se vaikutti suhteesemme huonolla tavalla koska hän ei luottanut minuun, vaan syytteli perättömistä huhuista jne...
Sitten kun jätin hänet hän oli vahvasti sitä mieltä että olisi pitänyt uskoa kavereita ja kaikki mitä yhteistä meillä oli niin oli muka valhetta minun osaltani....
Meistä on myös yhteinen valokuva jossa en ole lainkaan läsnä. Se on otettu hetkeä myöhemmin kun exä nöyryytti minua julkisesti ja vain siksi että epäili minua kavereiden puheiden perusteella.
Olin kuvitellut löytäväni elämäni aarteen mutta olin väärässä. Kavereiden puheet ja miehen käytös niiden puheiden jälkeen oli se joka meidät erotti...- sucks so bad
Puranpas minäkin katkeraa oloani tänne,aihe kun vaikuttaa sopivalta.
Taistelin itseni kanssa kuukausia uskaltaisinko lähestyä vanhaa rakkauttani fb:n kautta, lopulta uskalsin lähettää hänelle henkilökohtaisen viestini.
Olen ollut aina häneen rakastunut vaikka erostamme onkin aikaa vierinyt, rehellisyyden nimissä täytyy kai tunnustaa että motiivini viestillä oli testata hänen reaktiota.
Olin aivan varmaa että saan häneltä vastauksen,millaisen en osannut edes arvata?
Mutta kun huomasin hänen liikkuvan fb:ssä säännöllisesti ja jättäneen huomioimatta täysin viestini ,iski minulle hirveän suuri viha päälle.
Arvatenkin sadattelin hänet maan rakoon,olin niin pettynyt häneen!
Mutta elämä on , ei aina niin suloista ja mene omien ajatelmien mukaisesti, ei todellakaan.
Järkevästi ajateltuna, kommunikointiin tarvitaan aina vähintään kaksi osapuolta ja jokainen voi valita ystävänsä.
Tässä tapauksessa valinta ei osunut minuun,ja sen kanssa on osattava elää, mutta en voi olla olematta katkera siitä etten merkinnytkään hänelle mitään, typeräähän se on,tiedän sen.
Hylätyksi tuleminen ei ole kivaa,ja sellainen pistää kysymykset aivan turhaan liikkeelle, sitä kun ei helpolla osaa hyväksyä ettei tähän peliin sua ole kutsuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389