Masturboinnista syyllinen olo?

mietiskelijä..

Onko kellään muulla tällaista, että masturboinnin jälkeen tulee syyllinen / paha olo? Masturboinut olen 10-12 vuotiaasta lähtien ja olen nyt 19. Ennen ei ole tällaista ollut vaan tässä viimeisen puolen vuoden aikana alkanut tulla tuollainen olo.
Ennen masturboin päivittäin ja joskus useammankin kerran päivän aikana, mutta nykyään se on onneksi vähentynyt joka toiseen päivään.
Onko tällainen normaalia?

13

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä?

      Miksi ihmeessä sinulle tulee masturboinnista syyllinen tai paha olo???

    • asdasdaasddadaadadad

      Tuttu tunne. Kai masturboinnistakin voi tulla eräänlainen morkkis varsinkin jos on runkannut jollekin todella kovalle ja erikoiselle matskulle.

    • Normaalia

      Kotona runkkaan montakertaa päivässa, olen14 v ja tuntuu että kokoajan on kovana. Välillä käyn puistossa missä vanhemmat naiset tulee katselee ja välillä osallistuukin. Jos hyvin käy niin pääksen mukaan ja sit ei tarvitse runkata vähään aikaan.

      • aaaaaaaaaaaa131

        paska puhetta


      • fakjuu

        palstan poliisipedofiiliprovo siellä koittaa taas kalastaa - säälittävää.


    • ghjoiuyt

      Ihan normaalia. Itselläni oli sama kokemus jostain selittämättömästä syystä siinä 20v ikävuoden tietämillä. Nykyisin ei enää ole. Anna mennä vaan, ei se ole vaarallista.

      • Masturbation69

        Riippuu miten itse suhtautuu erotiikkaan,omaan vartaloon ja uskaltaa nauttia.Jos on estoinen ja saanut ankaran kasvatuksen tms.uskovaisen.Voi kestää pitkään aikuisuuteen tulla sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa.Masturbaatio on normaalia ja on hyvä asia.Ei tarvi sinkkuna olla puutteessa,ei tule tauteja ja oppii tuntemaan mistä pitää.Syyllisyys on turhaa.


      • naapurusto
        Masturbation69 kirjoitti:

        Riippuu miten itse suhtautuu erotiikkaan,omaan vartaloon ja uskaltaa nauttia.Jos on estoinen ja saanut ankaran kasvatuksen tms.uskovaisen.Voi kestää pitkään aikuisuuteen tulla sinuiksi oman seksuaalisuutensa kanssa.Masturbaatio on normaalia ja on hyvä asia.Ei tarvi sinkkuna olla puutteessa,ei tule tauteja ja oppii tuntemaan mistä pitää.Syyllisyys on turhaa.

        Kävipä itselleni niin, että vaikka masturboin omassa kodissani verhot ja kaihtimet kiinni niin alkoivat naapurit nimitellä homoksi. Ihmeen vanhoillista meininkiä tällainen. En häpeä masturbointia lainkaan, koska toisinaan on niin kovat fiilikset että on ihan rauhoittuakseni syytä hoitaa 'paineet' pois.


      • Mies 36v.
        naapurusto kirjoitti:

        Kävipä itselleni niin, että vaikka masturboin omassa kodissani verhot ja kaihtimet kiinni niin alkoivat naapurit nimitellä homoksi. Ihmeen vanhoillista meininkiä tällainen. En häpeä masturbointia lainkaan, koska toisinaan on niin kovat fiilikset että on ihan rauhoittuakseni syytä hoitaa 'paineet' pois.

        "Kävipä itselleni niin, että vaikka masturboin omassa kodissani verhot ja kaihtimet kiinni niin alkoivat naapurit nimitellä homoksi."

        Anteeksi, nyt en ymmärtänyt...?


    • dfbiuhbdfhbdv

      Mulle masturboinnista tulee vittuuntunut olo ainoastaan silloin kun olisi todella halunnut pillua mutta joutu leikkii yksikseen. Anyways masturboi niin usein kuin voit, se on ilmainen huvi.

    • oceansoul0

      No eipä tuo syyllisyyden tunne kovin harvinainen kai ole.
      Tunteesta on kirjoittanut mm. Jukka Virtanen "Kliininen seksologia" -kirjassa, ja sen perusteella siitä itsekin joskus muutaman sanan blogiini laitoin: http://housuitta.com/2008/09/27/runkkaus_ja_syyllisyys/

      Kannattaa miettiä, miksi itselle siitä syyllinen olo tulee. Masturboinnissahan ei tosiaan mitään väärää ole, joten kannattaa pyrkiä lykkäämään väärät luulot syrjään.

    • poika12v

      Mulla tulee syyllinen/paha olo aina sen jälkeen kun olen masturboinut. Perheeni on uskovainen (itse en usko) joten voisiko se olla jotenkin syy siihen niinkuin joku tuossa aiemmin kirjoitti. Olen 12 vuotias. :) olisi kiva jos joku kertoisi jonkin keinon jolla sen saisi pois.

      • xgfxgfx

        Erota todellisuus ja omat uskomuksesi toisistaan.

        Syyllinen olo tulee siitä että tunnet rikkovasi jonkun toisen luottamuksen tai odotuksen. Se ei siis synny siitä mitä teet, vaan siitä mitä uskot muiden olettavan sinun saavan tehdä.

        Syyllinen olo syntyy pelosta ja pelon syy voi olla mitä vain. Jos perheesi on uskovainen, niin ehkä se tulee siitä pelosta että rikot heidän määrittämää moraalia vastaan, eli käytännössä sitä että Jumala rankaisee, tai että he rankaisevat sinua.

        Kuitenkin tuo pelkosi syntyy kuvitelmasta, ei todellisuudesta. Eli pelko syntyy siitä mitä oletat muiden olettavan sinusta.

        Masturbointi on terveellistä ja sitä tekevät kaikki - sitä on todellisuus. Sitä on tehnyt myös isäsi ja äitisi. Masturbointi ei ole syntiä, ei väärin, eikä moraalitonta.

        Masturboinnista on lupa nauttia.

        Ole siis rauhassa oma itsesi, erota omat uskomuksesi reaalielämästä ja nauti masturboinnista ja tutustumisesta itseesi. Muista kuitenkin kunnioittaa muita ja masturboi omassa rauhassasi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampi ahdistellut useita!?

      Jotenkin on aina jäänyt lipevän oloinen fiilis kun hänen esiintymisiä on katsellut. Nyt rikosepäily seksuaalisesta ahd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      163
      4848
    2. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      115
      2096
    3. En tiedä huomasitko edes minua

      mutta minä huomasin sinut ja näytitpä taas hyvältä!
      Ikävä
      42
      1382
    4. Aivan lääpällään vanhempaan mieheen.

      Tilanne on lähes ärsyttävä. Eikä asialle voi mitään tehdä koska ikäero on oikeasti melko iso, vaikka sitä ei päällepäin
      Ikävä
      81
      1250
    5. Ohhoh! Ellen Jokikunnas saa hersyvää kuittia Jari-rakkaalta: "Jumalattoman komea italialainen..."

      On nämä Ellen ja Jari kyllä super-symppiksiä… Tämän tv-sarjan katsomisesta ei voi tulla kuin hyvälle mielelle, eikös? L
      Suomalaiset julkkikset
      6
      959
    6. Et oikeen anna itsestäsi

      Mitään. En minäkään jaksa sitten. Toinen juttu sellanen, että minusta tuntuu, että olet aika mustasukkainen sekä laskelm
      Ikävä
      38
      820
    7. Ahti meni mökille perillä odotti pöyristyttävä näky Mökkitontti oli kokenut kovia.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010463815.html Puolustusvoimat olivat ilmoittaneet heillä olevan oikeus mennä
      Maailman menoa
      23
      786
    8. Nainen, elämä on täyttä paskaa

      Elämä olisi ihanaa, mikäli maailmassa olisi oikeutta. Ei ole mitään hyvää, ei mitään miksi kannattaisi elää. Elämä tälla
      Ikävä
      90
      742
    9. Et edes voi

      tietää miten tuo yksi pieni esine lohduttaa kamalassa ikävässä ja onneksi kukaan ei koskaan voi ottaa sitä minulta pois.
      Ikävä
      39
      741
    10. En pidä tästä yhtään

      En tahdo kohdata, välttelen minkä voin. Silti olet vallannut ajatukseni...
      Ikävä
      33
      739
    Aihe