Olen seurannut keskustelujenna jo jonkin aikaa,harkitsin jopa liittymistä seuraanne. Minua vain mietityttää olenko jotenkin epänormaali kun minua ei sytytä keskustelunaiheenne
Gyssäri 5-gybäsille
8
173
Vastaukset
Ei siinä sitten mitään muuta kuin että jatka harkintaa, huonoa päätöstä ei ole mikään pakko tehdä.
- jukseri
Ei ihminen kiinnostu näistä aiheista muuten kuin jonkun kieroutuman vuoksi
Oogs muuden sä raumald, gun niin geetä viljelet. - Judge evk
sammuneenakaan voine kirjoittaa. Aika lähellä kuitenkin.
- Adria
Et ole. Täällä on jo handee, nittaa ja hatsaa.
- sekametelisoppaa
tänne kirjoittavista on epänormaaleja, sekaan vaan. Keksi omat aiheet jos eivät valmiit miellytä.
- sekametelisoppaa
minttupuu kirjoitti:
älä tee alotusta, jonka Hatza on jo tehnyt!!
muistutit, ensin hänen pitää lukea kaikki vanhat viestit, siihen menee noin kolme vuotta.
Jos olet seurannut keskusteluja jo jonkin aikaa ja mikään ei sytytä kannattaa alkaa epäillä. Täällä on monenlaista juttua ja vara ihan valita valmiista aloituksista tai aloittaa ihan oma ihan itse. Paljon ei kiinnostavaa ole löytynyt, mutta aina sentään jotain joskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat321256Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691075- 102873
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35818- 41659
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302636Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö50626Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai92623- 29605
- 39581