PARAS autopeli on pian tulossa,joka vie tilaa jopa 10Gt!!!.

GeeTee 5. ;)

8

820

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yrsk

Pian tulossa, monettako kertaa?

• asdfghhjklöäzxcvbnm

Miksi ps3 yksinoikeuspelistä kerrotaan xboxin palstalla. Vitun konsolisota.

• jo vuosikausia

Toivottavasti ei ole aika jo ajanut pelistä ohi, kun tuo vihdoin julkaistaan noin vuonna 2013.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Mullapa oli tuolloin ja on vieläkin 120gb PS3 Slim, joten ei todellakaan vienyt puolta kiintolevystä. Peli on vieläkin mulla ja alkuperäinen asennus pelitallennuksineen PS3:n kiintolevylle. GT5:n pelaaminen väheni huomattavasti kun GT6 julkaistiin, sekin on vielä alkuperäisine asennuksineen ja tallennuksineen konsolilla.
      Silloin tällöin tulee vieläkin pelattua ainakin GT6:sta, mutta PS3:a seuraavan sukupolven konsoliksi otin Xbox One S:n ja Forza Motorsport 7 sekä Forza Horizon 4 ajopelit, Truck Driverkin tuli otettua kun ei paljon rekkapelejä konsoleille ole ennen ollut, tai no on mulla Truckin' niminen peli Intellivisionille ennestään ollut :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      95
      1841
    2. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      488
      1409
    3. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1210
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      88
      1203
    5. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      75
      1170
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      194
      1154
    7. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      947
    8. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      11
      914
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      65
      725
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      176
      721
    Aihe