Green Day miitti

ChickOfSuburbia

Heiiii! Olisiko kellään kiinnostusta Green Day miittiin? Olisi kiva tavata ihmisiä, jotka olivat 8.6.2010 Green Dayn keikalla Helsingissä. Itse olin paikalla ja voin sanoa että oli aivan loistava show. Olisi kiva jos miitti järjestettäisiin jossain keskemmällä Suomessa esim. Jyväskylä, Kuopio, Mikkeli ym. Kun on meitä GD-faneja muuallakin kuin pk-seudulla. :D Omasta puolestani voin sanoa, että olisin heti tulossa miittiin jos saisi edes parikin muuta ihmistä lähtemään mukaan. Tämä oli vain tälläinen idea ja olisi kiva jos kirjoittelisitte tänne jos vähänkin kiinnostaa. Sovitaan sitten tarkemmasta ajankohdasta ja paikasta. :)

8

466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • st.jimmy95

      mäkin olin siellä oli oli pikkase ihanaa

      • ChickOfSuburbia

        Eturivissä olin. :)


      • st.jimmy95
        ChickOfSuburbia kirjoitti:

        Eturivissä olin. :)

        mä olin kolmannessa miken puolelta :))


    • trecool1

      Jooo!! tosi hyvä idea, olin keikalla eturivis :--)

      toi miitti olis hyvä idea ja saisin varmaa pari kaverii messii
      mut ainoo toi tapaamis paikka on vähä kaukan. :/

    • 8.6.

      Mäkin olin siellä, ja tommonen miitti olis tosi kiva! Ja just jossain keskemmellä Suomea olis hyvä :)
      Jos tämmönen järjestetään niin oisin mielelläni tulossa!
      Se keikkahan oli kans aivan mieletön, seuraavaa ootellessa!

    • chickofsuburbia

      Näillä näkymin ainakin 28.5 järjestetään GD-miitti helsingissä. Miitti on tarkoitettu kaikille Green Day faneille (siis ihan sama olitko 8.6.10 keikalla vai et). Kaikki mukaan vaan ketkä pääsee!

      Olisin silti edelleenkin kiinnostunut järjestämään miitin myös keskemmällä suomessa, kun en tiedä pääsenkö tuohon helsingin miittiin mukaan kun se on kumminkin niin kaukana.
      Tarvittaisiin vaan lisää ihmisiä mukaan, että miitti olisi mahdollista järjestää. Voitte lähettää myös sähköpostia minulle [email protected]. Saa myös edelleenkin ehdottaa paikkaa ja aikaa milloin miitti järjestettäisiin. :)

    • greendayfani

      moikka hei ku tota facebookkia tos selailin nii mulle kerrottii et ei toi ryhmä minkä mukan oon keskustellu ni enää järjestä miittei... :P tiätäisiks kukaa et mis olis miitti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe