Green Day miitti

ChickOfSuburbia

Heiiii! Olisiko kellään kiinnostusta Green Day miittiin? Olisi kiva tavata ihmisiä, jotka olivat 8.6.2010 Green Dayn keikalla Helsingissä. Itse olin paikalla ja voin sanoa että oli aivan loistava show. Olisi kiva jos miitti järjestettäisiin jossain keskemmällä Suomessa esim. Jyväskylä, Kuopio, Mikkeli ym. Kun on meitä GD-faneja muuallakin kuin pk-seudulla. :D Omasta puolestani voin sanoa, että olisin heti tulossa miittiin jos saisi edes parikin muuta ihmistä lähtemään mukaan. Tämä oli vain tälläinen idea ja olisi kiva jos kirjoittelisitte tänne jos vähänkin kiinnostaa. Sovitaan sitten tarkemmasta ajankohdasta ja paikasta. :)

8

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • st.jimmy95

mäkin olin siellä oli oli pikkase ihanaa

• ChickOfSuburbia

Eturivissä olin. :)

• st.jimmy95
        ChickOfSuburbia kirjoitti:

Eturivissä olin. :)

mä olin kolmannessa miken puolelta :))

• trecool1

Jooo!! tosi hyvä idea, olin keikalla eturivis :--)

toi miitti olis hyvä idea ja saisin varmaa pari kaverii messii
      mut ainoo toi tapaamis paikka on vähä kaukan. :/

• 8.6.

Mäkin olin siellä, ja tommonen miitti olis tosi kiva! Ja just jossain keskemmellä Suomea olis hyvä :)
      Jos tämmönen järjestetään niin oisin mielelläni tulossa!
      Se keikkahan oli kans aivan mieletön, seuraavaa ootellessa!

• chickofsuburbia

Näillä näkymin ainakin 28.5 järjestetään GD-miitti helsingissä. Miitti on tarkoitettu kaikille Green Day faneille (siis ihan sama olitko 8.6.10 keikalla vai et). Kaikki mukaan vaan ketkä pääsee!

Olisin silti edelleenkin kiinnostunut järjestämään miitin myös keskemmällä suomessa, kun en tiedä pääsenkö tuohon helsingin miittiin mukaan kun se on kumminkin niin kaukana.
      Tarvittaisiin vaan lisää ihmisiä mukaan, että miitti olisi mahdollista järjestää. Voitte lähettää myös sähköpostia minulle [email protected]. Saa myös edelleenkin ehdottaa paikkaa ja aikaa milloin miitti järjestettäisiin. :)

• greendayfani

moikka hei ku tota facebookkia tos selailin nii mulle kerrottii et ei toi ryhmä minkä mukan oon keskustellu ni enää järjestä miittei... :P tiätäisiks kukaa et mis olis miitti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      128
      4639
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3377
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3305
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2979
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      2935
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2819
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2315
    9. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2169
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2135
    Aihe