Sukupuolitesti

Nyt kaikki karvarinnat ja hienohelmat testaamaan sukupuolenne. Olen tänään tutustunut tähän hienouteen enkä ole vielä päässyt perille mikä minä olen. Kokeile mikä sinä olet, oletko nainen vai mies vai sukupuolineutraali?

http://www.transtukipiste.fi/pelit/ttp0902.php

Sorry tuo aloitus oli väärin otsikoitu joten tein uuden ; )

73

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adria

Mikä tossa sun edellisessä, samassa aloituksessa nyt mätti. Kopioin edellisen vastauksen tähän, eli
      -Huono testitulos. Olen paljon homppelivastaisempi kun se näytti.

• Alustin sen mielestäni väärin sorry ; ) Niin yllätyin sukupuolestani ; ) olen sukupuolineutraali.

• Adria
        korpikirjailija kirjoitti:

Alustin sen mielestäni väärin sorry ; ) Niin yllätyin sukupuolestani ; ) olen sukupuolineutraali.

Ei se mitään. Homppeli on homppeli ja lepso on lepso, ei se siitä miksikään muutu. Molemmat ovat luonnon kannalta 'väriviallisia' etten tuota kauniimmin sanoisi.

• ...
        Adria kirjoitti:

Ei se mitään. Homppeli on homppeli ja lepso on lepso, ei se siitä miksikään muutu. Molemmat ovat luonnon kannalta 'väriviallisia' etten tuota kauniimmin sanoisi.

Onhan niitä mielipiteitä monillakin, eri asioista. Oletko muuten ikinä ajatellut. Eläimilläkin on liukuvaa sukupuolikäyttäytymistä. Lehmät hyppii laitumella toistensa selkiin, vaikka kaikki siis todistetusti lypsävät maitoa. Koirilla on tapana nylkyttää ties mitä kumisaapasta, vaikka todistettavasti kumisaappaalla ei ole sukupuolta. :DDDDDDDD

Elikkäs ei kannattaisi sekoittaa lisääntymistä ja seksuaalista suuntautumista keskenään. Mo ntakohan lasta jokin Rock Hudson lie tehnyt Elisabeth Taylorin kanssa, en tiedä. Mutta tyyppihän oli ensimmäisi julkkiksia, jotka alkoi julkihomoksi jne.

No mä kun nyt tunnen paljon erilaisia ihmisiä. Niin on mulla tutuissa niin lespoja, homoja ja biseksuaalejakin. Yks tuttu lespo teki tossa jokin vuos sitten lapsen. Keinohedelmöityksellä Skun ei silleen ole kiinnostunut miehistä, että haluaisi sekstailla meittien kanssa. Ja asiaan liittyy sekin, että eipähän ole mitään äijänköljäkettä riesoina loppuikää :DDD

Mutta kuten sanottu asioista voi olla montaa mieltä.

=DW=

• ... kirjoitti:

Onhan niitä mielipiteitä monillakin, eri asioista. Oletko muuten ikinä ajatellut. Eläimilläkin on liukuvaa sukupuolikäyttäytymistä. Lehmät hyppii laitumella toistensa selkiin, vaikka kaikki siis todistetusti lypsävät maitoa. Koirilla on tapana nylkyttää ties mitä kumisaapasta, vaikka todistettavasti kumisaappaalla ei ole sukupuolta. :DDDDDDDD

Elikkäs ei kannattaisi sekoittaa lisääntymistä ja seksuaalista suuntautumista keskenään. Mo ntakohan lasta jokin Rock Hudson lie tehnyt Elisabeth Taylorin kanssa, en tiedä. Mutta tyyppihän oli ensimmäisi julkkiksia, jotka alkoi julkihomoksi jne.

No mä kun nyt tunnen paljon erilaisia ihmisiä. Niin on mulla tutuissa niin lespoja, homoja ja biseksuaalejakin. Yks tuttu lespo teki tossa jokin vuos sitten lapsen. Keinohedelmöityksellä Skun ei silleen ole kiinnostunut miehistä, että haluaisi sekstailla meittien kanssa. Ja asiaan liittyy sekin, että eipähän ole mitään äijänköljäkettä riesoina loppuikää :DDD

Mutta kuten sanottu asioista voi olla montaa mieltä.

=DW=

Olet hyvin oikeassa, yksiselitteistä seksuaalista käyttäytymismallia ei ihmiselläkään ole. Eläinkunnan käytös antaa viitettä alkuihmisten käyttäytymisestä ennen moraalin astumista ihmisen tajuntaan. Esim. pitkät eristykset yhteiskunnasta aiheuttavat poikkeavia sukupuolisia käyttäytymistapoja. Asiasta on hyvä puhua ilman kiihkoa sillä meidän on opittava elämään muuttuvassa yhteiskunnassa sovussa monenlaisten mielipiteiden kanssa.

Minkäläisen tuloksen sait, oliko selluliittiä mukana ; )?

• Adria kirjoitti:

...humppeli kirjoita vain avoimesti testitulos julki.

Lukijoita on ketjussa kohta 70 ja vain me neljä ollaan testattu itsemme, tuotahan ei usko Heikkikään ; )

• Judge evk

homppelivastine, jota väität olevasi?

• ...

Noin huuhaatestinä. Vähän pitkä ja lopputulos oli kokolailla täsmälleen mitä oletinkin. Se jäi vähän ihmetyttämään. Minkähän takia joku on laatinut tonkin testin? Jos jollakin on olemassa identiteettiongelmia sukupuoliasioissaa, se kyllä tietää sen asianlaidan muutenkin. Ja on takuuvarmasti miettinyt asian selväksi itselleen. Eli hauska, mutta täysin tarpeeton testi, mun mielestä.

Ai niin, siinä ei udeltu mielpidettä selluliitista, se pitäisi kyllä liittää tohon testiin. Asia tuntuu olevan yllättävän henkilökohtainen joillekin :DDD

=DW=

• Luulin ensin, että sukupuolineutraali on aivan muuta kuin se on. Onneksi tuo parenpi puoliskoni selitti taustoja kun, että olen mielestäni nainen niin ei, tuli vain tuo sanahirviö sukupuolineutraali ; )

• ...

Luulin ensin, että sukupuolineutraali on aivan muuta kuin se on. Onneksi tuo parenpi puoliskoni selitti taustoja kun, että olen mielestäni nainen niin ei, tuli vain tuo sanahirviö sukupuolineutraali ; )

Mulla oli joskus nuorempana ongelmana liian kiltti luonne. Silloin aikoinaan tuli selviteltyä po. asiaa. Jokin parikymmentä vuotta sitten olisin kai minäkin saanut tulokseksi androgyynin. En silleen epäillyt sukupuoltani, mutta mä olin silloin tosiaan liian pehmeä luontoinen ja se ihmetytti itseäkin. Mitään varsinaista mullistusta ei ole tapahtunut, mä olen vaan ottanut sen verran turpiini ja joutunut miettimään ties mitä asioita, jne, että tuon testin tuloksesta ei ollut mitään epäselvää. Kysymysasettelukin oli suorastaan ääliömäinen. Tyyppiä," hakkaatko mieluummin halkoja kuin istut tyttöjen kanssa ompeluseurassa marttakerholla" :DDD

Se hauskis tuossa testissä tietenkin on, jos jokin oikeinkin miehekäs mies, omasta mielestään, tekee tuon testin ja saakin tulokseksi nainen, se voi olla kovapaikka. Ja tietenkin siis toisinpäin. Mulla sellanen kutina, siis ei ole lähteitä tai muuta. Naisille tuo testi voi olla kova paikka siksi, että vaikka kuinka joku vetelee hörhelöitä päällensä ja on niin naista, niin naista. Naisilla kun on yllättävän kova luonne ja jotain vittumaista ihan perusluonteessaan. Moni saattaa jopa järkyttyä, kun saa tuloksekseen täysin itselleen yllätyksenä miehen....

Ei tollasiin testeihin tietenkään kenenkään kannata suhtautua kovinkaan vakavasti. Mutta noista saattaa sitten tulla ihmisille ongelmia, jos tulos onkin jotain ihan muuta, mitä on ikänsä kuvitellut jostain asiasta.

Riippuu tietenkin ihmisestä. Mä en silleen hirveesti mitään nettitestejä ole tehnyt ajankuluksikaan. Kyllä tässä pitää koittaa olla sinut itsensä kanssa jo viimein. Muttta kun vaikuttaa, että aika usealle tulee jotain keski-iän kriisejä. Ne onkin sitten lujilla muutenkin. Ja jos joku tosiaan saa jonkin omituisen tuloksen huuhaa-nettitestistä. Sillä voi olla ikäviä seurauksia pitemmäksikin aikaa.

Jahas, ei selluliittiasioista enenpää ny.

=DW=

• ... kirjoitti:

Mulla oli joskus nuorempana ongelmana liian kiltti luonne. Silloin aikoinaan tuli selviteltyä po. asiaa. Jokin parikymmentä vuotta sitten olisin kai minäkin saanut tulokseksi androgyynin. En silleen epäillyt sukupuoltani, mutta mä olin silloin tosiaan liian pehmeä luontoinen ja se ihmetytti itseäkin. Mitään varsinaista mullistusta ei ole tapahtunut, mä olen vaan ottanut sen verran turpiini ja joutunut miettimään ties mitä asioita, jne, että tuon testin tuloksesta ei ollut mitään epäselvää. Kysymysasettelukin oli suorastaan ääliömäinen. Tyyppiä," hakkaatko mieluummin halkoja kuin istut tyttöjen kanssa ompeluseurassa marttakerholla" :DDD

Se hauskis tuossa testissä tietenkin on, jos jokin oikeinkin miehekäs mies, omasta mielestään, tekee tuon testin ja saakin tulokseksi nainen, se voi olla kovapaikka. Ja tietenkin siis toisinpäin. Mulla sellanen kutina, siis ei ole lähteitä tai muuta. Naisille tuo testi voi olla kova paikka siksi, että vaikka kuinka joku vetelee hörhelöitä päällensä ja on niin naista, niin naista. Naisilla kun on yllättävän kova luonne ja jotain vittumaista ihan perusluonteessaan. Moni saattaa jopa järkyttyä, kun saa tuloksekseen täysin itselleen yllätyksenä miehen....

Ei tollasiin testeihin tietenkään kenenkään kannata suhtautua kovinkaan vakavasti. Mutta noista saattaa sitten tulla ihmisille ongelmia, jos tulos onkin jotain ihan muuta, mitä on ikänsä kuvitellut jostain asiasta.

Riippuu tietenkin ihmisestä. Mä en silleen hirveesti mitään nettitestejä ole tehnyt ajankuluksikaan. Kyllä tässä pitää koittaa olla sinut itsensä kanssa jo viimein. Muttta kun vaikuttaa, että aika usealle tulee jotain keski-iän kriisejä. Ne onkin sitten lujilla muutenkin. Ja jos joku tosiaan saa jonkin omituisen tuloksen huuhaa-nettitestistä. Sillä voi olla ikäviä seurauksia pitemmäksikin aikaa.

Jahas, ei selluliittiasioista enenpää ny.

=DW=

Kehitymme ja muutumme se on selviytymisemme edellytys. Olin jo nuoren tietoinen sukupuolestani, tosin joskus oli vaikea olla nainen, esim. työuran kiihkeimpina vuosina. Minun pitänyt olla miehisempi, voimakkaampi ja unohtaa tunteilla ajatteleminen. Tunteiden sotkeminen esim. vaikeisiin tehtäviin kuten pitkäaikaisten työkavereiden irtisanomisiin kuluttivat henkisiä voimiani.

Tapasin vuosia myöhemmin esimieheni, jonka kanssa tein noina vaikeina yrityksen saneerausaikoina yhteistyötä ja vaikka hän oli raudan kova hän tunnusti jälkeenpäin menneensä täysin puhki noina vuosina (mies) ja käyttäneensä paljon lääkkeitä selviytymiseensä.

Vuosia yksinhuoltajana ja pienyrityksen vetäjänä karsi kynsien viilauksen ja piti kiinni arjessa olinhan äiti ja isä eikä aikaa jäänyt metsästysretkille salaisiin puutarhoihin ; ) Nyt olen vapaa ja tarpeeksi kokenut vaikka ylilyödä naiseutta ; ) Harkitsemattomuus ja itsekuri löystyy ja astuu arkeen kun on jouten.

Selluliittia on, mutta pärjään sen kanssa ; )

• Putkivalo

sentään vähemmän mies (-26) kuin nainen (-12) :))) Olen helpottunut! Jonkun testin tehnyt aikaisemmin, ja tuloksen jälkeen piti tarkastaa rintakarvat. Nyt voin ne huoletta nyppiä :P

Kyllä tämä selitti aika hyvin:
      "Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolisuuden suhteen tasapainoinen. Sinussa on mieheyttä vielä vähemmän kuin naiseutta."

• Putkivalo

samaan tulokseen kai pääsee kun tulkitsee mun nikinvalintaakin =))

• Putkivalo kirjoitti:

samaan tulokseen kai pääsee kun tulkitsee mun nikinvalintaakin =))

Nikinvalinta kertoo paljon olen samaa mieltä sain muuten aivan saman tuloksen kuin sinä. Testi oli hauska. Kun vaihdoin muutamia kohtia tulos pysyi aina sukupuolineutraalina, mutta tuo viimeinen lause muuttui hieman ; ) sekä pistemäärien vaihtelu.

En ole koskaan ollut kanatyyppi enkä haluaisi käpertyä karvaisen miehen kainaloon ; ) sekin kertoo jotain, samoin kuin tämä nimimerkin valinta kuten sullakin. Mieheni nauroi testille, kehoitti ottamaan huumorin kannalta. Toisaalta kyllä testi jotain kertoi ja aivan oikeaan suuntaa näytti ; )

• Putkivalo

Nikinvalinta kertoo paljon olen samaa mieltä sain muuten aivan saman tuloksen kuin sinä. Testi oli hauska. Kun vaihdoin muutamia kohtia tulos pysyi aina sukupuolineutraalina, mutta tuo viimeinen lause muuttui hieman ; ) sekä pistemäärien vaihtelu.

En ole koskaan ollut kanatyyppi enkä haluaisi käpertyä karvaisen miehen kainaloon ; ) sekin kertoo jotain, samoin kuin tämä nimimerkin valinta kuten sullakin. Mieheni nauroi testille, kehoitti ottamaan huumorin kannalta. Toisaalta kyllä testi jotain kertoi ja aivan oikeaan suuntaa näytti ; )

Joskus mullakin oli nikki joka alkoi pienellä alkukirjaimella. Sitten luin että ihminen vaistomaisesti valitsee nimen alkukirjaimen koon sen mukaan onko alistuva luonne vai enempi boss tyyppinen :)) Joten tämä nykyinen on nyt isolla alkukirjaimella väkisin tehty ;))

Mites sulla, pitääkö alkukirjain nikissäsi paikkansa ;D

• koklaan joskus
        Putkivalo kirjoitti:

Joskus mullakin oli nikki joka alkoi pienellä alkukirjaimella. Sitten luin että ihminen vaistomaisesti valitsee nimen alkukirjaimen koon sen mukaan onko alistuva luonne vai enempi boss tyyppinen :)) Joten tämä nykyinen on nyt isolla alkukirjaimella väkisin tehty ;))

Oli myös aika, kun ei saanut isolla kirjaimella nikkiä luotua.

Saakohan nykyisin, en tiedä, eikä pysty edes testaamaan. ;)))

• Putkivalo kirjoitti:

Olen joskus kertonut rekisteröityneeni tilapäisessä mielenhäiriössä Suomi24 sivustolle joskus alkuvuodesta 2006 Ystävättäreni teki minulle profiilia, hän huuteli koneeltaan mikä pannaan sinulle nimimerkiksi, vastasin laita vaikka korpikirjailija ja hän laittoi ja toimi ; ) Siis iso K oli hänen ideansa, no, hän on pieni, mutta suurinainen ; ) keramiikkataiteilija.

• sain tulokseksi täsmälleen saman selityksen kuin sinulla.

Pisteet menivät näin : Miehekkyyspisteet -16, naisellisuuspisteet -2

• lottamari_1

Vastaus oli: Olet maailman söpöin prinsessa ;)

• Oletko ihan varma? Taisit huijata testiä, vastasitko rehellisesti? Nimimerkkisi kertoo toista sillä Lotat olivat sota-ajan vahvoja naisia, joille söpöys oli kaukana auttaessaan kenttälääkäriä joka ambutoi sotamiehen jalkaa. Yhdistelmä lottamari taas kertoo naisesta, jolla on jalassaan vaaleanpunaiset possutossut ; ))).

• lottamari_1

Oletko ihan varma? Taisit huijata testiä, vastasitko rehellisesti? Nimimerkkisi kertoo toista sillä Lotat olivat sota-ajan vahvoja naisia, joille söpöys oli kaukana auttaessaan kenttälääkäriä joka ambutoi sotamiehen jalkaa. Yhdistelmä lottamari taas kertoo naisesta, jolla on jalassaan vaaleanpunaiset possutossut ; ))).

Olin kyllä lottana sota-aikana, mutten ehtinyt paljonkaan hoitamaan potilaita, kun kenttälääkärin kanssa meni kaikki aika ;)) ja ne vaaleanpunaiset possutossut jalassa oli kiva töpsötellä lyhyessä lottaminimekossa läpi kenttäsairaalaan, siinä moni solttu ei pyörtynyt kivusta, vaan mun vaaleanpunaisten possutossujeni näkemisestä :DD

• Heikunkeikku

Olipas pitkä pötkö kysymyksiä. Tulos oli se, mitä vähän uumoilinkin.
      Elikkä olen Nainen.

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole juuri lainkaan miehekkäitä personallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naisellisuudestasi."

• Olet nainen se ei liene epäselvää kenellekään jo heikunkeikku paljastaa asian ; ) persoonallisen hauskalla tavalla.

• Heikunkeikku

Olet nainen se ei liene epäselvää kenellekään jo heikunkeikku paljastaa asian ; ) persoonallisen hauskalla tavalla.

Minä olisin napsutellut ton edellisen tekstin jälkeen vielä muutaman sanasen, mutta puhelin soi ja niinpä pistin nais-tietoni tulemahan semmosenaan.

Minusta on tooooosi ihastuttavaa olla nainen. Jopa järkevää, joissakin tilanteissa :)
        Näin meidän kesken, mikä onkaan mukavempaa, kun voi pistää pikkusormen ylähä, kuin englantilainen lady juodessaan kahvia, ja piirtää pienen naisellisen kaaren ilmaan ja silmäkräpsyttimien välistä luoda sopivanplaatuisen katseen ja sanoa ooh-äänellä miehelle, että "oih, en osaa tätä, etkö voisi auttaa" tai "en mitenkään osaa vaihtaa näitä autonrenkaita" tai tai tai...... (tilanteen mukaan. Esim. jos olen viitsimättömällä tuulella, laiska, patalaiska, palveluhaluinen, tms.) :) Yksinään sitä sitten voi pistää tuulemaan sellaisissakin asioissa, jotka "kuuluvat" miesten hommin.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Minä olisin napsutellut ton edellisen tekstin jälkeen vielä muutaman sanasen, mutta puhelin soi ja niinpä pistin nais-tietoni tulemahan semmosenaan.

Minusta on tooooosi ihastuttavaa olla nainen. Jopa järkevää, joissakin tilanteissa :)
        Näin meidän kesken, mikä onkaan mukavempaa, kun voi pistää pikkusormen ylähä, kuin englantilainen lady juodessaan kahvia, ja piirtää pienen naisellisen kaaren ilmaan ja silmäkräpsyttimien välistä luoda sopivanplaatuisen katseen ja sanoa ooh-äänellä miehelle, että "oih, en osaa tätä, etkö voisi auttaa" tai "en mitenkään osaa vaihtaa näitä autonrenkaita" tai tai tai...... (tilanteen mukaan. Esim. jos olen viitsimättömällä tuulella, laiska, patalaiska, palveluhaluinen, tms.) :) Yksinään sitä sitten voi pistää tuulemaan sellaisissakin asioissa, jotka "kuuluvat" miesten hommin.

Nauratti todella...Talvirenkaat vaihtui aikanaan ilman miehistä apua, mutta nyt kun naiseuteni on alkanut kukkimaan ja saamaan valtaa miehisyydeltä, teetätän kaikki autohuollot ammattimiehillä. Kuitenkin kaikesta huolimatta olisi tuiki koomista katseltavaa jos istuisin oikea pikkusormi pystyssä myrnan kahvikuppi kädessä ja hämmentäisin lusikalla olemattomia sokereita ja hymyileisin vienosti seurueen miehille. Uskon, että läheiseni saisivat sydänkohtauksen.

Muistan kun nuorena tyttösenä erehdyin iskemään silmää komealle machomiehelle tanssilattialla, sain niin koppavan ja ylimielisen katseen, että ikuna sen jälkeen ole uskaltanut suoraan miesten kanssa flirttailla ; ) Machomies nai myöhemmin pienen hiljaisen luokkatoverini. Kemiat eivät siis kohdanneet meidän välillämme.

Olen aina viimekädessä rakastunut pehmomiehiin.

• Heikunkeikku

Nauratti todella...Talvirenkaat vaihtui aikanaan ilman miehistä apua, mutta nyt kun naiseuteni on alkanut kukkimaan ja saamaan valtaa miehisyydeltä, teetätän kaikki autohuollot ammattimiehillä. Kuitenkin kaikesta huolimatta olisi tuiki koomista katseltavaa jos istuisin oikea pikkusormi pystyssä myrnan kahvikuppi kädessä ja hämmentäisin lusikalla olemattomia sokereita ja hymyileisin vienosti seurueen miehille. Uskon, että läheiseni saisivat sydänkohtauksen.

Muistan kun nuorena tyttösenä erehdyin iskemään silmää komealle machomiehelle tanssilattialla, sain niin koppavan ja ylimielisen katseen, että ikuna sen jälkeen ole uskaltanut suoraan miesten kanssa flirttailla ; ) Machomies nai myöhemmin pienen hiljaisen luokkatoverini. Kemiat eivät siis kohdanneet meidän välillämme.

Olen aina viimekädessä rakastunut pehmomiehiin.

No nyt minäkin nauran täällä päässä. Hauska vastaus.
        Teen nämä pikkusormi-pystys-myrnakuppi-elkeeni sen verran liioitellun liioitellusti, että vastapuoli ymmärtää sen juuri siten, kuin asia on, elikkä "tuo nainen (minä) ei millään viitsi ruveta renkaita vaihtamaan itse, vaan pyrkii teettämään työn Muka naisellisella lirkuttelulla." Toisaaltaan sikälimikäli eleet ovat viehättävästi tuotettu, niin se saa miehessä aikaan lujan tahdon Näyttää oman miehisen kykeneväisyyden ja Halun miellyttää naista(an), joka puolestaan saattaa poikia naisen puolelta halun osoittaa Suuuuuuuuunnatonta "kiitäntää" tästä "vaikeasta" työstä, joka mies urhoollisesti Tahtoo suorittaa, mikä sitten sopivassa olosuhteessa taas lisähtänee muitakin "minä tahdo tämänkin puolestasi tehdä tai sinulle tehdä"-tilanteita. Jotka kaikkineen päivineen sitten mahdollisesti naurattavat seuraavana päivänä. :)

Oikeastaan tämän kaltaiset eleet pikkusormineen ja ilmaan piirtämisineen ja silmänmunien sopivaan piilotteluun luomien alle, onnistuu vain ja ainoastaan sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa olen, siis olen hänen kumppani.
        Tuon kaltaiset pienet flirtit (voisin sanoa näin), sopivat ajatteluuni mainiosti. Molempien tiedossa olevia pikku "fuskailuja".

Enpäs tiedä, tulinko ymmärretyksi. Mutta kovaa yritystä oli. :)

Ja vielä yksi pikku asia.
        Autoon liittyvät jutut siirrän sutjakkaasti pojan hoitoon. Kurvaan hänen pihaan ja pyydän tarkistamaan öljyt tai muuta vastaavaa ja siirryn sitten lapsenlasteni kanssa leikkimään. :)
        Keskimmäinen lapsenlapsi pesee autoni päältä päin 8 euron taksalla. Hän on rahankerääjä tyyppiä.
        Tänä iltana haen hänet ja ajamme tyhjentämään veneeni sadevedestä. Käy kätevästi häneltä, minä putuaisin varmaan veneestä, kun pohja on niljakas veden ollessa ties kuinka kauan aikaa veneen pohjalla. Palkaksi vien hänet elokuviin perjantaina.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Niin, vaikka olen mies, teen kyllä ruokani, pesen pyykkini, neulon nappini ja siivoan nurkkani ihan itse, en siksi että rakastaisin sitä työtä vaan siksi että jonkun sekin on tehtävä. Enkä viitsi rikkoa autoa enempää yrittämällä sählätä sen laitteissa itse vaan annan ammattimiesten korjata sen jos siinä on jotakin oikeaa vikaa, nesteet, paineet, lamput ja sen sellaiset pienet jutut jokainen varmasti osaa itsekin tehdä. Samoin jos renkaat on vaihdettava, vien sen rengasliikkeeseen missä tekevät sitä työkseen. Minulla ei ole mitään tarvetta yrittää syödä heidän leipäänsä, tekevät viidessä minuutissa siististi sisätiloissa sen mihin minulla menisi ulkona kurassa rähmien tunti. Jos haluan kurassa rähmiä, teen jotakin mukavampaa, vaikkapa komppaan lintuja esiin pusikosta. Tietysti, jos tilat ja tulot olisivat selvästi nykyistä isommat, voisin hankkia palkollisen tekemään esimerkiksi viikottaisen siivouksen...

Ja jos joku nainen pikkusormeaan vilkuttelemalla yrittäisi kusettaa minua tekemään autonsa renkaiden vaihdon, kutsuisin hänet mukaan ja näyttäisin missä ammattilaiset sen tekevät. Miehenä tietysti maksaisin sen vaihdon mutta olettaisin että vinkki menee kerrasta perille.

• GloriaJoy

ole testin tulos paljoakaan muuttunut siitä, mitä se oli, kun sen tällä palstalla edellisen kerran tein:-)

Kanamainen en ole eikä miulla ole ollut pitkiin aikoihin yhtään hametta eikä mekkoakaan:

Vaihtoehdoista nainen, mies, androgyyni ja sukupuolineutraali,
      SINÄ OLET NAINEN
      Kuvauksesi
      Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei juuri lainkaan ole miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi.

Haluat liittyä naisten ryhmään ja selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja hyvin epämaskuliinisen kohdan. Mieheytesi ja naiseutesi eivät siis ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi.

Tuloksesi on merkitty ruudukossa tällä värillä.
      Naisellisuuspisteesi: 14
      Miehekkyyspisteesi: -18

• Minulle tämä testi sattui silmään kun otin selvää sukupuolineutraali sanasta. Viimeaikaiset kiihkeät kannaotot sukupuolien eroista ovat saaneet uteliaisuuteni heräämään ja olen lukenut ja opetellut ymmärtämään myös termien oikeaoppisia suomennoksia. En ole aikaisemmin törmännyt testiin.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että odotin kannanottoasi sillä teksteistäsi olen saanut kuvan hyvin naisellisesta naisesta jolle todellakin kaikki miehisyys on kaukana ja johon nimimerkkisi jo viittaa ; ) Feministisyys hallitsevana puolena kertoo kuten teksti antaa ymmärtää tasapainon epävakaudesta. Maskuliiniset piirteet kuuluvat harmoonisuuteen. Oletko sinkku?

• GloriaJoy

Minulle tämä testi sattui silmään kun otin selvää sukupuolineutraali sanasta. Viimeaikaiset kiihkeät kannaotot sukupuolien eroista ovat saaneet uteliaisuuteni heräämään ja olen lukenut ja opetellut ymmärtämään myös termien oikeaoppisia suomennoksia. En ole aikaisemmin törmännyt testiin.

Ihan rehellisesti voin sanoa, että odotin kannanottoasi sillä teksteistäsi olen saanut kuvan hyvin naisellisesta naisesta jolle todellakin kaikki miehisyys on kaukana ja johon nimimerkkisi jo viittaa ; ) Feministisyys hallitsevana puolena kertoo kuten teksti antaa ymmärtää tasapainon epävakaudesta. Maskuliiniset piirteet kuuluvat harmoonisuuteen. Oletko sinkku?

on kolmenkymmenen vuoden jälkeen 'uusiosinkku' ja miu oli se joka lähti, lopulta - olisi pitänyt lähteä jo kakskytä vuotta sitten, vaan parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

• GloriaJoy kirjoitti:

on kolmenkymmenen vuoden jälkeen 'uusiosinkku' ja miu oli se joka lähti, lopulta - olisi pitänyt lähteä jo kakskytä vuotta sitten, vaan parempi myöhään kuin ei silloinkaan.

Onko miulla lapsia? tai kaiketi nyt jo aikuisia?

• lottamari_1

Voi mitä paatoksellisuutta!,...olisit pitänyt omanasi pöytälaatikossa, ei kaikkia tarvitse palstalle julki tuoda. Hirvittävää syyllisyystragediaa, huh!

• nainen minäkin.
        lottamari_1 kirjoitti:

Voi mitä paatoksellisuutta!,...olisit pitänyt omanasi pöytälaatikossa, ei kaikkia tarvitse palstalle julki tuoda. Hirvittävää syyllisyystragediaa, huh!

testin ja sain vastaukseksi Sukupuolineutraali. Feminiini olen joka tapauksessa luonnoltani ja tavoiltani sekä olemukseltani enemmän kuin joku neutri. On jopa lapsiakin tehtynä tai siis synnytettynä.

• Runosi oli liikuttava, upea ja kertoi minulle enemmän kuin yksikään sanasi keskusteleuissa.

Runot ovat sielumme puhdistajia ne ajavat ahdistuksen ja pahan olon ulos sisältämme auttaen meitä tasapainoon menneisyyden kokemuksista.

En ehtinyt kirjoittaa avioeroni jälkeen tunnelmia runomittaan ja nyt se kokemus on jo niin kaukana, että en saisi tunteitani enää mukaan. Mutta tässä eräs runo, jonka tein vuosien yksinolon jälkeen. Tapasin upean miehen ja vajaan vuoden salaisen suhteemme jälkeen jätin hänet ja hänen tyhjät lupauksensa.

Ei, ei hän itkenyt vuokseni,
        hän itki mennyttä unelmaa,
        ruokkimatonta nälkäänsä,
        hylätyksi tulemista hän itki.

Kun käänsin pääni, en katunut,
        en tuntenut sääliä, olin valinnut tieni
        lähtiessäni tiesin, sieluni on tulta,
        jälkeeni jätän savua.

Mandi 2005

Kun sairastuin rintasyöpään ja taistelin rinnastani, kirjoitin tämän runon, joka voisi olla myös tietyn avioliiton lopputilitys.

On tehtävä...

valintoja, niin kauan kuin annetaan vaihtoehtoja.
        On uskottava itseensä ja omaan kykyyn valita.
        On uskallettava olla hyväksymättä valmista vaihtoehtoa.
        Nopeinta tietä määränpäähän ei ole.
        Täytyy uskoa itseensä, omiin näkemyksiin, omiin tuntemuksiin
        Täytyy uskaltaa kulkea mutkan kautta.
        Ei suoraan vaan kierrellen mutustellen mielen muutoksia, kehon ääniä kuunnellen.
        On luotettava omiin vahvuuksiinsa.
        On uskallettava olla heikko ja itkeä pienuuttaa.
        Heikkoudesta nousee vahvuus.
        On mentävä eteenpäin pelkäämättä, rohkeasti
        luottaen valintaan jonka teki ja johon vahvasti uskoo.

Mandi 2009

• GloriaJoy
        lottamari_1 kirjoitti:

arvasin melkein ja kiitos kuittauksesta

• Heikunkeikku
        GloriaJoy kirjoitti:

arvasin melkein ja kiitos kuittauksesta

Miksi poistit runosi?
        Ehdin sen lukea.
        Hyvin, hyvin, hyvin koskettava.
        Sydämeni käpertyi ja muljahteli sitä lukiessa.
        Oli niin tutun tuntuista.

Osaat hyvin kirjoittaa.

• lottamari_1 kirjoitti:

Ikävä todeta, että viestistäsi on naiseus kaukana. Et omaa empatiankykyä. Ilmeisesti elät virtuaalissa vaaleanpunaisinetossuinesi eikä elämän raadollisuus saa sinua oikeasti koskettaa. Sinua hirvittää lukea runoa, kaunista tekstiä elämän raadollisuudesta et edes osaa keskustella.

• GloriaJoy

Runosi oli liikuttava, upea ja kertoi minulle enemmän kuin yksikään sanasi keskusteleuissa.

Runot ovat sielumme puhdistajia ne ajavat ahdistuksen ja pahan olon ulos sisältämme auttaen meitä tasapainoon menneisyyden kokemuksista.

En ehtinyt kirjoittaa avioeroni jälkeen tunnelmia runomittaan ja nyt se kokemus on jo niin kaukana, että en saisi tunteitani enää mukaan. Mutta tässä eräs runo, jonka tein vuosien yksinolon jälkeen. Tapasin upean miehen ja vajaan vuoden salaisen suhteemme jälkeen jätin hänet ja hänen tyhjät lupauksensa.

ruokkimatonta nälkäänsä,

jälkeeni jätän savua.

Mandi 2005

Kun sairastuin rintasyöpään ja taistelin rinnastani, kirjoitin tämän runon, joka voisi olla myös tietyn avioliiton lopputilitys.

On tehtävä...

Ei suoraan vaan kierrellen mutustellen mielen muutoksia, kehon ääniä kuunnellen.

Mandi 2009

kiitos palautteestasi. Omat tuntemuksesikin ovat hyvin esiin tuotuja. Poistin tuon omani, koska se autenttiusuudessaan on kuitenkin hyvin henkilökohtainen ja sisältlön ymmärtää oikein vain sellainen, joka osaa arvioida neutraalisti = kypsästi ilman omien sympatoidensa kaaosta.

• Heikunkeikku

Runosi oli liikuttava, upea ja kertoi minulle enemmän kuin yksikään sanasi keskusteleuissa.

ruokkimatonta nälkäänsä,

jälkeeni jätän savua.

Mandi 2005

On tehtävä...

Mandi 2009

Myös sinulle tahdon sanoa, että osaat kirjoittaa hyvin vaikuttavasti
        Kirjoitit "Runot ovat sielumme puhdistajia ne ajavat ahdistuksen ja pahan olon ulos sisältämme....."
        Ajattelen myös näin.

Se on Hieno asia, kun ihmisella on Taito Itse kirjoittaa runoja.
        Minulla ei tällaista taitoa ole.
        Luen paljon muiden kirjoittamia runoja ja teen ihania löytöjä, jotka sitten "omin itselleni". :)

• Meikäläinen on sukupuolineutraali.

Olet sukupuolineutraali eli sukupuolisesti sitoutumaton. Et pidä meteliä sukupuolesta, etkä tuo omaa sukupuoltasi mitenkään erityisesti esille. Persoonaasi ei hallitse eikä määritä vahvasti sen enempää mieheys kuin naiseuskaan. Sukupuoleen liittyvässä itseilmaisussa olet melko pidättyväinen - jopa sukupuolipihtailija. Tiedostat sukupuolijärjestelmän olemassaolon ja otat siihen mielellään etäisyyttä ja toimit yksilöllisesti, etkä sukupuolimäärittyneesti. Et aina ymmärrä, miksi monet muut ihmiset pitävät sukupuolesta niin kovasti meteliä ja antavat sukupuolensa ohjailla toimintaansa.

Olet sukupuolen suhteen hyvin tasapainoinen, yhtä vähän kumpaankaan sukupuoleen sitoutunut. Tulet hyvin toimeen muiden sukupuoliryhmien - miesten, naisten ja mieheyttä ja naiseutta itsessään yhdistävien androgyynien kanssa - , koska et ole niin kaukana muista ryhmistä.

Naisellisuus ja miehekkyys pisteet molemmat 14

• Kun perehtyy testin ytimeen ymmärtää selkeämmin sen jo tiedetyn tosiasian, että naisissa ja miehissä on aina ollut ja tulee olemaan samoja yhdistäviä tekijöitä. Joillakin naisilla naiseus hallitsee mieltä ja kehoa joillakin miehillä miehisyys.

Sukupuolineutraali on normaali tasapainoinen nainen tai mies ; ) jotka eivät korosta sukupuoltaan pinkeillä ruseteilla rintojen välissä tai jykevää miehistä sänkipartaa, kaljua päätä sekä käärmetatuointeja hyvin bodatussa kehossa.

No, kieltämättä edelliset ylikorostukset voivat todellisuudessa kertoa aivan jostain muusta kuin naisesta tai miehestä ; ))))

• korpikirjailija kirjoitti:

Kun perehtyy testin ytimeen ymmärtää selkeämmin sen jo tiedetyn tosiasian, että naisissa ja miehissä on aina ollut ja tulee olemaan samoja yhdistäviä tekijöitä. Joillakin naisilla naiseus hallitsee mieltä ja kehoa joillakin miehillä miehisyys.

Sukupuolineutraali on normaali tasapainoinen nainen tai mies ; ) jotka eivät korosta sukupuoltaan pinkeillä ruseteilla rintojen välissä tai jykevää miehistä sänkipartaa, kaljua päätä sekä käärmetatuointeja hyvin bodatussa kehossa.

No, kieltämättä edelliset ylikorostukset voivat todellisuudessa kertoa aivan jostain muusta kuin naisesta tai miehestä ; ))))

tajusin minä sen vastauksen ilman suomennostakin.

• :)))))))
        Nittaminax kirjoitti:

hyvä vastaus sulta.

• Nittaminax kirjoitti:

En todellakaan epäile älyllisiä lahjojasi minä vain keskustelen aiheesta. Koska tässä ketjussa eivät kaikki ymmärrä mistä on kysymys sukupuolineutraalitermissä. Joten laitoin siitä asiaa tähän sinun viestisi yhteyteen, anteeksi ei ollut tarkoitukseni olla epäkohtelias ja opettaa ; (

• :))))))) kirjoitti:

hyvä vastaus sulta.

Hauska seurata keskustelujen kulkua ei keskustelua jossa ei olisi sinun kaltaisia mäkäräisiä/hirvikärpäsiä tarttumassa kommentoijien iholle ; (

• enpä rekkautunut

Hauska seurata keskustelujen kulkua ei keskustelua jossa ei olisi sinun kaltaisia mäkäräisiä/hirvikärpäsiä tarttumassa kommentoijien iholle ; (

Olet ihanan empaattinen noissa nimityksissäsi.

• Korppis
        enpä rekkautunut kirjoitti:

Olet ihanan empaattinen noissa nimityksissäsi.

Olenhan toki luova ja empaattinenkin, oikea emokarhu omilleni. Luovuvana ihmisenä kielikuvat rakentuvat silmissäni tosikuviksi ja niiden julkituonti onkin hankalampaa jos vastaanottajalle ei ole niiden tulkintakykyä ; )

• No jaa, tulokseni tiesin ilman testiäkin, olen mies.

Naisellisuuspisteet -30, miehekkyyspisteet 8

Pitäisi kuulemma alkaa enemmän naiseksi, eivät kyllä perustelleet yhtään, miksi...

• Näitä perusteluja miksi naisen pitäisi olla miehisempi tai päin vastoin on tullut ketjun kulussa jo esille. En vain nyt viitsi toistaa kun kaikki ei perusteluista pidä. Pilkun todesta tätä jutskaa ei kannata ottaa vaan lähinnä pilke silmäkulmassa ; )

• Sedna

Näitä perusteluja miksi naisen pitäisi olla miehisempi tai päin vastoin on tullut ketjun kulussa jo esille. En vain nyt viitsi toistaa kun kaikki ei perusteluista pidä. Pilkun todesta tätä jutskaa ei kannata ottaa vaan lähinnä pilke silmäkulmassa ; )

mutta on niissä jujukin. Onhan noita asioita tutkittu paljonkin eri tieteen aloilla. Ammatillakin on vaikutusta siihen, millaiseksi ihminen muotoutuu. Luin joskus, että yleensä työelämässä olevilla naisilla on korkeampi testosteronitaso, kuin kotirouvilla.

• Sedna kirjoitti:

mutta on niissä jujukin. Onhan noita asioita tutkittu paljonkin eri tieteen aloilla. Ammatillakin on vaikutusta siihen, millaiseksi ihminen muotoutuu. Luin joskus, että yleensä työelämässä olevilla naisilla on korkeampi testosteronitaso, kuin kotirouvilla.

Mielestäni mitään erityistä syytä muutella mitään ei omalla kohdallani ole. Jos olen analyyttinen tai suunnittelen asiat etukäteen, se on tapani enkä halua heittäytyä impulsiiviseksi oikkupussiksi vain vaihtelun vuoksi. Jos ulkonäkö on minulle yhdentekevä, en viitsi kehitellä siitä ehdoin tahdoin ongelmia itselleni. Jos olen se johon heikot voivat tarvitessaan tukeutua, en viitsi ryhtyä itkemään olemattomia murheitani toisen kainalossa.

Elämä on ihan mukavaa kun jättää sukupuolelle sen verran tilaa kuin se todellisuudessa tarvitsee, näin vanhempana se on jo aika vähän.

• Sedna

Naisellisuuspisteesi: -16, Miehekkyyspisteesi: -10.
      Kuvaukseni oli: (tulokseesi liittyvä pidempi kuvaus tulisi tähän, jos se vain löytyisi täältä)

Mulla oli melkeinpä pelkkää tyhjää sosiaalisiin tilanteisiin liittyvissä sekä naisellisissa että maskuliinisissa piirteissä. Ehkä niistä ei kai rakentunut mitään profiilia.

Ylen aivoja käsittelevässä tiededokumentissa esitettiin käsiteet miehiset aivot ja naiselliset aivot. Kuten voi arvatakin miehisiä aivoja esiintyy enemmän miehillä, ja naisellisia aivoja enemmän naislla. Aivojen sukupuoli kuva ihmisen tapaa prosessoida informmatiota, eikä se liity fyysiseen sukupuoleen tais sukupuoliseen suuntautumiseen.

• Pirre*

jo moneen kertaan, tähän ikkään mennessä, eli ei tarvihe kahtoa mistään höpöhöpö testistä..:)

• iso korvapuusti

Jos ei tämän ikäinen tiedä, onko nainen vai mies, niin jo on ihme.
        Yks lysti mitä prosentteja sieltä tulee, voiko niitä muuttaa mihinkään,
        vanha koira jne.
        En viitsinyt kirjautua ;)

• Kokeile nyt niin päästään taas irrottelemaan sopivasti ennen saunaa. Olen näet mökillä ja pistän saunantulille tuossa reippaan tunnin päästä ja saunan jälkeiset naposteltavatkin olen tehnyt jo jääkaappiin valmiiksi joten aikaa olisi pieneen pieneen väittelyyn ; )

Oletko varma, että olet naisellinen nainen vai olisitko sittenkin tolokku nainen jolla on ohjat käsissä ehkäpä olet flirttaileva höpsykkä tai torjuva tosikko.

Sen saat tietää vain testaamalla!

• iso korvapuusti kirjoitti:

Jos ei tämän ikäinen tiedä, onko nainen vai mies, niin jo on ihme.
        Yks lysti mitä prosentteja sieltä tulee, voiko niitä muuttaa mihinkään,
        vanha koira jne.
        En viitsinyt kirjautua ;)

Pyh..sanoi kettu pihlajanmarjoista...

• korpikirjailija kirjoitti:

Kokeile nyt niin päästään taas irrottelemaan sopivasti ennen saunaa. Olen näet mökillä ja pistän saunantulille tuossa reippaan tunnin päästä ja saunan jälkeiset naposteltavatkin olen tehnyt jo jääkaappiin valmiiksi joten aikaa olisi pieneen pieneen väittelyyn ; )

Oletko varma, että olet naisellinen nainen vai olisitko sittenkin tolokku nainen jolla on ohjat käsissä ehkäpä olet flirttaileva höpsykkä tai torjuva tosikko.

Sen saat tietää vain testaamalla!

pitkäkin..ei jaksa nyt, nukuin huonosti..krooohhh..

• Judge evk

tuonkin tekemään. Allekirjoittanut sen sijaan tietää testaamatta.

• Niin piti tehdä kun alkoi epäillyttää ; ( Onneksi olen sukupuolineutraali niin ei tarvitse pelätä, että miesten seurassa alkaa hiiri silmässä nykimään.

• Tarkottaaks tää nyt sitä,että minusta olis vaikka mieheksikin.:DD

• ... tai ettei ole oikein kummaksikaan?!!?....

Setalaiset kai ajattelevat esittelemälläsi tavalla, normiheterot esittämälläni tavalla.

• Korppis

..se tarkoittaa, että olet tosinainen, sellainen joka ei kompuroi korkokengillä ; ))

• yohuuhkaja kirjoitti:

... tai ettei ole oikein kummaksikaan?!!?....

Setalaiset kai ajattelevat esittelemälläsi tavalla, normiheterot esittämälläni tavalla.

hetero (mikä inhottava sana)mä ainakin olen..:))

• Korppis kirjoitti:

..se tarkoittaa, että olet tosinainen, sellainen joka ei kompuroi korkokengillä ; ))

Tuli tuosta mieleen,kun muksuna aina tahdoin pitää vain hametta ja muut sisarukset taas housuja,niin mun täti sanoi aina,että olen naisellinen tyttö..:)

• mii-su kirjoitti:

hetero (mikä inhottava sana)mä ainakin olen..:))

En ole hetkeäkään muuta epäillyt kaikkina näinä vuosina...

• mii-su kirjoitti:

Tuli tuosta mieleen,kun muksuna aina tahdoin pitää vain hametta ja muut sisarukset taas housuja,niin mun täti sanoi aina,että olen naisellinen tyttö..:)

Isäni osti kerran hattuliikkeen loppuunmyynnistä ihania hattuja, joissa oli harsoja ja röyhelöitä. Olin haltioissani kun äiti antoi meille niitä leikkeihin mukaan. Leikimme hienoa rouvaa ; )) minulla oli äidin korkokengät ja joku hurstuuki ja voi, että suu oli supussa ja pikkusormet sievästi pystyssä ; )

Kun olin lapsi käytimme enimmäkseen mekkoja jotka onpelijatätini teki. Housut tuli joskus kuuskytluvulla muotiin.

• Avenging.Angel

Naisellisuuspisteesi: -18
      Miehekkyyspisteesi: -10
      Tuollaiset pisteet sitten sain :)

• Korppis

Olet siis sukupuolineutraali koston enkeli ; ) Muuten miksi tuollainen nimimerkki elätkö fantasia- tai roolipelien maailmassa? Viiskymppinen kostova enkeli, no, ; ) tuli huvittava mielikuva. Minulla on selllainen valtoimenaan juokseva mielikuvitus. Onko teidän yhteisössä ollut taas nikkien vaihtopäivät?

• seko-elma

olivat
      naisellisuus 0
      miehisyys -24

Olikohan niitä miehiä noin monta. Luulisin että ei ne taksiin mahdu mutta ei tule linja-autollistakaan, joten oikein kai tuo on :)))

• Ich bin...

Hmmm...

"Olet nainen. Sinussa on paljon naisellisuutta, naisellisia persoonallisuuden piirteitä ja toiminnan tyylejä. Sinulla ei ole lainkaan miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä tai toiminnan tyylejä. Naisellisuus on sinulle hyvin tärkeää ja osaat nauttia naiseudestasi."

Ok, kutakuinkin näin...

"Haluat liittyä naisten ryhmään ja hyvin selkeästi erottautua miesten ryhmästä. Olet valinnut feminiinisen ja äärimmäisen epämaskuliinisen kohdan. Olet siis sukupuolisesti äärilaidan ihminen. Mieheytesi ja naiseutesi eivät ole tasapainossa, vaan feminiinisyys hallitsee persoonaasi. Sinulla saattaa olla maskuliinisuuteen liittyviä pelkoja ja huolia. Jos haluat olla sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi, sinun on syytä kehittää maskuliinisia puoliasi."

Jaa, niitä miehekkäitä persoonallisuuden piirteitä pitäisi siis kehittää? Niitä, joita minulla ei ole lainkaan. Heh...

Naisellisuuspisteeni 2
      Miehekkyyspisteeni -34

Sanon, että voihan perkele! Olenko nyt sukupuolisesti harmonisempi ja tasapainoisempi? No, kieltämättä heti tuli äijämäinen fiilis...

• Korppis

Puhtaasti naisellinen on kaiketi heikko nainen. En tiedä, mutta en olen päivän aikana kun olen tätä ketjua aina joutessani lukenut tullut hullua hurskaammaksi kuin vain hivenen ; )

• Meriläinen

Tosi hauska testi, tein kaksi kertaa ja toinen väitti että olen naisista naisin ja haluan ehdottomasti liityä naisten ryhmään.
      Toinen kerta sanoi että sukupuolineutraali , mutta minussa on vähemmän mieheyttä kun naiseutta.

::D))))

• Korppis

Kokeilin omia tuntojani laidasta laitaan, jotkut kysymykset tuottivat perinpohjaista miettimistä, kuitenkaan en muutoksita huolimatta ylettynyt täydellisen naisen uniformuun : (. Onneksi en ; ) sillä lukiessani tuloksia ymmärsin jutskan ; )

Sukupuolineutraalit naiset/miehet.... etenkin tässä iässä taidamme olla vahvoja. Olemme oppineet jo puolustamaan naiseuttamme/miehisyyttä/koskemattomuutta. Olemme tosi naisia/miehiä ; )

Nyto on mentävä unimaan alkaa ote lipsumaan, niin monta aloitusjutskaa on päällä ; )

Yötä, nuku hyvin ; )

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6059
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4095
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4021
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3823
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2978
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2577
    7. 41
      2445
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      28
      2262
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2141
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      450
      1859
    Aihe