Seksinuket

nussi nukkea.

Miksi tästä ei ole mitään aihetta? Olen tutkinut viime aikoina seksinukkeja ja miettinyt minkälaisen ostaisin.
Ostaminen ei ole ongelma, vaimon ei tarvitse tietää siitä mitään.
Ongelma on se, että halvat seksinuket ovat typerän näköisiä ja ne naurattavat minua. Ne eivät ilmeisesti
kestä miehen painoa ja räjähtävät kun niiden päälle puskee.
Voisiko joku kertoa täällä nyt anonyymisti näiden muiden häpeäjuttujen sekaan, että minkäkainen kumppani sinun seksinukkesi on ollut? Oliko hyvä? Kestääkö sellainen pitkään? Mitä seksinukkea suosittelisit?
Olen monasti kaupassa liikkuessani nähnyt hyvin seksikkäitä nuoren tai aikuisen n aisen vartaloa myötäileviä muotinukkeja jotka on puettu hameeseen, paitaan. Ne ovat hyvin aidon näköisiä ja kokoisia, on tissit ja kaikki. Uskoisin että jos pääsisin tällaisen oman valinnan mukaan puetun muotinuken kanssa leikkimään, niin nauttisin varmasti. Sille voisi vaikkapa kovertaa oman pillunkin ja parannella muutenkin sitä ajan kanssa. Toisi varmaan ihan uusia tuulia runkkaamiseen.
Sitten on nämä muoviset hölmöläiset jotka pitää pumpata että niillä voi tehdä jotain. Kasvot muistuttavat jotain piirretyn tv-sarjan tyttöjä vaikka pakkauksessa näkyy Pamela Anderson aitona. Monet firmat jotka näitä myy, eivät näytä edes millainen aivopieru sieltä paketista hönkii esiin. Se ei todellakaan ole mitään sen näköistä mitä ovat pakkauksen kuvissa esitelleet.
Onhan toki mahdollista tilata erään suomalaisen firman kautta ylikalliita "real dollseja". Ottakaapa selvää mikä on real doll. Jos on varaa maksaa, niin sellainen kyllä kelpaa miehelle kun miehelle.

Semmoisen ylle kun pukisi naisen käytetyt aidot pikkuhousut, hameen, niin olisi jo aika aito fiilis, mutta saisi tehdä sen kanssa mitä huvittaa. Voisipa vaikka piereskellä päin naamaa tai heittää lastia perseeseen niin monta kertaa kuin huvittaa face sittingistä puhumattakaan.

Aloittakaamme tästä suuri seksinukke ketju!

15

6315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroosio.

Pienenä poikana rakensin joskus lumesta naisen metsään. Käytin siihen monta tuntia aikaa ja vein jopa vaatteitakin. Sitten iltasella menin ja harrastin sen kanssa seksiä alasti. Helppo sille oli tehdä pillunreikä ja tissit. Ongelma tosin oli, että se saattoi mennä rikki helposti joten piti olla varovainen.
      Kun olin nainut luminaista lähes tunnin niin laukesin sen kovertaani pilluun. Hyppelin siinä välillä muna pystyssä että vereni kiertäisi, sitten taas halailemaan ja nauttimaan luminaisesta.
      Siinä kävi sitten niin että vilustuin. Munan ihokin kärsi seikkailustani ja jouduin hieromaan siihen rasvaa.
      en silti katunut vaikka sairastuin.
      Kun lumet alkoivat sulaa, kävin hyvästelemässä luminaisen. Annoin sille suukon ja katselin kun se suli pois silmieni edessä. Tuntui että olin rakastunut siihen, koska elin niin voimakkaasti jossain fantasiamaailmassa sen kanssa touhutessani. Kun ilmat lämpesivät niin se haihtui pois... minulta pääsi ihan itkukin kun seisoin sen edessä. Lupasin sille että rakennan hänet uudelleen seuraavana talvena.
      Kävikin niin että olin silloin löytänyt tyttö-ystävän joka ihmetteli että miten osasin niin hyvin rakastella. Sanoi että olenko ennen tehnyt tällaista muiden kanssa. Koska kunnioitin luminaistani, niin vastaukseni oli myönteinen.
      en enää sen jälkeen koskaan rakentanut luminaista. Joskus kun näen lumiukkoja niin mieleen tulee luminainen.

• extre

eroosio.onko lapissa jo lunta?

• Kunnon nuket
      • REAL NAINEN

Mä voisin ottaa ton Michael- miesnuken. Sille voi valita peniksen koonkin oman maun mukaan (xl-tietysti!) Ei vittuile,hauku,liho, eikä haise niinkuin oikeat miehet.

• frangröbbä

etkö tosiaankaan saa muijaltasi,no etpä kai olet niin surkea panija,voi itku teitä runkkareita

• .............

Älä lässytä. Runkkaus on luonnollinen asia ja perustuu mielikuvitukseen. Se mikä tekee hyvää, niin se ei ole väärin. Mene sinäkin runkkaamaan vai etkö kehtaa pelle?

• teet...

tällä palstalla?

• ...............
        teet... kirjoitti:

tällä palstalla?

itsetyydytys = runkkaus

• sinu.he
        ............... kirjoitti:

itsetyydytys = runkkaus

pojankossina, maalta kun olin, niin tuli tehtyä panoreikä kuivattuun turvepaakkuun joita käyttivät sikakarsinan kuivikkeena, turpeeseen reikä ja nenäliina kalun päälle, kyllä tuntui panot hyvälle, monta vuotta jyysti turvereikää, kunnes tuli muut reiät ajankohtaisiksi. luulen, ettei noista muovinukeista ole juuri aikuiselle miehelle pantaviksi, tuskin kunnon rytkytystä kestäisivätkään

• risto.
        sinu.he kirjoitti:

pojankossina, maalta kun olin, niin tuli tehtyä panoreikä kuivattuun turvepaakkuun joita käyttivät sikakarsinan kuivikkeena, turpeeseen reikä ja nenäliina kalun päälle, kyllä tuntui panot hyvälle, monta vuotta jyysti turvereikää, kunnes tuli muut reiät ajankohtaisiksi. luulen, ettei noista muovinukeista ole juuri aikuiselle miehelle pantaviksi, tuskin kunnon rytkytystä kestäisivätkään

ei ne kestäkään. tilasin jonkun helvetin pamela anderson nuken ja kun sen puhalsin täyteen niin
        hui helvetti minkä näköinen primadonna tämä ilmestys olikaan. silmät seisoi päässä, ilme oli kuin slaagin saaneella avohoitopotilaalla.... huh hei jaa! kun kerta maksoin niin ei muuta kun laitoin akan vuoteen päädylle ja aloin hinkkaamaan, sitten se perkele räjähti kun jyystin oikein syvälle niin PAM! siinä sitten makasin vuoteella korvat lukossa ja kumia naamalla, kaiken lisäksi laukesin juuri siinä vaiheessa kun räjähti... sen jälkeen en ole vähään aikaan edes runkannut. pelkään sitä ääntä!

• G-Kenny

Minä olen myös etsiskellyt noita laadukkaita ja suhteellisen kohtuuhintaisia seksinukkeja,mutta näyttäisi,ettei ainakaan Suomesta niitä pahemmin löydy.Kaikkialla on tarjolla vain niitä surkeita kauppakassilateksimuovitekeleitä,joiden rinnalla ilmapatjakin näyttää haluttavammalta.
      Kohtuuhinta kunnon nukelle olisi mielestäni noin tonnin nurkilla,tai alle.
      Esim. tuossa Japanin tyyliin. http://www.kanojolovedolls.com/

Noissa nukeissa olisi Suomenkin seksiyrittäjille "pientä" parantamisen varaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tuo on aika kiihottava, pukee liiveihin jne. Sais rauhassa kiikutella.

• Anonyymi

Minulla oli nuorempana parikin seksinukkea. Koska ne olivat halpoja ja puhallettavia, ne eivät kauaa kestäneet. Puin nukeille naisen pikkuhousut, liivi ja sukat. Koska nuket olivat posliineja, leikkasin niiden hiuksista tupot ja liimasin haaroihin. Nussin nukkejani kaikkiin reikiin. Ne ottivat myös sujuvasti suihin. Voitelin vitun- ja pyllyreiät sopivan liukkaiksi. Oli kiva vedellä tyttöjä kaikkiin reikiin. Videoin useamman sessioni ,, joissa näkyy mällien lennätykset vitunkarvoille, suuhun ja pakaroille.

• Anonyymi

Tänäpäivänä kyllä on ihan aidon tuntusia nukkeja mutta hinta pompsahtaa,samoin on pantavia alapäitä joita voi panna molempiin reikiin.
        Nuo molemmat kestää polkea vaikka kuinka kun eivät ole mitään puhallett
        Pantavan pepun voisin itekkin ostaa kun aina ei voida vaimon kanssa sextailla kun hänellä tulehduksia,aina ei viitti itte käteen vetää eikä pyytää et vaimokaan vetäis jos hä tahtoo nukkua,ollaan jo hieman iäkkäämpiä ei mitään teinejä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      49
      3202
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2919
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2336
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1346
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe