Kuka tietäisi pitääkö koriste vesiallas tyhjätä talveksi, siinä on noin 350l vettä, vai mitä sille pitäisi tehdä?
tyhjätäkkö vesiallas talveksi
3
1155
Vastaukset
- vesi altaassa
Minä en ainakaan ole tyhjennellyt syksyllä allasmuovilla maahan tehtyä koristeallastani ja hyvin on jo kohta 10 vuotta kestänyt. Ajattelisin, että syksyllä ja keväällä, kun maa on märkää, saattaa maan puolelta tulla liikaa painetta tyhjään altaaseen ja muoto kärsiä tai jos on kiinteämpää muovia, jopa rikkoutua. Kun kummallakin puolella on koko talven vettä/maata, luulisin altaan kestävän parhaiten jopa routimiset.
Yhtenä vuonna tyhjensin altaan. Ja kun seuraavana keväänä laitettiin vesi, niin sepä ei pysynytkään siinä. Ja kun tutkittiin asiaa, niin sinne oli tipahtanut hiiriä, jotka ei päässeet sieltä ylös, ja olivat aikansa kuluksi nakertaneet muoviin pieniä reikiä. Eikä auttanut muu, kuin ostaa uusi muovi, ja se tuli kalliiksi aika isoon altaaseen. Joten älkää tyhjentäkö!
- suihkulähdeeeeeeeeee
Minä en ainakaan tyhjenä allastani talveksi (allas 3metrinen), sillä sielä asuu ahven, ja koska altaani ei ole kun jotain 40cm syvä, niin suihkulähteetkin talvehtivat altaassa, ja ei allas jäädy!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817537
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883459- 592414
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701538Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3731484Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201376- 571373
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028