Osterivinokas ja kondylooma

Ihmetteliä

Lueskelin tuossa että osterivinokaskapseleilla olisi parantava vaikutus useisiin syylätyyppeihin. Onko kellään kokemusta siitä että auttaako se kondyn oireisiin?

6

2714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pompula25

      On täällä joku joskus kertonut tehonneen. Ilmeisesti Remasan-merkkiset osterivinokaskapselit on tehokkaimpia (suurin pitoisuus). Mäkin olen harkinnut noiden kapseleiden syömistä, kun on ollut alapäässä jotain kummia näppyjä jo vuosia. Lääkäreiden mielestä limakalvot on terveet, mutta ei noita oo koskaan penslattu tms. Välillä tuntuu virtsaputkessa outoa kutinaa ja näyttäis niinkun syyliä olis sielläkin. Elän vakisuhteessa ja Papa on puhdas 1-luokka, joten en oo asiasta niin stressaillu. Mitään voiteita en haluais kokeilla, jos menee limakalvot ihan rikki ja ärtyy. Eli mielummin tota Remasania. Kyllähän noi kapselit muutenkin parantaa vastustuskykyä, eli tuskin syömisestä ainakaan haittaa on. Paketti tosin on aika arvokas, noin 20e. Montakohan paketillista sitä pitäsi sitten syödä?

      • Ihmetteliä

        Hyvä kuulla että jotkut ovat tuotteesta apua saaneet :-)
        Itselläni on vähän sama tilanne. Mahdollinen kondy puhkesi suhteessa miehelle. Mies ei tätä kestänyt ja suhde kariutui sekä puhevälit menivät joten hänen diagnoosistaan ei ole sittemmin tietoa. Itse olen ravannut tarkastuttamassa moneen kertaan mutta sitä ei ole voitu todeta. Papa on ollut aina 1-luokkaa eikä muita oireita ole ollut kutinaa lukuunottamatta. Nyt nousi muutama patti mistä kävin koepalan otattaa, tuloksia tässä odottelen. Sillä juuri kyselinkin että onko tästä itselääkinnästä ollut kenellekkään hyötyä?
        Jos tapaus on niin lievä ettei sitä edes voi hoitaa lääketieteellisesti... Ja niillä joilla oireita on ollut, ovatko ne helpottuneet?


    • Anonyymi

      Olen poistanut syyliä etikalla, asettamalla etikkaan kostutetun ja hieukan kuivatun vanulapun laastarin kanssa tarkasti näppyjen päälle. Jo puolen tunnin ja polttelun jälkeen näpyt muuttuvat valkoisiksi, jonka jälkeen mustiksi (kuolevat). Mustunut näppy kuivahtaa ja katoaa parissa päivässä tai ainakin pienenee merkittävästi. Oireilu on jatkunut jo todella pitkään, jopa useita kuukausia, joten yritän löytää myös muita hoitokeinoja tueksi. Nyt aloitin osterivinokaskuurin, jonka toivon todella auttavan myös tähän. Verkossa oli paljon ihmisten kirjoittamia hoitokertomuksia, jossa kaikki syylät, jopa pahat tapaukset olisivat parantuneet todella nopeasti osterivinokkaalla. Kondyloomakin on vain käsittääkseni genitaalialueen syylä, ei sen ihmeempää. Raportoin tuloksia tänne, kun niitä syntyy, jotta muutkin saisivat tehokkaasti apua.

      Ps. Koen nykyään saavani paremmin apua verkosta, kuin lääkäriltä. Harva lääkäri ymmärtää ravinnon ja terveyden yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tehoaako
        Via Naturen Osterivinokas,mansikanmakuinen valmiste.


    • Anonyymi

      Salinin poika kyrvänsyylä virroilta!

    • Anonyymi

      En ole varma voiko osterivinokaskapselit parantaa kondylooman, mutta syylät kyllä voi.

      Ota huomioon se, että vaikka ne syylät katoaisivatkin se ei silti välttämättä paranna kondylomaa, se vain hoitaa sen aiheuttamia oireita samalla tavalla kuin eukalyptus höyryt voivat avata flunssan aiheuttaman tukkoisen nenän mutta ei paranna flunssaa.

      Oireita voidaan aina hoitaa eikä oireiden hoitaminen läheskään ikinä paranna itse tautia.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe