riehukaahan

tiedoittaja.

nyt sydämmenne kyllydestä, sillä viimeinen kuukausi pyörähti käyntiin huuhaalla! sen jälkeen se onkin pelkkää historiaa, vaikka tuskimpa tuota enää viikko lopettamisen jälkiin kukaan muistelee. ehkä nimi pulpahtaa jossain toisella palstalla esille, kun kaks huuhistia tapaa siellä toisensa :-DDDD

57

295

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sopisi....

      levitellä valheita palstoilla.!

      • tiedoittaja.

        ylläpidosta ilmoitettiin jo heinäkuussa, kun olin sinne puhelinyhteydessä. yli 20 palstaa katoaa maisemista 1.10. 2010, mikä mistäkin syystä! tämän palstan lopettamisen syy lienee kaikkien tiedossa, ilman kuulutustakin? jatkakaa vatvomista, olkaapa hyvät :-DDD


      • öökkköööökkkk
        tiedoittaja. kirjoitti:

        ylläpidosta ilmoitettiin jo heinäkuussa, kun olin sinne puhelinyhteydessä. yli 20 palstaa katoaa maisemista 1.10. 2010, mikä mistäkin syystä! tämän palstan lopettamisen syy lienee kaikkien tiedossa, ilman kuulutustakin? jatkakaa vatvomista, olkaapa hyvät :-DDD

        teet? Vatvot päivästä toiseen? Häivy yökötys!


      • Nro 21
        öökkköööökkkk kirjoitti:

        teet? Vatvot päivästä toiseen? Häivy yökötys!

        mitkä palstat ne ovat ne 20?
        - Nro 1 Huuhaa
        - Nro 2 Mikä
        - Nro 3 Mikä jne jne.


    • -------------oo-----

      pönttöpäälle! Näitä on jo luettu riittävästi Ei mene lävitse paavo!

    • iloitsija.

      jeeeeeeeeeeeeeee. hienoa..

    • tietäjä.

      Olen tietoinen, sain kuulla tuon jo kesäkuulla ystävältäni joka on duunissa Enirolla ennen myyntiä almalle.

      • tarkennukseksi. Suomi24 ei myyty Alma-Medialle vaan Aller-media, joka on tanskalainen, osti loput osakkeet enirolta.


      • Cassis-Alma

        sä höpäjät?,,, minä mitään ole ostanu,,, ;o),,, enkä lopettas huuhista vaikka olisinkin ostanu ;o),,, että tiedoksi sulle vaan,,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sä höpäjät?,,, minä mitään ole ostanu,,, ;o),,, enkä lopettas huuhista vaikka olisinkin ostanu ;o),,, että tiedoksi sulle vaan,,,

        hyvä,päästään niil fyrkillä etelään talveks,sä maksat ja mä oon sun rattopoikas ;o)


      • Stadin Stidi.
        pahapena kirjoitti:

        hyvä,päästään niil fyrkillä etelään talveks,sä maksat ja mä oon sun rattopoikas ;o)

        kuokkii.


      • pahapena
        Stadin Stidi. kirjoitti:

        kuokkii.

        Alman kans kerrota,mihin mennään :o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        hyvä,päästään niil fyrkillä etelään talveks,sä maksat ja mä oon sun rattopoikas ;o)

        kumminpäin se menikään?,,, sinähän se olit maksajana,,, pikkasen kyllä yllytin, mut mitä se haittaa,,, lopulta suostuit ;o),,,


      • Cassis-Alma
        Stadin Stidi. kirjoitti:

        kuokkii.

        ei se taida onnistua,,, toi pahis kun ei tykkää et joku tulee häirimään meidän rauhaa,,, se on silleen niinkun pikkasen kait,,, no kysy pahikselta ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        Alman kans kerrota,mihin mennään :o)

        no ei varmaan kerrota,,, toiset ois heti puskista kyttäämässä meidän ihanaa lomareissua ;o),,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        kumminpäin se menikään?,,, sinähän se olit maksajana,,, pikkasen kyllä yllytin, mut mitä se haittaa,,, lopulta suostuit ;o),,,

        kyl sä oot se maksaja täl kertaa,mä kustansin viimeks :o)


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        no ei varmaan kerrota,,, toiset ois heti puskista kyttäämässä meidän ihanaa lomareissua ;o),,,

        ne kiikareilla kyttäis,ku me nudistibiitsillä köllöteltäs :o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        ne kiikareilla kyttäis,ku me nudistibiitsillä köllöteltäs :o)

        olin jo bikineitä laukkuun laittamassa,,, no eihän se ole kun ottaa ne pois,,, miksi ottaa mukaan, kun ei käyttöä ;o),,,


      • Stadin Stidi.
        pahapena kirjoitti:

        ne kiikareilla kyttäis,ku me nudistibiitsillä köllöteltäs :o)

        teho kiikarit, toiset kreetalla ja toiset kanarialla, sielt teiät löytää, ette te kuiteskaan mee turkkiin tai johki ählämeihin.


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        kyl sä oot se maksaja täl kertaa,mä kustansin viimeks :o)

        no katoppas pankkitiedoistas kuin se meni,,, jos siellä on joku isommanpuoleinen lovi ilmestyny, niin se on siinä ;o),,,


      • pahapena
        Stadin Stidi. kirjoitti:

        teho kiikarit, toiset kreetalla ja toiset kanarialla, sielt teiät löytää, ette te kuiteskaan mee turkkiin tai johki ählämeihin.

        et sä niil etelä-ameriikkaan nää,tarkemmin ei kerrota :o)


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        no katoppas pankkitiedoistas kuin se meni,,, jos siellä on joku isommanpuoleinen lovi ilmestyny, niin se on siinä ;o),,,

        tsekkaamassa...mitä kaikkee mä sulle oikee ostin ;o)


      • Cassis-Alma
        Stadin Stidi. kirjoitti:

        teho kiikarit, toiset kreetalla ja toiset kanarialla, sielt teiät löytää, ette te kuiteskaan mee turkkiin tai johki ählämeihin.

        Ei ikuna turkkiin,,, kuulun eläinsuojelijoihin, ja siksi en harrasta edes ratsastusta ;o),,, Turkkihan ois kyllä talvella hyvä, mutta ne eläimet kun on mun suojelukohteena ;o),,, siksi pukeudun tuulipukuun läpi vuoden ,,,


      • Bar,ilman kirjausta
        Cassis-Alma kirjoitti:

        sä höpäjät?,,, minä mitään ole ostanu,,, ;o),,, enkä lopettas huuhista vaikka olisinkin ostanu ;o),,, että tiedoksi sulle vaan,,,

        Alma, sitä mä tässä oon yrittäny selventä ettet sää tätä laitosta ostanu, ja js olisit niin varmana toimis paremmin, mää luotan sinuun,))


      • Cassis-Alma

      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        tsekkaamassa...mitä kaikkee mä sulle oikee ostin ;o)

        muistit? ;o),,, kaikkea kivaa ;o),,,


      • Cassis-Alma
        Bar,ilman kirjausta kirjoitti:

        Alma, sitä mä tässä oon yrittäny selventä ettet sää tätä laitosta ostanu, ja js olisit niin varmana toimis paremmin, mää luotan sinuun,))

        toimiski,,, tekisin palstasta sen oloisen ettei kukaan pääse pottuilemaan, ei herjaamaan,,, ja jokaisen suoranainen velvollisuus ois tuottaa kaikille hyvää ja kivaa mieltä ;o),,,


      • pahapena

      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        muistit? ;o),,, kaikkea kivaa ;o),,,

        sentään vissiin sormustinta ostanu,en ainakaan muista ;o)


      • Cassis-Alma

      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        sentään vissiin sormustinta ostanu,en ainakaan muista ;o)

        ovat ikuisia, ja naisen parhaita kavereita ;o),,, muistuuko mieleen mitään?,,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        ovat ikuisia, ja naisen parhaita kavereita ;o),,, muistuuko mieleen mitään?,,,

        kivenpalaset olikii,mä jo ihmettelin,miks ne makso nii paljon ;o)


      • pahapena

      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        kivenpalaset olikii,mä jo ihmettelin,miks ne makso nii paljon ;o)

        tyrkytit ;o),,, en ois millään ottanu,,, mut et suostunu halpaversioihin,,, Sanoit et sinussa on miestä ostamaan ja tarjoomaan ihan kaikkein parasta,,, Ja pakkohan mun oli tyytyä sinun päätökseen ;o),,, no ehän paljoa vastaan pannu,,, ihan kivasti kiiltelee ;o),,,


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        liikoja,kaik ryntääpi kiikaroimaan meittii ;o)

        me siten puskaillaan,,, ei ne meittejä löydä,,, ne luulee vaan,,, ;o),,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        tyrkytit ;o),,, en ois millään ottanu,,, mut et suostunu halpaversioihin,,, Sanoit et sinussa on miestä ostamaan ja tarjoomaan ihan kaikkein parasta,,, Ja pakkohan mun oli tyytyä sinun päätökseen ;o),,, no ehän paljoa vastaan pannu,,, ihan kivasti kiiltelee ;o),,,

        Almalle parasta ;o)


      • Cassis-Alma
        pahapena kirjoitti:

        Almalle parasta ;o)

        eikä mitään rihkamaa ;o),,, aitoa sen olla pitää ;o),,, Ja pahikselle kans jotain laadultaan tasokasta ;o),,, Mitähän se mahtas olla?;o),,,


      • pahapena
        Cassis-Alma kirjoitti:

        eikä mitään rihkamaa ;o),,, aitoa sen olla pitää ;o),,, Ja pahikselle kans jotain laadultaan tasokasta ;o),,, Mitähän se mahtas olla?;o),,,

        laadultaan tasokasta...no,niithän oisit sä,satumainen ja tää vaihtovaate Alma :o)


    • satumainen_nainen

      nyt on otettava sitten loppukiri, kun kerran loppuu kohta.;-P
      Ja sitten huuhaillaan muilla palstoilla.:D

      • oisko maaliman meno?

        uusi huuhis tai mihin vois majoittua koneensa kaa?


      • satumainen_nainen
        oisko maaliman meno? kirjoitti:

        uusi huuhis tai mihin vois majoittua koneensa kaa?

        aina joku paikka löydetään, tehdään vaikka valloitus maailman menoon.;)


      • pahapena

        mille pastalle,miekii tuun sinne ;-P


      • satumainen_nainen
        pahapena kirjoitti:

        mille pastalle,miekii tuun sinne ;-P

        sitten yhdessä, kun tämän aika on over.:D
        Kyllä sä huomaat, missä mä olen mesomassa...kuljet vaan äänten suuntaan.;)
        Saunaan menossa, joten nauttikaatte huuhailusta.:)


      • Cassis-Alma

        tehdään oman itsemme näköinen,,, ihka uus,,, Ilman sarvia ja pottuilua,,,


      • pahapena
        satumainen_nainen kirjoitti:

        sitten yhdessä, kun tämän aika on over.:D
        Kyllä sä huomaat, missä mä olen mesomassa...kuljet vaan äänten suuntaan.;)
        Saunaan menossa, joten nauttikaatte huuhailusta.:)

        saunoo ilman mua ;-P


      • satumainen_nainen
        pahapena kirjoitti:

        saunoo ilman mua ;-P

        jo sua odottelin, mutku sä sillä kolmipyöräsellä et taaskaan kerkee näille löylyille, niin pakko on mennä yksin.;D
        Muuten hei, mä keksin mikä palsta vallataan, jos tämä loppuu.;))


      • satumainen_nainen
        Cassis-Alma kirjoitti:

        tehdään oman itsemme näköinen,,, ihka uus,,, Ilman sarvia ja pottuilua,,,

        hieno idea.=)
        Siitä tulis oikein söpö, kuten mekin olemme.;D
        Minä ajattelin lähinnä valmista palstaa, semmosta mihin ei noi alaikäiset pääse mellastamaan...ei tullut montaa mieleen sellaista.;-P
        Sinne mennään, jos ei omaa saada.;)


      • pahapena
        satumainen_nainen kirjoitti:

        jo sua odottelin, mutku sä sillä kolmipyöräsellä et taaskaan kerkee näille löylyille, niin pakko on mennä yksin.;D
        Muuten hei, mä keksin mikä palsta vallataan, jos tämä loppuu.;))

        kertoen,mikä vallataan ja ilmottele ajois sinne saunaan menost ;-P


      • pahapena
        satumainen_nainen kirjoitti:

        hieno idea.=)
        Siitä tulis oikein söpö, kuten mekin olemme.;D
        Minä ajattelin lähinnä valmista palstaa, semmosta mihin ei noi alaikäiset pääse mellastamaan...ei tullut montaa mieleen sellaista.;-P
        Sinne mennään, jos ei omaa saada.;)

        tol alaikäisellä mua tarkottanu,mähän oon täyttäny 10 jo ajat sitte ;-P


      • Cassis-Alma
        satumainen_nainen kirjoitti:

        hieno idea.=)
        Siitä tulis oikein söpö, kuten mekin olemme.;D
        Minä ajattelin lähinnä valmista palstaa, semmosta mihin ei noi alaikäiset pääse mellastamaan...ei tullut montaa mieleen sellaista.;-P
        Sinne mennään, jos ei omaa saada.;)

        se mahtas olla?,,, no noi alaikäset kun klikkailee kaikkea missä kysytään oletko täyttänyt 18v, niin ruksi ruutuun kyllä kohtaan,,, Pahiskin usein sen tehny,,, kerto ihan ite ;o),,,


      • -hyvä palsta-
        Cassis-Alma kirjoitti:

        se mahtas olla?,,, no noi alaikäset kun klikkailee kaikkea missä kysytään oletko täyttänyt 18v, niin ruksi ruutuun kyllä kohtaan,,, Pahiskin usein sen tehny,,, kerto ihan ite ;o),,,

        sex xy sättinen :)))


      • Cassis-Alma
        -hyvä palsta- kirjoitti:

        sex xy sättinen :)))

        semmonenkinko palsta on,,, no veera sättäilköön siellä,,,


      • satumainen_nainen
        pahapena kirjoitti:

        kertoen,mikä vallataan ja ilmottele ajois sinne saunaan menost ;-P

        mie menen saunaan tai ainakin melkein, kyllä sä jollekin iltaa kerkeet mukaan, kun muistat oikean reitin vaan.;)


      • satumainen_nainen
        pahapena kirjoitti:

        tol alaikäisellä mua tarkottanu,mähän oon täyttäny 10 jo ajat sitte ;-P

        että viime keväänä sä täytit sen, olet just tuota mun likkaa vähän vanhempi.:D
        Kyllä mä tuota muumipalstaa meinasin, siinäkun on se 10 ikärajana.;)


      • satumainen_nainen
        Cassis-Alma kirjoitti:

        se mahtas olla?,,, no noi alaikäset kun klikkailee kaikkea missä kysytään oletko täyttänyt 18v, niin ruksi ruutuun kyllä kohtaan,,, Pahiskin usein sen tehny,,, kerto ihan ite ;o),,,

        ainakin habbohotelliin, siellähän taitaa olla se 10 alaikärajana.;)
        Pitäneekö meidän sinne rantautua?
        Tai sitten, tehdään tänne oma muumilaaksomme...ei pääse kukaan sanomaan, ettei ole kaikki muumit laaksossa, kun me olemme siellä.:D


    • tiedoittaja.

      vuorokautta tätä hauskaa piisaa. koittakaahan nyt ottaa pikapuoliin jonkinnäköinen loppukiri palstalla. tollaista pientä kränää ei pidetä enää minään täällä ylläpidossakaan :-DDDD

    • up

      up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      192
      4622
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      122
      2883
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      137
      2294
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      332
      2290
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1962
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1536
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      114
      1451
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      32
      1370
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1200
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1081
    Aihe