Anteeksi, jos tämä on tyhmä kysymys, mutta en ole löytänyt vastausta mistään.
Eli siis, jos hankki C-paperit (hullun paperit) ja näin ollen on sopimaton armeijaan, eikö silloin voi joutua siviilipalvelukseen, vai saako automaattisesti vapautuksen kaikesta?
C-paperit
8
1678
Vastaukset
- ...
Jos saat C-paperit, olet vapautettu asevelvollisuudesta rauhan aikana. Eli ei tarvitse mennä siviilipalvelukseen.
- crazy as hell
jep ei tartte sivariin, mutta btw c-paperit ei ole hullun paperit :) ne voi saada ihan muustakin terveydellisestä syystä.. :)
- C-class
Hyvä homma. Niin sain minäkin! :)
- herra j
Monessa työpaikassa vaan kysytään tota asepalveluksen suorittamista. Jos on c-paperit nii voivat hiukan harkita palkkaamista. Itse en palkkaisi sinua töihin.
- ferefg
"Monessa työpaikassa vaan kysytään tota asepalveluksen suorittamista. Jos on c-paperit nii voivat hiukan harkita palkkaamista. Itse en palkkaisi sinua töihin."
Asepalveluksen suoritustapaa ei tarvitse mainita. C-mies työllistyy vähintäänkin yhtä hyvin kuin A-mies.
Reilusti yli 90% eurooppalaisista ei ole armeijaa missään muodossa suorittanut, eikä siitä mitään työnsaamiskynnystä heille ole tullut. Eikä sinullekaan. - 15kk armeijaa kaikil
ferefg kirjoitti:
"Monessa työpaikassa vaan kysytään tota asepalveluksen suorittamista. Jos on c-paperit nii voivat hiukan harkita palkkaamista. Itse en palkkaisi sinua töihin."
Asepalveluksen suoritustapaa ei tarvitse mainita. C-mies työllistyy vähintäänkin yhtä hyvin kuin A-mies.
Reilusti yli 90% eurooppalaisista ei ole armeijaa missään muodossa suorittanut, eikä siitä mitään työnsaamiskynnystä heille ole tullut. Eikä sinullekaan.C = ei suorittanut palvelusta, vaan vapautettu rauhan ajaksi. Siinä on turha lässyttää mistään suritustavoista kun ei ole mitään suorittanut. C = suuresti normaalista terveydestä poikkeava, pistää miettimään haastattelussa. B paperitkin saa vaikka olisi suht vakavasti sairas.
- fhghtddf
15kk armeijaa kaikil kirjoitti:
C = ei suorittanut palvelusta, vaan vapautettu rauhan ajaksi. Siinä on turha lässyttää mistään suritustavoista kun ei ole mitään suorittanut. C = suuresti normaalista terveydestä poikkeava, pistää miettimään haastattelussa. B paperitkin saa vaikka olisi suht vakavasti sairas.
ei vakavasti sairaille ainakaan nykyään mitään B-papereita anneta. C-paperitkin saa aika helposti. Armeija on tiukentanut kriteerejä.
- DI
fhghtddf kirjoitti:
ei vakavasti sairaille ainakaan nykyään mitään B-papereita anneta. C-paperitkin saa aika helposti. Armeija on tiukentanut kriteerejä.
C:n paperit ei estä sua saamasta työtä.. Työhaastattelussa sanot jos kysytään niin sanot, varusmiespalvelus suoritettu. Jos kysyy paikkaa aina jonkun varuskunta-alueen tietää ;) Ite sain C-paperit 95. TÄnä päivänä vastuulla yli 150 henkilö tulosvaastuullisesti. Koskaan ei ole armeijasta edes kysytty työhaastattelussa.. Hieman naurattaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212257- 701146
- 1101016
- 47994
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72989Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31900Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(50846