oireeton alkuraskaus??

...

heippa.sain tänään veritestistä tietää olevani 6 viikolla raskaana..monia testejä olen tehnyt ja 1oli tositosi haalea haamu ja toinen roskishaamu.mitään muita oireita ei ole ollut ku että maha on ollut sekasin,alavatsaa nipistellyt välillä ja valkovuoto.mutta siks kyselen ku mun ensimmäinen raskaus oli tuulimuna ja se oli oireeton ja esikoista odottaessa oli kaikki mahdolliset oireet..että eihän tämä oireettomuus tarkoita tuulimunaa?onko kellään kokemusta oireettomasta raskaudesta?emme uskalla vielä miehen kanssa iloita plussasta ku pelottaa että taas joku tuulimuna :/ ja miks tavallinen raskaustesti ei vielä näyttänyt mitään?tyhmiä kyselen,mutta ollaan niin kovasti toivottu pikkukakkosta,eikä uskalla iloita ennenku on varma että kaikki on hyvin :)

16

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipakuusnepa

Mie en tiedä tuulimunista, mutta oma raskaus tuli ihan puskista. Voimat hävisi, ei jalka oikein noussut, väsyin helposti. Rinnat oli arat, mut luulin että sieltä ne epäsäännölliset menkat on tulossa.. Leikillään ostettiin ja tehtiin testi, ja plussaa näytti. Ei siis muita oireita kuin väsähtäneisyys! Outoa ettei teidän tikkutesti näyttänyt mitään..?

• Minulla myös oireeton alkuraskaus. Tuolla nyt kuitenkin tuhisee kohta 11kk täyttävä neitokainen yöunillaan.

• Raskausoireet

alkaa useinmiten raskausviikoilla 6-7.

• ap

oi hyvä et jollaki on ollu oireeton alkuraskaus :) en tiiä miks ei tikkutesti näyttäny.. :O neuvolaan kuitenki torstaina ja siel koitetaan jos sydänääniä kuuluis jo et tietäis kaiken olevan kunnossa :)

• meneillään
        ap kirjoitti:

oi hyvä et jollaki on ollu oireeton alkuraskaus :) en tiiä miks ei tikkutesti näyttäny.. :O neuvolaan kuitenki torstaina ja siel koitetaan jos sydänääniä kuuluis jo et tietäis kaiken olevan kunnossa :)

oireeton raskaus. Nyt on menossa 15 3 rv,eikä oireita ole mitään. En ole oksennellut enkä muutenkaan voinut milläänlailla pahoin. Ainut mikä alkuaikana vaivasi oli armoton väsymys. Mutta siitä on selvitty :)

• 39+2

vaginaaliultrassa. Selviää onko tuulimuna vai ei ja onko alkio oikeassa paikassa.
      Sykekin näkyy noilla viikoin jo

• 89264376530

Mulla ollut oireeton koko raskaus ja nyt 39 4 menossa. Muuta "vaivaa" ei ole ollut kuin alkuraskauden väsymys ja pientä rintojen aristelua ja selkäkipua tuossa keskivaiheilla ja nyt lopusssa. Ei ollenkaan pahoinvointeja, oksenteluja ym. mitä monilla tuntuu olevan. Raskaudet ei aina ole oireellisia mutta ei se kuitenkaan tarkoita että olisi jotakin pielessä.

• ap
        89264376530 kirjoitti:

Mulla ollut oireeton koko raskaus ja nyt 39 4 menossa. Muuta "vaivaa" ei ole ollut kuin alkuraskauden väsymys ja pientä rintojen aristelua ja selkäkipua tuossa keskivaiheilla ja nyt lopusssa. Ei ollenkaan pahoinvointeja, oksenteluja ym. mitä monilla tuntuu olevan. Raskaudet ei aina ole oireellisia mutta ei se kuitenkaan tarkoita että olisi jotakin pielessä.

kiitos kaikille :) noi jutut tsemppas tosi paljon.torstaina meen neuvolaan ja siellä koitetaan jos sillä laitteella kuulis äänet,kun esikoista odottaessa kuulu sillä jo aikasin,mutta jos ei niin sitte sinne ultraan :)

• -71
        ap kirjoitti:

kiitos kaikille :) noi jutut tsemppas tosi paljon.torstaina meen neuvolaan ja siellä koitetaan jos sillä laitteella kuulis äänet,kun esikoista odottaessa kuulu sillä jo aikasin,mutta jos ei niin sitte sinne ultraan :)

Mulla nyt meneillään neljäs raskaus ja tuli sitten NIIIIIN puskista = tajusin vasta kun hennot liikkeet alkoi
        tuntumaan! Pieni ylläripylläri, kun ipanat jo 10,12 ja 14v.... Mutta onnellinen iltatähden odottelija ja sisarukset ovat kovasti kaikkea tuunailleet tulevalle pikkuiselle : )
        Raskausoireita ei ole tullut minkäänlaisia myöhemminkään (nyt rv34) ja vatsa ollut yli puolen välin niin pieni, ettei kukaan ole edes uskonut odottavani - en itsekkään, paitsi liikkeistä, edellisistä ollut täysin möhköfantti miltei alusta lähtien.
        Että nou panik, emmääkän enää : )

• m4r14

Itsellä on kuukautiset reilut 2 viikkoa myöhässä ja tein 3.9. testin, johon ilmestyi todella haalea viiva, joten kävin tänään virtsatestissä, mutta tulos oli negatiivinen.. :/ voiko olla mahdollista, että laboratorion testi olisi väärässä? tuskin.. kenelläkään muulla käynyt samoin?

• 39+2

ottamaan veritesti.

• m4r14
        39+2 kirjoitti:

ottamaan veritesti.

Joo täytyy kyllä, jos ei menkkoja ala näkymään. Sanoivat labrassa, että jos ei ala kuukautiset vieläkään pikkuhiljaa, niin uuteen virtsatestiin(?) pitäis mennä.

• rv 20

Raskausviikolla 20 ja oireeton raskaus ollut alusta asti.
      Mitä nyt hieman väsymystä ja nyt tullut itkukohtauksia, ei muuta.

Oireeton raskaus ei ole aina pahasta, itse ainakin nautin siitä :)

• Aia.

Olen säästynyt nuilta pahoinvoinneilta kokonaan, ja muutenkin oikein hyvässä kunnossa olen ollut koko raskauden ajan. Oireeton raskaus siis, ja raskausviikkoja jo 33.
      Toivottavasti ei olisi kyseessä tuulimuna..

• alussa ollaan

Itsekin olen huolissani oireettomasta raskaudesta. Tänään käynistyi raskausviikko 7.
      Raskaustesti näytti ihan vahvaa viivaa jo pari viikkoa sitten (testi tehty aamu pissasta). Ensimmäinen neuvola parin päivän päästä, jännittää. Esikoista siis odottelen.

Eniten mua pelottaa, että onko kaikki hyvin, kun en oireile. En ole väsynyt, en koe pahoinvointia, eikä kahvi (tai muut hajut) okseta mua... jne... Rinnat ovat ainoastaan turvonneet ja arat, ja alavatsaa pistelee välillä. Ne ovat oikeastaa ainoat merkit, joista epäilen olevani raskaana.

niin ja, tänään koin jotain normaalia poikkeavaa eli aamulla alkoi nenästäni vuotamaan. Ihan vain hetken. En muista milloin viimeeksi olen kärsinyt nenäverenvuodosta. Pitäsikö tästä huolestua? Käsitin, että voi johtua raskauden aikana kuivuneista limakalvoista (eikä nämä kylmät ilmat varmastikaan auta asiaan).

toivottavasti masussa kaikki hyvin :(

• po

Heii, minulla ei ollu minkäännäköisiä oireita koko raskauen aikana!:) Väsytti noin viikoilla 12 mutta ei mitään muuta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      63
      4377
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      242
      4132
    3. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      22
      3254
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      152
      3248
    5. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      65
      3044
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      75
      2859
    7. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      118
      2556
    8. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      154
      2330
    9. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      47
      2162
    10. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      24