Härät uskollisia :D

Kemppari

Hommasin mies kavereita eri chäteistä,yhden vaan olen tavannut mutta kaikki neljä muuta olisi ollut vaikka heti tulleet "iltakahville" ukkomiehiä kaikki ja yllätys yllätys härkiä :)
Tämän yhden kanssa joka on myös ukkomies olen ollut tiiviistikin yhteyksissä jo vuosia,jotenkin kiehtova mies mutta en ottaisi itse muuten kuin lainaksi..... itse olen vaaka,olemme siis molemmat venuksen alaisia.

10

1270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppimassa.

      Deittailin kolme vuotta. Ei tullut yhtä ainuttakaan miestä, joka ei olisi kysynyt seksistä, tai pyytänyt seksiä. "Mitä muuten ajattelet seksistä?" - "Ainakin rintoja täytyy saada koskea." - tai heti käytiin kiinni olivat kokemukseni deittailusta.
      Kirjoittelin astrologin kanssa kokemuksistani, hän auttoi eteenpäin. Aika teki tehtäväänsä ja jätin deittailun.

      Ei syytetä Härkää, minä olen Härkä. Etsin yhden naisen miestä, Härkä on uskollinen.
      Olen nousu - Vaaka. Nousumerkkini toimii hyvin sosiaalisissa harrastuspiireissä, ei deittailussa.

      Sydänlämpöinen kiitos astrologille tuesta. Ei ainoastaan deittailussa, vaan kaikessa elämässäni. LP.

      • Muka uskollisia

        Valitettavasti


    • hääärkä

      Härkä on uskollinen niin kauan kuin kunnioittaa kumppaniaan. Näin luin jostakin ja se pitää paikkansa. Saattaa sinnitellä jääräpäisesti pitkässä ja huonossa suhteessa, mutta kun päättää erota, eroaa sitten lopullisesti eikä haikaile taakseen. Ei eroa turhaan eikä kuluta treffeillä aikaa ihmisen kanssa joka ei kiinnosta.

      • härkä neiti

        Itse olen härkä nainen ja juurikin tuota lajia, mutta en tosin petä kumppaniani vaikka menisi kuinka huonosti tahansa. Kolme vuotta tuskailin yhdessä suhteessa, vaikka se oli suoranaista helvettiä, joten jääräpäisyyttä todellakin tässä suhteessa löytyy. Toisen kumppanin kanssa olin 10kk vaikka tiesin jo parin jälkeen, että tuskin tulee toimimaan. Ärsyttävä piirre omasta mielestäni, mutta enpä jaksa sille pahemmin mitään mahtaa.

        Isäni on myös härkä, mutta hyvin päinvastainen kuin minä. Pettäminen ei tunnu olevan hänelle lainkaan vaikeaa ja itse en voi sitä härkänä käsittää, koska uskollisuus on itsessäni niin tiukassa. No, onneksi ei isän valinnat tytärtä pahenna - härkien mainetta kylläkin.


    • .,.,.,.,...,

      Tässä puhuu kanssa oinas joka ei enää ole härkä

      • syrjästä seurannu

        Minula härästä kolmelta vuodelta seurustelua.

        Halusi yhtäkkiä muuttaa yhteen. Oli aivan hulluna muka minuun.

        Otin selvää kun aloin epäilee herra härkää, että miksi.

        Selvisi oli tulos remontti yli vuoden hänen asuntoon..

        Kun en huolinu kun ei selostanu miksi vanno vain rakkauttaan muka. En sanonut hänelle mitä selvisi minulle, kun ei itse edes vihjannu.

        Seurasin vain hänen liikkeitä'än hiljaisuudessa.

        Löysi vedätettävän naisen sitten, ja muutti sinne, ja kalusteet, ja asunto jäi odottamaan herra härkää . Heh tiesin että se rakkaus loppuu siihen tähän naiseen kun asunto valmis.

        Kuinkas olikaan akka jo yli 40v olikin kierompi, ja pisti itensä paksuksi kuukautta ennen herra härän muuttoa.
        Härille kaikki kaikessa lapset niin minä tiedän ja tämä nainen,,,, niin jäi paikalleen sinne naisen vierelle.

        Mutta nyt mies jo viilettelee usein paanalla kattelees herkkupaloja. Eihän tässä ole kyse naisen kunnioittamisesta vaan lapsesta nyt hänellä. Kunnioitus meni kun nainen pakotti hänet tähän tilanteeseen...

        Kyllä nykyaikana se lapsen teko on vanhanaikaista pitääkseen miehen. On se ny mitä merkkiä tahansa.


    • uskolliset

      Tuntemani härät ovat uskollisia. Jos vertaan vaikkapa joihinkin kaksosmiehiin, niin ystäväni härät ovat aivan kuin toiselta planeetalta uskollisuudessa, siis myönteisessä mielessä. Muutenkin mukava merkki.

    • JK

      NINKÖ

    • blue2012

      Härkä on yks uskollisin merkki ja kun eroaa niin eroaa eikä haikaile exiä takas vaan eteenpäin eikä aika tuhlaa jonnin joutaviin tyyppeihin...

      • heinillä härkien

        jos voisi herätä

        En nyt tiedä, yx härkä yritti valloittaa minua viitisen vuotta. Sitten toinen on tehnyt parisuhteessaan aika erikoisia järjestelyjä. Uskollisuuskin on joillakin niin ja näin, pientä lipsumista on tapahtunut. Mutta kyllä härät ovat mukavia kaikki tyynni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      142
      2372
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      399
      2022
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      33
      1898
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1260
    5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      109
      1180
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1139
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1073
    8. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1044
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1037
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      908
    Aihe