osaisko kukaan kertoo, mikä on vikana.
Aina kun käynnistää auton SRS valo palaa koetaulussa. Radio , sisäpuhallin ja tupakan sytytin ei toimi. Hetken päällä olon jälkeen kaikki korjaantuu yhtä aikaa. Välillä pitää ajaa pari tuntia ennen kuin toipuu.
Kaikki nuo laitteet menee ilmeisesti saman releen kautta, mutta en tiijä minkä. Nopeasti googlettamalla ois rele 105. Mistähän tuo löytyy ja mistä voi ostaa uuden.
850 SRS valo,puhallin,radio
-.-
2
757
Vastaukset
- Volvomiehiä aina
Eikös ne releet ole siinä kuskin nokan alla kotelon sisällä. Pensapumpun rele on ainakin siellä Siis konehuoneessa.
- volvo_puranen
Sulakkeet on kunnossa?Se rele 105 on siellä sulakekotelon pohjalla siinä konepellin alla kuskin puolella sellaien laatikko joudut irrottamaan sulakekannen ja se alla on ne releet .Muuta tietoa noista releistä saat tämän linkin alta katso sivu 6 on juttua releistä ja siitä virrankulusta.Katso luettelo mikä rele radiolle.tuuletin j.n.e releen kautta menee virta.
http://miettmi.wippiespace.com/tiedosto/850_96.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087