Moikka!
Mistä mahtaisi löytyä nättejä lastenhuoneen verhoja ja mattoja?? Tuntuu etten löydä mistään en sitten minkäänlaisia vaaleanpunaseen viittaaviakaan... =/ Ainoat mitä on näkyny on automatto ja tummat muumiverhot..
lastenhuoneen verhot
7
1035
Vastaukset
- k
ainakin olen löytänyt verhokankaita vaikka kuinka paljon ihan tavallisista kangaskaupoista.
missä kaupungissa asut?
turussa on ainakin eurokankaassa tosipaljon vaihtoentoja. siellä on erikseen pöydät tytön ja pojan värisille/kuosisille kankaille.
itse halusin tytön huoneeseen hello kitty verhot , eikä kangasta löytynyt niin ostin pussilakanat ja niistä ompelin verhot. sain siis haluamani ja ihan hyvin se lakana kangaskin käy verhoksi. on 100% puuvillaa.
kodin anttilassa on todella paljon mattoja, ja myös eri kuosisia. löytyy prisessaa, kukkaa, sydäntä ja vaikka mitä.
itse ostin maton ihan mattoihin erikoistuneesta liikkeestä ja siellä oli vaihtoehtoja vaikka kuinka paljon. - MH
IKEAsta löytyy ihania kuoseja (jos tykkää värikkäistä) ja jos lähellä ei ole ikeaa ni voihan sieltä tilata! :)
- mamma32
Ikeaa olisin minäkin ehdottamassa :) Löysin sieltä juuri aivan ihanat verhot meidän lapselle, eivätkä olleet kalliit.
- banbanggg
Hei. Eli tosiaa löysin eurokankaasta ihanat vaaleenpunaset verhot jossa on prinsessa ruususen kuvia :) Verhot on vielä kaikenlisäks pimennysverhot eli iha täydellinen löytö :) tosin hintaa oli 2 x 2,5m yhteensä 74e mut on ne nii nätit ettei haittaa vaikka oliki hinnakkaat! :)
- Pikku-Aappa
Itse en löytänyt mistään sopivaa verhoa, joten valitsin kankaan ja tilasin netistä.
Nyt on kauniit Pikku-Aappa verhot, jotka kankaan tilaamisen jälkeen ompelutin ompelijalla, kun en itse ompelukonetta omista. Kallista hupiahan se oli, mutta kyllä sen arvoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835