onko sherwoodin sukkahousu hihhuli vielä kehissä vai joko ne vihdoin sai sen kiinni ja pyöreään...pehmeään???
sherwood mediat??
19
495
Vastaukset
- hghfjhgjgkjgh
Eipä ole oikeastaan täällä näkynyt sen jälkeen kun viestien pituutta rajoitettiin
Ei ole näkynyt, aika himmeä tapaus oli aikanaan. Mielettömiä postauksia vailla järjen häivääkään.
- -
Eikö jollain olisi tallessa Sherwood-parodiaviestejä?
-Elävän Saatanan ja vaseliinin puolestapuhuja.- fghnfgjfjfgjfjf
'Eikö jollain olisi tallessa Sherwood-parodiaviestejä? '
Darkninjahiirellä näköjään on
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8793063/42202657 tässäjanytt kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8517903
http://keskustelu.suomi24.fi/node/810782971326 merkkiä ilman välilyöntejä..
Tuo energia kun suuntautuisi järkevään paikkaan niin tuossa olisi vaikka mikä opinnäytetyö merkkien puolesta kasassa, vain sisältö puuttuu. :D- M@k3
tässäjanytt kirjoitti:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8517903
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8107829Helmiä nuo parodiaversiot? :*D
Sherwoodin massapostaukset olivat kaikessa typeryydessään silti tasokkaampia kuin nykyisten multinikkien typeryydet.
- puusilimä
sherwoodin aivottomuudet olivat huomattavasti "tasokkaampia" :)
- uskis
Olikos tämä sama tyyppil, joka postitti Jippiille kommunisti ja siitin juttuja?
- puusilimä
hihhuleilla on yleensä tapana jutella peniksistä..
- Huolestunut.
puusilimä kirjoitti:
hihhuleilla on yleensä tapana jutella peniksistä..
valkovuoto taas lisääntynyt huomattavasti?
- puusilimä
Huolestunut. kirjoitti:
valkovuoto taas lisääntynyt huomattavasti?
miksi hihhulin jutut menee aina alapään puolelle?
- vilperi77
puusilimä kirjoitti:
miksi hihhulin jutut menee aina alapään puolelle?
Vähäisen palvelijansa on paikoilla?
puusilimä kirjoitti:
miksi hihhulin jutut menee aina alapään puolelle?
>> miksi hihhulin jutut menee aina alapään puolelle?
- Ymmärrän sinua
Whitewash kirjoitti:
>> miksi hihhulin jutut menee aina alapään puolelle?
kestäny ateistien paskanjauhamista ja erosit sheriffin tehtävästä ennenkuin ehdit edes kunnolla aloittaa?
- paha.palsta.oli
No, ns. Hurahtaneet evankelistat - jauhaa aina paskaa, ja miten kävi Kiku-(kirkko kuulolla) palstallekin? Liekö lopetettu käyttäjien puuttessa vaiko terrorismiä sisältävänä hihhulipalstana?
Ainakin Luterilaisten suusta tuli sinne, mielestäni armotonta valetta & syyllistystä
- Villeeerola
On Muuten Olli Hakala satakunnan siniset.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871890
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473