Tässä rupeaa olemaan pientä paniikin tuntua eli: mistä kannattaa nyt ensimmäiseksi lähteä hakemaan apua? omalääkärille saa ajan vasta 2-viikon kuluttua, mutta hiukset tuntuvat lähtevän juuri nyt todella aggressiivisesti pois päästä. (aina kun tukkaan koskee lähtee hiuksia) eli mitä nyt kannattaa tehdä kun hiuksia on kuitenkin VIELÄ ihan kohtuullisesti päässä. Todennäköisesti perinnöllistä, koska isältäni lähti hiukset 20-vuoden tienoilla.
19-vuotias ja hiukset lähtee.
9
1035
Vastaukset
- 20v-mies
Ei muuta kuin lääkäriltä respeti finasteridiin. Kannattaa tuosta lääkeestä lukea enemmän. Tähän vielä rogainea 2 kertaa päivässä. Nizoral shampoota 1-2 krt viikko.
Itse olen nyt 1kk käyttänyt, päälaki on vielä harvahko, mutta pikkuhiljaa näyttää tuuhentuvan.
Nuoremmille nämä taitavat tehota paremmin.- 19v-mies
Kyllä se tästä! Tänään kerkesin hakemaan Priorin kapseleita ja Biotisan tabletteja. En kyllä tiedä onko miten hyviä valintoja? Rogainea ei kyseisestä apteekista löytynyt. :/ Lääkärille sain ajan ensi viikon tiistaiksi.
- juho kuula
19v-mies kirjoitti:
Kyllä se tästä! Tänään kerkesin hakemaan Priorin kapseleita ja Biotisan tabletteja. En kyllä tiedä onko miten hyviä valintoja? Rogainea ei kyseisestä apteekista löytynyt. :/ Lääkärille sain ajan ensi viikon tiistaiksi.
Priorin on humpuukia ja silkkaa rahan tuhlausta. Rogaine, Nizoral fina (jos uskallat vetää). Biotiinia, sinkkiä ja MSM:ää voi ottaa myös lisäksi, mutta niiden varaan ei kannata laskea mitään.
- wetwet
juho kuula kirjoitti:
Priorin on humpuukia ja silkkaa rahan tuhlausta. Rogaine, Nizoral fina (jos uskallat vetää). Biotiinia, sinkkiä ja MSM:ää voi ottaa myös lisäksi, mutta niiden varaan ei kannata laskea mitään.
- weerrtrgfdf
wetwet kirjoitti:
Ei hitto, kun olikin aidon näköinen. Äijä nuoreni 10 vuotta ja muuttui ihan ok-näköisestä varsin komeaksi tyypiksi. Olen kateellinen.
- nakken
wetwet kirjoitti:
Mistä tossa videossa on kysymys?
- Wahe
Ei vielä kannata huolestua. Mennyt kesä oli niin kuuma, että ruoka ei maistunut ja nyt se näkyy hiuksissa. Kaikki mitä syöt vaikuttaa hiuksiin, myös sairaudet. Oletko ollut kuumeessa kolmisen kuukautta sitten?
Kalaproteiinia sisältävä luontaistuote on toiminut joillakin. Mutta tässäkin hommassa tarvitaan kärsivällisyyttä, koska hiusten kasvu on aikaa vievää. Ensin huis kasvaa 3-5 vuotta, sitten menee lepotilaan, jonka jälkeen irtoaa. Saatta olla, että sinulla on tällähetkellä paljon irtoavia hiuksia.
Lääkäri voi sanoa, että kyllä se siitä ja kiitos näkemiin. Niin, kuten minut tyttärelle sanottiin, jolta lähti viikossa kaikki hiukset!- 19v-mies
Mielenkiintoisia ja toivoa antavia vastauksia. Kiitoksia :) Tällä hetkellä hiuksia lähtee mielestäni vähemmän kuin 4 päivää sitten. Vielä pystyn leventyneetkin hiusrajat peittämään. Elikkäs tällä hetkellä kokeilen tälläistä kuuria. Aamulla 1 biotiini 2,5mg? tabletti ja 2 Priorin kapselia (En viitsinyt pois heittää :D). Päivällä ennen ruokaa Sinkki vitamiini tabletti ja ruuan jälkeen Kalsium D vitamiini tapletti. Illalla 1 biotiini tabletti ja 1 Priorin kapseli. Yritän myös syödä mahdollisimman monipuolisesti. Shamppoo ja hoitoaineen merkkiä en muista, mutta nekin on "suunniteltu" herkälle hiuspohjalle ja henkilölle jolta lähtee hiuksia.
Todennäköisesti huomenna lisään kuuriin apteekin kautta B-vitamiini valmisteen. Lääkärille aika edelleen tiistaiksi varattuna. Fina reseptiä en tule pyytämään mahdollisten haittavaikutusten takia... Mieli on tällä hetkellä sellainen, että tukan kanssa tai ilman on elämässä tärkeämpiäkin asioita. Mukavaa ja toiveikasta kevään jatkoa kaikille! :) - A.Warsinekkeri
19v-mies kirjoitti:
Mielenkiintoisia ja toivoa antavia vastauksia. Kiitoksia :) Tällä hetkellä hiuksia lähtee mielestäni vähemmän kuin 4 päivää sitten. Vielä pystyn leventyneetkin hiusrajat peittämään. Elikkäs tällä hetkellä kokeilen tälläistä kuuria. Aamulla 1 biotiini 2,5mg? tabletti ja 2 Priorin kapselia (En viitsinyt pois heittää :D). Päivällä ennen ruokaa Sinkki vitamiini tabletti ja ruuan jälkeen Kalsium D vitamiini tapletti. Illalla 1 biotiini tabletti ja 1 Priorin kapseli. Yritän myös syödä mahdollisimman monipuolisesti. Shamppoo ja hoitoaineen merkkiä en muista, mutta nekin on "suunniteltu" herkälle hiuspohjalle ja henkilölle jolta lähtee hiuksia.
Todennäköisesti huomenna lisään kuuriin apteekin kautta B-vitamiini valmisteen. Lääkärille aika edelleen tiistaiksi varattuna. Fina reseptiä en tule pyytämään mahdollisten haittavaikutusten takia... Mieli on tällä hetkellä sellainen, että tukan kanssa tai ilman on elämässä tärkeämpiäkin asioita. Mukavaa ja toiveikasta kevään jatkoa kaikille! :)"Mieli on tällä hetkellä sellainen, että tukan kanssa tai ilman on elämässä tärkeämpiäkin asioita."
Toi on todellakin oikea asenne. Vaikka minuakin kaljuuntumiseni vitutti aikoinaan, niin yritin saada taottua päähäni, että maailmassa on niin paljon tärkeämpiäkin asioita mihin keskittyä.
" Fina reseptiä en tule pyytämään mahdollisten haittavaikutusten takia"
Tuo on tietysti oma päätöksesi, mutta loppujen lopuksi todennäköisyys saada vakavia sivuvaikutuksia (esim. rintojen kasvu) on todella minimaalisen pieni. Ainakin jos tutkimuksiin on yhtään uskominen. Itselleni ei finasteridi-valmisteet enää apua tuo, koska olen n. about 10 vuotta ollut täysin höyläkalju-linjalla, eli täysi kuulapää. Mitä nuorempi käyttäjä sitä paremmat tulokset finasteridissa.
Itseä hieman kaduttaa kun en aikoinaan kun kaljuuntumisen ensimerkkejä havaitsin viitsinyt tuotetta kokeilla. Olisi mahdollisesti jopa vieläkin hiukset, jos kuuria olisin jaksanut ylläpitää nämä vuodet. Mutta tietysti sivuvaikutuksia jos pelkää, ei turhien riskien ottaminen kannata. Jos en tietäisi, että fina ei kasvata täysin kuulakaljuun uusia hiuksia, olisin jo todennäköisesti kokeilemassa. Olen kuitenkin vuosien saatossa oppinut elämään täysin höyläkaljun kanssa ja se jo oikeastaan kuuluu osaksi meikäläisen persoonaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214