että olen lopettanut huuhailun.
Lähetin tänne henget puhumaan puolestani.
Vai mikä tuolla tuolin pinnassa pärisee:)))
Onneksi istun tyynyllä, se vaimentaa.
Kai te nyt uskotte,
4
175
Vastaukset
- demoniiih
Uskon kypällä kaiken mitä kirjoitat huuhaalle...;o)...
- Kerran lopettanut.
viestin, että tuuraavat ehkä tänään. Voihan se olla että hekin kypsyvät palstaan ja sanovat illalla, että loppui tämä jauhaminen ja tuuraaminen. (Kommunikoin henkien kanssa usb- piuhan kautta.
- demoniiih
Kerran lopettanut. kirjoitti:
viestin, että tuuraavat ehkä tänään. Voihan se olla että hekin kypsyvät palstaan ja sanovat illalla, että loppui tämä jauhaminen ja tuuraaminen. (Kommunikoin henkien kanssa usb- piuhan kautta.
Olen huomannut, että minullakin on täällä omat nimikkohenkeni..Mikä ei lienee yllättävää..demoniiihlle...;o)...
Aivan ihanaa tavata huulla ns "hengenheimolainen..:o)..."
Nyt tuubittaisin tähän nauravan kissan, mutta oih ja voih..se on hävinnyt...:o/... demoniiih kirjoitti:
Olen huomannut, että minullakin on täällä omat nimikkohenkeni..Mikä ei lienee yllättävää..demoniiihlle...;o)...
Aivan ihanaa tavata huulla ns "hengenheimolainen..:o)..."
Nyt tuubittaisin tähän nauravan kissan, mutta oih ja voih..se on hävinnyt...:o/...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281280Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000