Lohdullisinta

Grandutch

Kuolemassa on se, että se on oikeasti loppu.

13

352

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EL

Lohduttominta kuoleman jälkeisessä tilassa on nähdä niitä sieluja, jotka ovat uskoneet kuoleman olevan kaiken loppu.

• j.j.j.j.j.j.j.

Lohduttominta elämässä on lukea tuollaiseen harhaan uskovien viestejä.

• 18+3

Onko loppu vai ei, et tiedä sinä, eikä tiedä aloittaja.

• esitys..!

Älytöntä markkinoida totena jotakin sellaista, mitä ei varmasti voi tietää.

• Yllätysstä

Se tuo paljon yllätyksiä.
        Joillekin hyviä, joillekin huonoja.

• jatkuu..............

Minulla on useita kokemuksia siitä kun joku läheinen on kuollut ja on kuolin hetkellään ottanut selvästi yhteyttä minuun. Sisko yritti jopa soittaa kännykkääni kun oli hetki sitten kuollut. Itse olin nuorena lähelläpiti tilanteessa, lausunnon mukaan olin hetken aikaa pelistä poissa ja muistan selvästi kun katselin itseäni ylhäältäpäin, olin aivan rauhallinen ja minulta meni hetken aikaa tajuta että katselen itseäni. Joten en voi yhtyä mielipiteeseesi, että kuolema on lopullinen loppu.

• Kyssäreitä

että siskosi yritti soittaa kännykkääsi hetki jälkeen kuolemansa? Jospa joku muu yritti hänen kännykällään soittaa sinulle...Vai oliko kännykkä vieressäsi niin että olit varma ettei kukaan muu käyttänyt sitä?

• jatkuu..............
        Kyssäreitä kirjoitti:

että siskosi yritti soittaa kännykkääsi hetki jälkeen kuolemansa? Jospa joku muu yritti hänen kännykällään soittaa sinulle...Vai oliko kännykkä vieressäsi niin että olit varma ettei kukaan muu käyttänyt sitä?

Tilanne oli se, että sisareni oli sairaalassa jo tiedottomassa tilassa, hänen puhelin oli lukitussa kaapissa jonka avain oli minulla. Joten ei siihen muuta selitystä ole olemassa, ei puhelimet soita itekseen kaapista ja sen soiton jälkeen meni vain muutoma minuutti kun sairaalasta soitettiin ja ilmoitettiin, että sisareni on kuollut ja kuolinaika on tasan sama millä hetkellä se puhelu tuli. Kysyin vielä sairaalassa onko joku voinut koskea siihen puhelimeen, niin ei ole koskenut avainhan kaappin oli minulla. Enkä nää mitään järkee miksi sairaanhoitajat valehtelisivat, eikä siellä osaltolla yöaikaa ollut kun potilaita jotka ei ees pääse itse sänkystä ja kaksi hoitajaa.

• Sitten meiltä on huolet lopussa.
      Ikuinen olemattomuus, siinäpä monen unelma.

• Jos tuo todella pitäisi paikkansa, ja jos ihminen pitää mielihyvää elämän tärkeimpänä asiana, siis tuskan minimoimista ja mielihyvän maksimoimista, niin kannattaisi tehdä itsemurha. Minä en tiedä parempaa kuin nukahtaminen ja tiedoton tila. En ole masentunut. En vain näe mitään järkeä tässä pelissä.

• Erjuth kirjoitti:

Jos tuo todella pitäisi paikkansa, ja jos ihminen pitää mielihyvää elämän tärkeimpänä asiana, siis tuskan minimoimista ja mielihyvän maksimoimista, niin kannattaisi tehdä itsemurha. Minä en tiedä parempaa kuin nukahtaminen ja tiedoton tila. En ole masentunut. En vain näe mitään järkeä tässä pelissä.

todistajat saarnaavat ikuista olemattomuutta. Palkkioksi pahoista teoista saa ikuisen unen.
        Hyvät ihmiset taas heräävät ikuiseen tietoisuuteen.
        Ei kai Suuri Tuomari päästä meitä näin vähällä?
        Jehovien helvetti on pahantekijöitten unelma. Saa tehdä mitä tahansa pahuutta ja julmuutta ja pääsee tekojaan pakoon sheoliin(olemattomuuteen). Voiko se todella mennä näin??

• mielipide..
        MarkkuP kirjoitti:

todistajat saarnaavat ikuista olemattomuutta. Palkkioksi pahoista teoista saa ikuisen unen.
        Hyvät ihmiset taas heräävät ikuiseen tietoisuuteen.
        Ei kai Suuri Tuomari päästä meitä näin vähällä?
        Jehovien helvetti on pahantekijöitten unelma. Saa tehdä mitä tahansa pahuutta ja julmuutta ja pääsee tekojaan pakoon sheoliin(olemattomuuteen). Voiko se todella mennä näin??

Itsekkäänä harmittelet vain ponnistelusi ja uhrautumisesi turhuutta, et ole uskaltanut elää vapaasti tuonpuoleisen pelossa.
        Kukaan ei ole ollut niin paha että ansaitsisi ikuisesti kestävän piinan, mietipä vähän, ikuisesti! Jos tuo ei pane ajattelemaan jotain Jumalanne oikeudenmukaisuudesta niin mikä sitten. Korkeampi voima, millainen se sitten onkaan ei varmasti ole pikkumainen, luonnossa ja maailmassa tapahtuu paljon pahaa ja epäoikeudenmukaisuutta ilman että hän siihen puuttuisi. Sitten nämä kärsineet ihmiset joutuisivat vielä helvettiin jos eivät ole kurjuuden keskellä pystyneet noudattamaan kaikkia uskovaisten, nimenomaan ihmisten, laatimia, joskus todella kummallisia sääntöjä.

• mielipide.. kirjoitti:

Itsekkäänä harmittelet vain ponnistelusi ja uhrautumisesi turhuutta, et ole uskaltanut elää vapaasti tuonpuoleisen pelossa.
        Kukaan ei ole ollut niin paha että ansaitsisi ikuisesti kestävän piinan, mietipä vähän, ikuisesti! Jos tuo ei pane ajattelemaan jotain Jumalanne oikeudenmukaisuudesta niin mikä sitten. Korkeampi voima, millainen se sitten onkaan ei varmasti ole pikkumainen, luonnossa ja maailmassa tapahtuu paljon pahaa ja epäoikeudenmukaisuutta ilman että hän siihen puuttuisi. Sitten nämä kärsineet ihmiset joutuisivat vielä helvettiin jos eivät ole kurjuuden keskellä pystyneet noudattamaan kaikkia uskovaisten, nimenomaan ihmisten, laatimia, joskus todella kummallisia sääntöjä.

kummalliseltahan se tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      125
      2651
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      56
      2117
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      24
      1701
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1518
    5. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      364
      1288
    6. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1283
    7. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      71
      1200
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1055
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      979
    10. 127
      920
    Aihe