JEE! Tämä siis prosenteissa varmana siirtona 75%-luokkaa.
Lukon pitkäaikainen luottohyökki siis palaamassa raumolle ja vieläpä kahden vuoden pahvilla! JES! JA samalla vielä päästään eroon Aronista :)
Aron Brokenhurt lähdössä - Topo tulossa
1
348
Vastaukset
- insinööri-Ilkka
Älä hölise. Eihän Lukko tee Toporowskilla yhtään mitään. Hyökkääjiä on jo muutenkin ihan riittämiin, ja vaikka Toporowski onkin raumalaisyleisön suuri suosikki niin hänen ja Lukon tiet eivät enää kohtaa. Yksi syy on se että Toporowski on tavattoman kovapalkkainen pelaaja, toiseksi hän vaatii vähintään kaksivuotisen sopimuksen ja kolmas ja tärkein syy on se että Urama ei pidä Toporowskin tyylisestä pelaajasta.
Brocklehurst tosiaan saattaa olla lähdössä jo ennen kuin try out-sopimus syyskuun lopussa päättyy, mutta hyökkääjään häntä ei vaihdeta. Puolustajan lähtiessä myös puolustajan pitää tulla tilalle, ja onhan huhuissa esimerkiksi Justin Forrest mainittu samoin kuin Ossi-Petteri Grönholm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1294388
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233072Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132564- 462131
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591723Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471639- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201456- 281440
- 951211