Nyt näyttää siltä, että karkuun pääsevää vastustajaa ei tunnuta saavan kiinni kuin korkeintaan mailalla.
Pettääkö muistini, vai oliko Suomen joukkueella aikaisemmin nopeampia luistelijoita?
Kuka on tästä kokoonpanosta se nopein?
Leijonien nopein luistelija?
9
1753
Vastaukset
- Viikinkityttö
nummelin tai hagi... petu on kyl vikkelä kintuistaan mut ei oo oikein päässy vireeseen vielä(maalintekoon siis)..
- veikk1
Onha
- mie^
...SeLÄNNEoli joskus aikoinaan tod. nopee luistelija.. vaikka ei ihan saanut kiinni venäjän pavel burea :);):)
- Minä
No Selänne oli/on maailman nopein luistelija tästä hetkestä en tiedä. Sami Kapanen oli/on maailman nopein lähtönopeudessa. Kapasessa mielenkiintoista on, että pelasi nhl-pleijareissa yhden pelin Philadelphian puolustajana...ja valittiin kentän parhaaksi pelaajaksi, minun tietääkseni eka peli pakkina koko uralla:).
- Ööppooo
Pihlström on nopein selvästi
- tuikelo1
pihlström on myös nopsa
- veikk1
Älä unohda Kontiolaa
- lätkäfani
Pihlström on sairaan nopee. ja Sami Kapanen tai jopa Sebastian Aho
- Tarkista.tilastot
Aho on kylläkin hias pyknikko. Laine nopeampi, ja selvästi parempi /-, eli kokonaisvaltaisempi. Pulju taas luisuili nopeiten farmiin, kuten arvata saattoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342166Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.491757Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1151581Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041296Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.761008Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,47990- 59905
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54817Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101793- 60768