Kokemuksia Varkauden autohuolloista! Kuinka on toiminut ja minkä hintaista? En kehtais viedä rahoja noihin isoihin autoliikkeen huoltoihin. Onko kellä kokemuksia Autopalvelusta tai Vitikaisen huolloista? Kiitos kokemuksista!
Autohuollot varkaudessa?
28
8094
Vastaukset
- meillä näin
Autopalvelu on ainakin ihan jees, siellä olen melkeinpä auton huollattanut kun hinta on aivan eriä kuin merkkikorjaamossa. Tietysti aina on joitakin juttuja, jotka pitää teettää merkkikorjaamossa. Oman harkinnan mukaan.
- Pendelöijä
"Isoista merkkihuolloista" en tiedä, mutta kyllä "pienissäkin" merkkihuolloissa osataan suhmurointi, tunarointi ja ilman sekä valohoidon laskutus. Lasken nimittäin Tokmannin takana Kampikujalaa olevan tuohon sakkiin. Käytin autoani ennen siellä, mutta saamani huonon palvelun ja lähestulkoon surkean vikadiagnoosin jälkeen minulla ei ole ollut sinne asiaa.
Varkaudessa jos autojani laitatan, niin Varaosapiste on suosikkini. Sinne on päässyt joustavasti, työn laatu kohtuullisen hyvää eikä hintakaan päätä huimaa. Lisäksi siellä pojat rohkenevat sanoa, että joku homma on helpompaa ja mahdollisesti nopeampaa teettä merkkikorjaamolla. Merkkikorjaamopalveluista jos tarvitsen, niin ne sitten löytyykin Kuopiosta. Siellä toisen auton huolto löytyy kaupungin pohjoisosasta yksitysesta firmasta ja toinen Kolmisopelta Itä-Suomen laajuisen firman monimerkkihuollosta. Niihin olen ollut siellä tyytyväinen. Tosin eihän kysyjä Kuopion korjaamoista kysynytkään. Valintani Varkaudessa on on siis Varaosapiste! - ei ole
Pendelöijä kirjoitti:
"Isoista merkkihuolloista" en tiedä, mutta kyllä "pienissäkin" merkkihuolloissa osataan suhmurointi, tunarointi ja ilman sekä valohoidon laskutus. Lasken nimittäin Tokmannin takana Kampikujalaa olevan tuohon sakkiin. Käytin autoani ennen siellä, mutta saamani huonon palvelun ja lähestulkoon surkean vikadiagnoosin jälkeen minulla ei ole ollut sinne asiaa.
Varkaudessa jos autojani laitatan, niin Varaosapiste on suosikkini. Sinne on päässyt joustavasti, työn laatu kohtuullisen hyvää eikä hintakaan päätä huimaa. Lisäksi siellä pojat rohkenevat sanoa, että joku homma on helpompaa ja mahdollisesti nopeampaa teettä merkkikorjaamolla. Merkkikorjaamopalveluista jos tarvitsen, niin ne sitten löytyykin Kuopiosta. Siellä toisen auton huolto löytyy kaupungin pohjoisosasta yksitysesta firmasta ja toinen Kolmisopelta Itä-Suomen laajuisen firman monimerkkihuollosta. Niihin olen ollut siellä tyytyväinen. Tosin eihän kysyjä Kuopion korjaamoista kysynytkään. Valintani Varkaudessa on on siis Varaosapiste!ainakaan varaosapiste.Automaailman viikkoveikkaus Ainakin se asentaja jolla on paskarinki suun ympärillä on melkoinen tunari.On se niin olevinaan asentajaa mutta ei tiedä autoista muuta kuin joka toisella kerralla sen että minkä värinen se mahtaa olla.Lopetin siellä käynnit ja olen ruvennut käyttämään autopalvelua jossa on kokemusta ja tietoa (mersut,bemarit,fordit jne..merkkiasentajia) eikä tarvii asiakasta muualle lähettää,taksat on kummillakin aika samat mutta palveluun asentajilla menee aikaa paljon vähemmän koska eivät käytä sitä arvailuun tai muuhun joutavaan nenänkaivuun.
- hhuuhhhhhuuuijaaaaaa
Autopalvelu oli ihan jees paikka siihen asti kun teki virhe arvioinnin katsottuaan autoani...Sanottiin että autossa on pyörän laakeri mennyt kun piti ääntä. Vein korjautettavaksi kuitenkin toiseen paikkaan...siellä sanottiin että EI TÄSTÄ ainakaan pyörän laakeri ole mennyt!!!! Naistako olisivat viilanneet linssiin... Sen jälkeen olen käyttänyt muita auton korjauspalveluja..........
- käytä järkeä
hhuuhhhhhuuuijaaaaaa kirjoitti:
Autopalvelu oli ihan jees paikka siihen asti kun teki virhe arvioinnin katsottuaan autoani...Sanottiin että autossa on pyörän laakeri mennyt kun piti ääntä. Vein korjautettavaksi kuitenkin toiseen paikkaan...siellä sanottiin että EI TÄSTÄ ainakaan pyörän laakeri ole mennyt!!!! Naistako olisivat viilanneet linssiin... Sen jälkeen olen käyttänyt muita auton korjauspalveluja..........
Pyörän laakerin kuulee osaava kuski itsekin ja osaa kertoa korjaajalle äänestä. Sillä on ihan oma erityinen äänensä, kaikki muu on tosiaan jotain muuta kuin pyörän laakeria
- naiskuljettaja
käytä järkeä kirjoitti:
Pyörän laakerin kuulee osaava kuski itsekin ja osaa kertoa korjaajalle äänestä. Sillä on ihan oma erityinen äänensä, kaikki muu on tosiaan jotain muuta kuin pyörän laakeria
Käytin mielestäni järkeä koska vein autoni korjaamolle koska autoni ei toiminut kuten ennen...Koska minulla EI OLE AUTONASENTAJAN tutkintoa en voinut ymmärtää mikä siinä oli vikana. Enkä tiedä vieläkään "KUINKA SEN ehkä KUULEE" koska vastaavan eteen en ole joutunut koskaan aiemminkaan...siksi on olemassa ammattilaiset...tai vähemmän ammattilaiset jos autonasentajakaan sitä ei osannut tässä tapauksessa tulkita.....
- Krav Maga N
Niin suosittelen omien kokemuksieni perusteella Pieksämäen Akku ja varaosaa tai Autokorjaamo Ikävalko Ay:ta.
Molempien palveluita olen käyttänyt autojen huollossa ja todella tyytyväinen lopputulokseen ja hintoihin.- talonomistaja2
Autopalvelu on suoriutunut ainakin omissa Ranskalaisissa autoissa erinoimaisesti. Kaikki huollot ja remontit on ollut "kohtuu"hintaisia.
Toinen kavereiden suosittelema paikka on AD-autohuolto Holysmoke Diesel. Tämä siis mikäli omistat Volkkarin tai jonkun sen sukuisen auton (Skoda, Seat, Audi) dieselmallisena niin toimii ok. - Okkult
talonomistaja2 kirjoitti:
Autopalvelu on suoriutunut ainakin omissa Ranskalaisissa autoissa erinoimaisesti. Kaikki huollot ja remontit on ollut "kohtuu"hintaisia.
Toinen kavereiden suosittelema paikka on AD-autohuolto Holysmoke Diesel. Tämä siis mikäli omistat Volkkarin tai jonkun sen sukuisen auton (Skoda, Seat, Audi) dieselmallisena niin toimii ok.KSA-huolto on ihan asiallinen paikka myös vaikkei kyseisen liikkeen merkkihuollon valikoimaan auto kuuluiskaan, ainakin tähän mennessä homma hoitunut siellä hyvin, hinta nyt on sitä perus merkkihuollon tuntitaksaa mutta tuleepahan auto kuntoon merkistä riippumatta kuitenkin siellä.
- Autopalvelun pitäisi
Okkult kirjoitti:
KSA-huolto on ihan asiallinen paikka myös vaikkei kyseisen liikkeen merkkihuollon valikoimaan auto kuuluiskaan, ainakin tähän mennessä homma hoitunut siellä hyvin, hinta nyt on sitä perus merkkihuollon tuntitaksaa mutta tuleepahan auto kuntoon merkistä riippumatta kuitenkin siellä.
palkata lisää hyviä asentajia lisää koska heillä tuntuuu olevan aika pitkää jonoa.Kyllä mielestäni ainakin seuraavanan päivänä(vika kuin vika)päästä huoltoon.
- paavo633
Autopalvelun pitäisi kirjoitti:
palkata lisää hyviä asentajia lisää koska heillä tuntuuu olevan aika pitkää jonoa.Kyllä mielestäni ainakin seuraavanan päivänä(vika kuin vika)päästä huoltoon.
Pitää kysellä vähän hintoja eri paikoista! Kiitos kokemuksista!
- Reissumies Reino
Olen käynyt muutaman kerran ohikulkumatkalla Varkaudessa tuolla holysmokella joka näkyy olevan AD korjaamo.
Ensimmäisen kerran kävin pakon sanelemana kun en saanut muualta apua hätääni. No onni onnettomuudessa, palvelu oli nopeaa ja ammattimaista eikä ollut hinnankiroissa.
Asentaja jopa lainasi omaa autoaan muutamaksi tunniksi kun minun piti käydä asioilla... ja hyvin muuten kulki ; )
Kiitos vielä ja nähdään! - Ovlovisti
Autopalvelussa pari kertaa autoa käyttänyt tai no samaa kertaahan nuo taisivat periaatteessa olla kun ensimmäisten 2 tunnin käytön jälkeen kuului että pitää hommata osia. No hommasin osat ja uudestaan auto nosturilla ja tällä kertaa tai meinnä 6 tuntia jos en väärin muista. Kyllä sitä asentajaa sapetti kun ei oikein ottanut onnistuakseen.
Onneksi eivät veloittaneet kun etukäteen sanomansa hinnan, kyseessä siis pyöränkulmien säätö.
Muuten hyvää palvelua saanut useampaankin otteeseen Ranen pajalta vai mikähän se siinä rolltestin lähettyvillä on. Ja jos vähänkin vanhempi volvo niin Jukan autohuolto on valintasi vaikka ei ehkä puhelimeen kerkeäkkään vastaamaan mutta homma hoituu.
Pääasiassa kuitenkin tulee kyllä itse laitettua muut kun erikoistyökaluja vaativat toimet niin tietääpähän missä kunnossa auto oikeasti on. - Reissumie Reino
Kirottua! Näky lähteneen se asentaja holysmokelta pois ja menneen autopalvelulle työnjohtoon.
Tekis mieli mennä perässä mutta olen saanut tosi törkeää palvelua autopalvelussa olevalta naishenkilöltä, että ei kiitos. - makke124
Varkauden Ad huollosta on mainittava että oma auto on ollu siel 8 VIIKKOO. Eivät ilmottele mistään, kertakaikkiaan pitää ite soitella sinne mikä tilanne jne. Omasta diesel autosta kuullema syöttöpumppu (painepumppu) rikki. Kolmen viikon päästä piti soittaa että onko löytyny? rupes lopulta löytymää ku pistin vauhtia, mutta ei siinä vielä kaikki, vantaalta oli kuullema löytyny yks ainut suomessa oleva. No se ilo uutinen ei kauan kestäny, kun pumppu olikin yhtäkkiä pitäny tilata ranskasta (toiset 2vk odotteluu)! Ihmettelen ja kysyn vaan,että ei pumpun vaihtoon mee saatana 8viikkoa. Pitää sinne soittaa taas ja sanoo, että laittaavat sitä valotehoa isommalle et auto tulee vähä äkäsee valmiiks. Jos tarve vaatii niin pitää hinata se varaosapisteen pihaan ja sanoo et laittaisivat valmiiks.
- volvo2
Suosittelen Jukan autohuoltoa Ratakatu 7, puh. 017-5528052. Korjaa vain volvoja. Hinnat kohdallaan ja tietää varmasti mitä tekee. Entinen volvoliikkeen korjaaja.
- ovlovv90
Mikä siellä volvoliikkeellä oli hajalla kun ihan tätä Jukkaa tarvittiin liikettä korjaamaan.
- WAS was here
WAS:issa etsivät vikaa yhden päivän, eikä löytäneet, laskua kuitenkin kirjoittivat 260 € edestä (tämä tosin sisälsi tulppien vaihdon). Warkauden Koneen asentaja osasi sanoa vian autoa näkemättä ja korjasi sen 20 minuutissa! Eli WAS:iin ei ainakaan kannata autoaan viedä!
- Pena3027
Vian etsinnästä ei saa laskuttaa mitään.
- Öljynlaskutulppa
Pena3027 kirjoitti:
Vian etsinnästä ei saa laskuttaa mitään.
Saa laskuttaa. Minäkin laskuttaisin. Karlalle veisin ja vienkin meidän kulkineet tänä päivänä. Käsityökadun varrella oleviin "korjaamoihin" en vie. Käsityökatu alkaa Forumin nurkilta ja päättyy Arokiven hallille. Jenin korjaamosta tai Ranen Pajasta ei ole kokemusta, vaikka käsityökadulla luuraavatkin! Muista on...
- Anonyymi
samaa mieltä:paska paikka tuo WAS.
- Vikalistaa pukkaa
No kuka on se halvin ja paras vuonna 2013?
Fordia pitäs korjata. - Simppa ja vanha mese
Kuvansin MB huolto lopettanut. Minne vanha MB nytten huoltoon?
- vitikaiselle
Vitikainen, ja aina.
- Daewookalossi
Mico Autoservice on syvältä! Unohtaa sovitut jutut ja keksii omia vikoja. Älkää vain menkä tuonne.
- KorjaamoSavossa
Ettei lista kasva liian pitkäksi, niin eikö olisi helpompaa kertoa ketkä hoitavat homman asiallisesti.
En vain tiedä yhtään korjaamoa varkaudessa jossa olisi ammattitaitoa ja asiakaspalvelua. Joka paikassa hommat ryssitään, mutta rahat kyllä viedään. - Anonyymi
Auto Karla lopetti vuoden vaihteessa, mihin auton nyt uskaltaa viedä vuosihuoltoa varten?
- Anonyymi
Älä ikinä vie autoasi Miro Car Serviceen!
Mikään sovittu ei toimi, eikä siellä olla edes paikalla sovittuun aikaan. Minulle sattui kerran kun 2 tuntia odotin öljynvaihtoon. Selvisi että omistaja olikin silloin Tampereella!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3192372Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2562216Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511367- 871281
Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.211265Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta441231- 1021226
- 821221
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621197Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e861121