ÄHTÄRIN katsastus

aron kaski

Asemalla työskentelee sellaasia miehiä ettei pareempia löydy. Ne osaavat ettiä autosta kuin autosta niin pajon vikaa että saavat pompautettua uusintaan. Ja jos ei muuten niin vikaa ole niin retuutetaan sen verran että löystyy hiukan.

Näitten jäljiltä autot on kunnossa. Vai pitääkö yhden käydä kahesti että talous pysyy hallinnassa. Asiakkaat on vähentyneet.

12

2153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilin

      tulee, kun katsastaa Ähtärin vähäiset autot kahteen kertaan. Se on sitä BISNESTÄ ja sen maximointia.

      • a.siantuntija.

        Jos jotain epäselvää on vikojen arvostelussa, mikset tee valitusta TraFiin? Ainiin, eihän mitään väärä ole tehty joten et myöskään pelle tee valitusta.


      • ei siellä katsastava
        a.siantuntija. kirjoitti:

        Jos jotain epäselvää on vikojen arvostelussa, mikset tee valitusta TraFiin? Ainiin, eihän mitään väärä ole tehty joten et myöskään pelle tee valitusta.

        arvoisa asiantuntija kuinka näytät toteen että auto vaurioitui liian kovasta vikojen etsinnän takia.


      • oikeusvaltiojoo
        ei siellä katsastava kirjoitti:

        arvoisa asiantuntija kuinka näytät toteen että auto vaurioitui liian kovasta vikojen etsinnän takia.

        Autoni korjaamo vei katsastukseen vastoin tahtoani ja tietämättäni siitä mitään!!
        Olin jättänyt auton korjattavaksi korjaamoon, ei muuta varten.
        Asia paljastui kun menin autoani korjaamolta hakemaan ja siihen oli hakattu reikiä!!
        Ilmoitin asiasta poliisille (tuli paikalle) ja myös Trafiin. Tulos: kaksi pelleissä ulos näkyvää reikää korjaamo joutui paikkaamaan itse, muiden korjauksen jouduin itse maksamaan!! Trafille kun ilmoitin, että katsastus on tehty pyytämättäni ja tietämättäni enkä hyväksy sitä, vien aina itse autoni katsastukseen. Trafi ei perunut katsastusta vaan ilmoitti että se on tehtävä loppuun ja autossa huvikseen hajotetut paikat minun on korjautettava.

        Eli ilmottakaa vaan Trafiin, ei sieltä vastakaikua tule! Eli Trafi (ja Suomen oikuslaitos!) hyväksyy jos viet jonkun toisen auton katsastukseen omistajan siitä tietämättä!! Se ei ole rikos eikä mikään ja auton saa hajottaa aika perusteellisesti, jos sattuu katsastuslaitoksella olemaan joku tuttu hakkaamassa.

        Sekin tuli koettua, että ulkomaalais peräinen henkilö katsastuksessa hakkasi auton oveen reiän ja muut katsastushemmot vaan kattelivat kummissaan.. Purki patoutumiaan.


      • Autoilija vai?
        oikeusvaltiojoo kirjoitti:

        Autoni korjaamo vei katsastukseen vastoin tahtoani ja tietämättäni siitä mitään!!
        Olin jättänyt auton korjattavaksi korjaamoon, ei muuta varten.
        Asia paljastui kun menin autoani korjaamolta hakemaan ja siihen oli hakattu reikiä!!
        Ilmoitin asiasta poliisille (tuli paikalle) ja myös Trafiin. Tulos: kaksi pelleissä ulos näkyvää reikää korjaamo joutui paikkaamaan itse, muiden korjauksen jouduin itse maksamaan!! Trafille kun ilmoitin, että katsastus on tehty pyytämättäni ja tietämättäni enkä hyväksy sitä, vien aina itse autoni katsastukseen. Trafi ei perunut katsastusta vaan ilmoitti että se on tehtävä loppuun ja autossa huvikseen hajotetut paikat minun on korjautettava.

        Eli ilmottakaa vaan Trafiin, ei sieltä vastakaikua tule! Eli Trafi (ja Suomen oikuslaitos!) hyväksyy jos viet jonkun toisen auton katsastukseen omistajan siitä tietämättä!! Se ei ole rikos eikä mikään ja auton saa hajottaa aika perusteellisesti, jos sattuu katsastuslaitoksella olemaan joku tuttu hakkaamassa.

        Sekin tuli koettua, että ulkomaalais peräinen henkilö katsastuksessa hakkasi auton oveen reiän ja muut katsastushemmot vaan kattelivat kummissaan.. Purki patoutumiaan.

        Autoon ei huviksi hakata reikiä. Jos on ruosteinen paikka auton pohjassa, helmoissa, pyöränkaarissa, lokasuojissa MYÖS ovissa niin on katsastajan VELVOLLISUUS selvittää onko kyseinen paikka niin ruosteessa että se aiheuttaa liikenneturvallisuudelle riskin. Pohjassa/helmassa olevat reijät heikentävät ajoneuvon korin jäykkyyttä kun kyseessä on nykaikainen auto missä on itsekantava kori ilman erillistä runkoa. Tosin nykyään pohjassa/helmassa oleva reikä aiheuttaa hylyn myös erillisrungollisessa autossa. En tiedä teistä mutta ei ole kiva jos jalka menee lattiasta läpi.
        Ovi ja helmat ovat osa ajoneuvon kolariturvallisuuteen vaikuttavia rakenteita. Jos ovi on niin ruosteessa että siihen tulee reikiä koputtellessa niin silloin ovi pääsee sivutörmäyksessä painumaan sisään enemmän kuin on ajoneuvon valmistaja suunnitellut, jolloin hitaillakin nopeuksilla tapahtuva törmäys voi olla fataali matkustajille tai aiheuttaa sunniteltua enemmän ruumiillista vahinkoa.

        Sinä et halua nähdä miten ne trafin tarkastajat katsovat autoja. Jos autosi olisi epäilyksen alla katsastuksessa tehdystä virheestä esim ruostevaurioiden kohdalla. Voin sanoa että katsastajaakin hirvittää kuinka lujaa he pieksevät niitä ruosteisia paikkoja.
        Katsastuksen ohjeissa lukee että jos pelti antaa periksi niin siitä myös mennään läpi vaikka se näyttäisi olevan pintaruosteessa. Koska siitäkohtaa peltiä on sen rakenne heikentynyt

        Ai että oikein ulkoomaalaisperäinen henkilö. Just just. Vähän epäilen katsoivatko kummissaan, mies todennäköisesti teki ihan sääntöjen mukaan. Ilmiselvästi tässä se merkitsevä tekijä oli se että kyseessä oli selvästi ulkomaalaistaustainen henkilö. Tästä voidaan sitten vetää eräitä johtopäätöksiä... Koskien sinun asennettasi ulkomaalaistaustaisia henkilöitä kohtaan. Jos se henkilö olisi ollut selvästi suomalainen niin olisit vain todennut että katsastajan p****le hakkas autoon reijän.

        Katsastuksia ei peruta vaikka se olisi tehty vasten tahtoasi, autosi oli viallinen. Jos se olisi ollut kunnossa et olisi valittanut asiasta yhtään. Eikö ole jännä juttu?


      • asiantuntija.
        oikeusvaltiojoo kirjoitti:

        Autoni korjaamo vei katsastukseen vastoin tahtoani ja tietämättäni siitä mitään!!
        Olin jättänyt auton korjattavaksi korjaamoon, ei muuta varten.
        Asia paljastui kun menin autoani korjaamolta hakemaan ja siihen oli hakattu reikiä!!
        Ilmoitin asiasta poliisille (tuli paikalle) ja myös Trafiin. Tulos: kaksi pelleissä ulos näkyvää reikää korjaamo joutui paikkaamaan itse, muiden korjauksen jouduin itse maksamaan!! Trafille kun ilmoitin, että katsastus on tehty pyytämättäni ja tietämättäni enkä hyväksy sitä, vien aina itse autoni katsastukseen. Trafi ei perunut katsastusta vaan ilmoitti että se on tehtävä loppuun ja autossa huvikseen hajotetut paikat minun on korjautettava.

        Eli ilmottakaa vaan Trafiin, ei sieltä vastakaikua tule! Eli Trafi (ja Suomen oikuslaitos!) hyväksyy jos viet jonkun toisen auton katsastukseen omistajan siitä tietämättä!! Se ei ole rikos eikä mikään ja auton saa hajottaa aika perusteellisesti, jos sattuu katsastuslaitoksella olemaan joku tuttu hakkaamassa.

        Sekin tuli koettua, että ulkomaalais peräinen henkilö katsastuksessa hakkasi auton oveen reiän ja muut katsastushemmot vaan kattelivat kummissaan.. Purki patoutumiaan.

        Älä ny puhu paskaa, kaikkihan niinkuin sinäkin tiedät että tuo ei ole totta!! Vitun ääliö keksi parempi tarina!!


      • Erkki setäsi
        asiantuntija. kirjoitti:

        Älä ny puhu paskaa, kaikkihan niinkuin sinäkin tiedät että tuo ei ole totta!! Vitun ääliö keksi parempi tarina!!

        autos korsumäestä ja tyrkää kuiva vaippa housuus.


      • Autoilija vai?
        asiantuntija. kirjoitti:

        Älä ny puhu paskaa, kaikkihan niinkuin sinäkin tiedät että tuo ei ole totta!! Vitun ääliö keksi parempi tarina!!

        Elä itse puhu paskaa. Minun ei tarvitse tarinoida koska puhun totta. Tosin eipä tuollainen ääliö sellaista pystyisi ymmärtämään.


      • asiantuntija.
        Autoilija vai? kirjoitti:

        Elä itse puhu paskaa. Minun ei tarvitse tarinoida koska puhun totta. Tosin eipä tuollainen ääliö sellaista pystyisi ymmärtämään.

        Tarkoitus oli viitata edelliseen viestiin, ei sinun "Autoilija vai?"

        t. Asiantuntija.


      • oikeusvaltiojoo
        asiantuntija. kirjoitti:

        Tarkoitus oli viitata edelliseen viestiin, ei sinun "Autoilija vai?"

        t. Asiantuntija.

        KAIKKI mitä kirjoitin on totta. Pelti mihin reikiä hakattiin EI ollut ruosteinen! Ettekö te ole elämää nähneetkään, pumpulissa eläneet?? Kaikki on mahdollista.
        Vaikka tälle palstalle kirjottelee varmaan moni mitä sattuu, niin tämä onkin tosi, kun en itse kirjottele koskaan mitä sattuu vaan juuri niitä asioita mitä minulle on todellakin sattunut.


      • Anonyymi
        oikeusvaltiojoo kirjoitti:

        Autoni korjaamo vei katsastukseen vastoin tahtoani ja tietämättäni siitä mitään!!
        Olin jättänyt auton korjattavaksi korjaamoon, ei muuta varten.
        Asia paljastui kun menin autoani korjaamolta hakemaan ja siihen oli hakattu reikiä!!
        Ilmoitin asiasta poliisille (tuli paikalle) ja myös Trafiin. Tulos: kaksi pelleissä ulos näkyvää reikää korjaamo joutui paikkaamaan itse, muiden korjauksen jouduin itse maksamaan!! Trafille kun ilmoitin, että katsastus on tehty pyytämättäni ja tietämättäni enkä hyväksy sitä, vien aina itse autoni katsastukseen. Trafi ei perunut katsastusta vaan ilmoitti että se on tehtävä loppuun ja autossa huvikseen hajotetut paikat minun on korjautettava.

        Eli ilmottakaa vaan Trafiin, ei sieltä vastakaikua tule! Eli Trafi (ja Suomen oikuslaitos!) hyväksyy jos viet jonkun toisen auton katsastukseen omistajan siitä tietämättä!! Se ei ole rikos eikä mikään ja auton saa hajottaa aika perusteellisesti, jos sattuu katsastuslaitoksella olemaan joku tuttu hakkaamassa.

        Sekin tuli koettua, että ulkomaalais peräinen henkilö katsastuksessa hakkasi auton oveen reiän ja muut katsastushemmot vaan kattelivat kummissaan.. Purki patoutumiaan.

        Joulusatuja veikkaisin


    • Anonyymi

      Ja kuitenkin jos joku on tehnyt virheen, niin se on korjaamo joka on toiminut asiakkaan toiveiden vastaisesti.
      Vai oletko sitä mieltä että katsastuksessa pitää alkaa vaatia valtakirja tuoda auto katsastukseen. Tapauksia on paljon joissa esim. työntekijä katsastuttaa työnantajan auton, mies vaimon auton, lapsi isovanhemman auton ja myös korjaamo asiakkaan auton.
      Kyllä asiakkaat kiittäisivät kun valtakirja puuttuu ja tiskiltä käännytetään, jee byrokratiaa lisää. Sitten näitä valtakirjoja väsäiltäisiin nurkan takana, ja henkkareita kyylättäisiin tiskillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      274
      2863
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1250
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      20
      1042
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe