M: 3 leoskia

gekkoset

Hei! Myydään kolme n. 2-3 vuotiasta leoskia,yksi uros ja kaksi naarasta. Mukaan tulisi terraario, tarvikkeet ja kaikki mikä näillä nytkin on. :) Lamput, sisustus, hiekat, matot, yms. Terraario on ylhäältä auki, perus hyvä ja tukeva terra. Uros on normaali, ja kaksi tyttöä on kirjattu kasvattajan mukaan normaaleiksi, mutta toinen "jämerämpi" tyttönen muistuttaa omasta mielestäni enemmänkin high yellowta. Erittäin symppiksiä ja nättejä! Käsikesyjä kaikki.

Tarjoa!

11

996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gekkoset

      niin, ja myyn sen takia kun alan opiskelemaan eläintiedettä joten aikani ei riitä kaikille eläimille. Vain hyvään ja rakastavaan kotiin!

      • rosuus

        Onko liskot ja terra vielä myynnissä ? :) Paljonko pyydät koko paketista?


    • ju

      uros kiinostais paljonko pyyät siitä

      • marjaliisa5678

        hei, en ole aloittaja, mutta viestissähän lukee että *tarjoa*

        ?


      • ju
        marjaliisa5678 kirjoitti:

        hei, en ole aloittaja, mutta viestissähän lukee että *tarjoa*

        ?

        Moi,

        Tarjoan 40E uroksesta, ok?

        Missä asut, jos kauppoihin päästään?


    • gekkosett

      heippa, leoskit vieläkin vailla kotia kun sopivaa kotia ei ole löytynyt. :) Ja myisin mieluiten kaikki samaan pakettiin, terrat muut .

    • elluska83

      Vieläkö etsiivät kotia?????
      ja missä päina???


      otatko yhteyttä sähköpostiini [email protected]

    • MutkaGekko

      Missä päin gekot ovat? Ja minkä kokoinen terraario on? Olisin ehkä kiinnostunut toisesta naaraasta.

    • gekkoset

      Espoossa sijaitsevat, terraa en muista mutta kuvia ja mitan voin ottaa jos löytyy kiinnostuneita tosi tarkoituksella. Pyytäisin koko paketista 300 - 450

    • kiinnostunut33

      300€ kuulostaa hyvältä olisin kiinnostunut laita viestiä

      • pilaanilon

        Liskot varmaan löytäneet jo uuden kodin(tai kuolleet), ilmoitukset on vuodelta 2010/2011


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1266
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1088
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      914
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      837
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      778
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      629
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      26
      584
    Aihe