Eli mikä voima vara on henkiolennolla, Joka saa esineetkin lentelemään
Olen sattunut olemaan kerran näkiänä tällaisen tapauksen, näet nämä ilmiöt
ovat varmasti olleet henkiä, jotka eivät ole päässeet nukkumaan sinne valovirtaan?
Mitä henkiä ovat kummitukset?
11
447
Vastaukset
- Aritta
Mutta jotkut henget eivät ole menneet valoon ja mellastavat sitten täällä kun ehkä he esim haluavat pois uudet asukkaat talostaan. Mutta nekin henget jotka ovat käyneet valossa voivat tulla takaisin ja näyttää että he ovat olemassa. Ja ne henget ovat yleensä edesmenneitä sukulaisia.
ole kuolleita, vaan riivaajia ja ne koittaa mennä ihmisiin ja toimia niiden kautta.
Raamatussa on paljon siitä esimerkkejä. Tässä yksi. Markuksen evankeliumi:
5:1 Ja he tulivat toiselle puolelle järveä gerasalaisten alueelle.
5:2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
5:3 Hän asusti haudoissa, eikä kukaan enää voinut häntä kahleillakaan sitoa;
5:4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
5:5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
5:6 Kun hän kaukaa näki Jeesuksen, juoksi hän ja kumartui maahan hänen eteensä
5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:11 Niin siellä oli lähellä vuorta suuri sikalauma laitumella.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin." >> Jakeen lisätiedot
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
5:14 Ja niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
5:16 Näille kertoivat näkijät, mitä oli tapahtunut riivatulle ja kuinka sikojen oli käynyt.
5:17 Ja he alkoivat pyytää häntä poistumaan heidän alueeltaan.
5:18 Ja hänen astuessaan venheeseen se riivattuna ollut pyysi häneltä saada olla hänen kanssaan.
5:19 Mutta hän ei sitä sallinut, vaan sanoi hänelle: "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut."
5:20 Niin hän lähti ja rupesi Dekapolin alueella julistamaan, kuinka suuria tekoja Jeesus oli hänelle tehnyt; ja kaikki ihmettelivät.- hirviÖ
penttiz kirjoitti:
ole kuolleita, vaan riivaajia ja ne koittaa mennä ihmisiin ja toimia niiden kautta.
5:2 Ja kohta kun hän lähti venheestä, tuli häntä vastaan haudoista mies, joka oli saastaisen hengen vallassa.
5:4 sillä hän oli monta kertaa ollut sidottuna jalkanuoriin ja kahleisiin, mutta oli särkenyt kahleet ja katkonut jalkanuorat, eikä kukaan kyennyt häntä hillitsemään.
5:5 Ja hän oleskeli aina, yötä ja päivää, haudoissa ja vuorilla, huutaen ja runnellen itseään kivillä.
5:7 ja huutaen suurella äänellä sanoi: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä vannotan sinua Jumalan kautta, älä vaivaa minua."
5:8 Sillä hän oli sanomaisillaan sille: "Lähde ulos miehestä, sinä saastainen henki."
5:9 Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta."
5:10 Ja se pyysi pyytämällä häntä, ettei hän lähettäisi niitä pois siitä seudusta.
5:12 Ja ne pyysivät häntä sanoen: "Lähetä meidät sikoihin, että menisimme niihin." >> Jakeen lisätiedot
5:13 Ja hän antoi niille luvan. Niin saastaiset henget lähtivät miehestä ja menivät sikoihin. Silloin lauma, noin kaksituhatta sikaa, syöksyi jyrkännettä alas järveen; ja ne hukkuivat järveen.
5:14 Ja niiden paimentajat pakenivat ja kertoivat siitä kaupungissa ja maataloissa. Ja kansa lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut.
5:15 Ja he tulivat Jeesuksen luo ja näkivät riivatun, jossa legio oli ollut, istuvan puettuna ja täydessä ymmärryksessään; ja he peljästyivät.
5:16 Näille kertoivat näkijät, mitä oli tapahtunut riivatulle ja kuinka sikojen oli käynyt.
5:18 Ja hänen astuessaan venheeseen se riivattuna ollut pyysi häneltä saada olla hänen kanssaan.
5:19 Mutta hän ei sitä sallinut, vaan sanoi hänelle: "Mene kotiisi omaistesi luo ja kerro heille, kuinka suuria tekoja Herra on sinulle tehnyt ja kuinka hän on sinua armahtanut."
5:20 Niin hän lähti ja rupesi Dekapolin alueella julistamaan, kuinka suuria tekoja Jeesus oli hänelle tehnyt; ja kaikki ihmettelivät.Tuollaiset riivaajatarut ovat olleet ennen vanhaan ihmisten parasta viihdettä illallisen jälkeen !
- Aritta
penttiz kirjoitti:
5:20 Niin hän lähti ja rupesi Dekapolin alueella julistamaan, kuinka suuria tekoja Jeesus oli hänelle tehnyt; ja kaikki ihmettelivät.Vain liirum laarumia.
- ytjjej
penttiz kirjoitti:
5:20 Niin hän lähti ja rupesi Dekapolin alueella julistamaan, kuinka suuria tekoja Jeesus oli hänelle tehnyt; ja kaikki ihmettelivät.paljon possuja!! Oikein suursikala!!
- Filadelfi
Ef.6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
On kaksi taisteluvoimaa, Jumalan Pyhät-. ja Perkeleen enkelivoimat.- Aritta
Jumala ei taistele ja perkelettä ei edes ole.
- Filadelfi
Aritta kirjoitti:
Jumala ei taistele ja perkelettä ei edes ole.
Hänestä profeetta Jesaja 63 on ennustanut kuinka Jeesus toisessa tulemuksessaan tuomitsee kansat; kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja niin minä tahrasin koko pukuni. Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja lunastettujeni vuosi oli tullut... Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudessani; minä vuodatin maahan heidän verensä.
Juud.14,15 Myös heitä tarkoittaa Hanok, Aadamista seitsemäs, ennustaessaan:
”Katso, Herra tulee kymmenientuhansien pyhiensä kanssa 1.Moos.5:21–24; 2.Tess.1:10; Ilm.1:7
panemaan kaikki tuomiolle ja osoittamaan kaikki ihmiset syyllisiksi kaikkiin jumalattomiin tekoihin, joita
he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikkiin julkeisiin puheisiin, joita nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet.”Matt. 25:31
Kaikki turmelus on alkuisin perkeleestä, mutta Herra Jeesus tulemuksessaan perustaa 1000 vuotisen rauhan valtakunnan, ja enkeliruhtinas Miikael sitoo perkeleen 1000 vuodeksi ja heittää hänet syvyyteen ja sulkee ja lukitsee sen sinetillä, Ilm.19:11- 20:3. - Aritta
Filadelfi kirjoitti:
Hänestä profeetta Jesaja 63 on ennustanut kuinka Jeesus toisessa tulemuksessaan tuomitsee kansat; kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani, ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni, ja niin minä tahrasin koko pukuni. Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja lunastettujeni vuosi oli tullut... Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudessani; minä vuodatin maahan heidän verensä.
Juud.14,15 Myös heitä tarkoittaa Hanok, Aadamista seitsemäs, ennustaessaan:
”Katso, Herra tulee kymmenientuhansien pyhiensä kanssa 1.Moos.5:21–24; 2.Tess.1:10; Ilm.1:7
panemaan kaikki tuomiolle ja osoittamaan kaikki ihmiset syyllisiksi kaikkiin jumalattomiin tekoihin, joita
he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikkiin julkeisiin puheisiin, joita nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet.”Matt. 25:31
Kaikki turmelus on alkuisin perkeleestä, mutta Herra Jeesus tulemuksessaan perustaa 1000 vuotisen rauhan valtakunnan, ja enkeliruhtinas Miikael sitoo perkeleen 1000 vuodeksi ja heittää hänet syvyyteen ja sulkee ja lukitsee sen sinetillä, Ilm.19:11- 20:3.mitä olet kirjoittanut. Tiedän jo ennestään mitä viestisi sisältää. Palturia.
menee sinne, minne sen pitääkin mennä, kaikki muu on valhetta.
Luojan luoma systeemi toimii.- pirochka
Profeetta Jesajan kirja kertoo henkien manaamisesta assyrialaisten ajan Israelissa:
Te kuulette sanottavan: "Tiedustelkaa neuvoa vainajahengiltä, kysykää tietäjiltä, jotka supisevat ja mumisevat."
Mutta Jumalaltaanhan kansan on neuvonsa pyydettävä!
Miksi sen pitäisi kysyä kuolleilta neuvoa elävien asiassa?
Jesaja 8:19-23 KR 1992
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801914- 1101871
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91694Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151617R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241472