Toteutunut ennustus

Laajasydän66

Hei
Eräs täällä annettu ennustus koskien elämääni on toteutunut. Kummallisisnta asiassa oli miten lähellä minua kaikki oli.
Löytyykö täältä ketään joka voisi vielä valaista tulevaisuuttani. Menneisyyden jo tiedän ja olen onnellinen siitä. Ja uskon näkemisen lahjaan. Minulla sitä ei ole.
Miten tämä uusi suhteeni jatkuu?

8

569

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1wai.tride.

      waitride at @ netti.fi
      tuttuun tapaan välilyönnit ja tu at pois...

      • Laajasydän66

        Hei

        Tällä kertaa petyin tähän ennustus keskuystelualueeseen. Ehkä odotukset toisella kertaa oli liikaa ja tuo ensimmäinen kerta oli vain sattumaa :-(


      • Beata.
        Laajasydän66 kirjoitti:

        Hei

        Tällä kertaa petyin tähän ennustus keskuystelualueeseen. Ehkä odotukset toisella kertaa oli liikaa ja tuo ensimmäinen kerta oli vain sattumaa :-(

        Minä näen suhteellesi lämpöä, joka jatkuu. Oletko miettinyt tunteitasi, ovatko ne rakkautta vai syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä? Minä tunnen välillänne rauhallisen etenemisen, joka soljuu luontevana eteenpäin kuin kevätpuro.
        Näen teidän tanssivan lähekkäin.


      • Laajasydän66
        Beata. kirjoitti:

        Minä näen suhteellesi lämpöä, joka jatkuu. Oletko miettinyt tunteitasi, ovatko ne rakkautta vai syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä? Minä tunnen välillänne rauhallisen etenemisen, joka soljuu luontevana eteenpäin kuin kevätpuro.
        Näen teidän tanssivan lähekkäin.

        Kiitoksia vastauksesta. Tuo sinun kysymyksesi oli kyllä aiheellinen. Minä olen miettinyt omia tunteitani ja siinä on pientä "hämmennystä". Tunnen noita kaikkia yhtä aikaa rakkautta, syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä. Tiedän että tämä uusi suhteeni kohde tuntee varmasti samoin. Tosin eilen tapahtui jotain sellaista mikä sai minut tuntemaan hänen lämpönsä minua kohtaan.

        Joskus toivoisi että itsellä olisi tuo näkemisen lahja mikä sinulla Beata on. Kiitän kuitenkin sinua vastauksesta. Ja jos pystyt näkemään mikä on hänen ajatukset minua kohtaan olisi se vielä kivaa. Tiedän että tulevaisuudessa se selviää mutta ihan ajatuksena.

        KIITOS VIELÄ KERRAN


      • Beata.
        Laajasydän66 kirjoitti:

        Kiitoksia vastauksesta. Tuo sinun kysymyksesi oli kyllä aiheellinen. Minä olen miettinyt omia tunteitani ja siinä on pientä "hämmennystä". Tunnen noita kaikkia yhtä aikaa rakkautta, syvää ystävyyden kaltaista kiintymystä ja läheisyyden, tuttuuden tunnetta toisessa ihmisessä. Tiedän että tämä uusi suhteeni kohde tuntee varmasti samoin. Tosin eilen tapahtui jotain sellaista mikä sai minut tuntemaan hänen lämpönsä minua kohtaan.

        Joskus toivoisi että itsellä olisi tuo näkemisen lahja mikä sinulla Beata on. Kiitän kuitenkin sinua vastauksesta. Ja jos pystyt näkemään mikä on hänen ajatukset minua kohtaan olisi se vielä kivaa. Tiedän että tulevaisuudessa se selviää mutta ihan ajatuksena.

        KIITOS VIELÄ KERRAN

        Mies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.

        Näkemisen lahjasta sanoisin omasta puolestani sen verran, että jokaisella ihmisellä on valmius käyttää selvännäkökykyään. Siinä on vain hienoinen ero, kuka on valmis valjastamaan kyvyn käyttöönsä ja henkilökohtaisesti luulen, että ihminen ei voi aina vaikuttaa siihen edes itse vaikka miten haluaisi ja yrittäisi. Näkijä ei ole ketään muuta parempi, mutta tietynlaisella herkkyydellä ja empatiakyvyllä on iso osuutensa asiaan. Jos olet aidosti kiinnostunut, haluaisin sinun tietävän, että selvännäkö on myös opittavissa, tai sanotaan että harjoiteltavissa oleva taito.

        Näkemiseen liittyy myös paljon vastuuta, ja se on vain tosiasia että joskus näkeminen voi mennä yksinkertaisesti pieleen monen asian summana. Se ei tarkoita, että näkijä yrittäisi silti huijata. Olen itse melko arka tekemään tulkintoja, mutta mielelläni sellaisen annan jos näen ja tunnen asiat vahvasti. Ihminen on erehtyväinen myös näkijänä, siksi tulkinnoissa esiin tulevat asiat pitäisi ottaa mahdollisuuksina ja ainoastaan suuntaa-antavana, niiden pohjalta ei pitäisi tehdä koskaan ratkaisuja sillä jokaisella on viimekädessä aina vastuu omasta elämästään.

        Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi !


      • jari.45
        Beata. kirjoitti:

        Mies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.

        Näkemisen lahjasta sanoisin omasta puolestani sen verran, että jokaisella ihmisellä on valmius käyttää selvännäkökykyään. Siinä on vain hienoinen ero, kuka on valmis valjastamaan kyvyn käyttöönsä ja henkilökohtaisesti luulen, että ihminen ei voi aina vaikuttaa siihen edes itse vaikka miten haluaisi ja yrittäisi. Näkijä ei ole ketään muuta parempi, mutta tietynlaisella herkkyydellä ja empatiakyvyllä on iso osuutensa asiaan. Jos olet aidosti kiinnostunut, haluaisin sinun tietävän, että selvännäkö on myös opittavissa, tai sanotaan että harjoiteltavissa oleva taito.

        Näkemiseen liittyy myös paljon vastuuta, ja se on vain tosiasia että joskus näkeminen voi mennä yksinkertaisesti pieleen monen asian summana. Se ei tarkoita, että näkijä yrittäisi silti huijata. Olen itse melko arka tekemään tulkintoja, mutta mielelläni sellaisen annan jos näen ja tunnen asiat vahvasti. Ihminen on erehtyväinen myös näkijänä, siksi tulkinnoissa esiin tulevat asiat pitäisi ottaa mahdollisuuksina ja ainoastaan suuntaa-antavana, niiden pohjalta ei pitäisi tehdä koskaan ratkaisuja sillä jokaisella on viimekädessä aina vastuu omasta elämästään.

        Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi !

        Kerro mullekki tulevaisuuteni


      • Beata. kirjoitti:

        Mies tuntee sinua kohtaan aitoa kiintymystä, mutta on myös hieman hämillään, ja haluaa edetä varovaisesti. Hienoinen epävarmuus kumpuaa todennäköisesti siitä, että tunne on jollain tavoin uudenlainen molemmille. Mies haluaa sinulle vain hyvää.

        Näkemisen lahjasta sanoisin omasta puolestani sen verran, että jokaisella ihmisellä on valmius käyttää selvännäkökykyään. Siinä on vain hienoinen ero, kuka on valmis valjastamaan kyvyn käyttöönsä ja henkilökohtaisesti luulen, että ihminen ei voi aina vaikuttaa siihen edes itse vaikka miten haluaisi ja yrittäisi. Näkijä ei ole ketään muuta parempi, mutta tietynlaisella herkkyydellä ja empatiakyvyllä on iso osuutensa asiaan. Jos olet aidosti kiinnostunut, haluaisin sinun tietävän, että selvännäkö on myös opittavissa, tai sanotaan että harjoiteltavissa oleva taito.

        Näkemiseen liittyy myös paljon vastuuta, ja se on vain tosiasia että joskus näkeminen voi mennä yksinkertaisesti pieleen monen asian summana. Se ei tarkoita, että näkijä yrittäisi silti huijata. Olen itse melko arka tekemään tulkintoja, mutta mielelläni sellaisen annan jos näen ja tunnen asiat vahvasti. Ihminen on erehtyväinen myös näkijänä, siksi tulkinnoissa esiin tulevat asiat pitäisi ottaa mahdollisuuksina ja ainoastaan suuntaa-antavana, niiden pohjalta ei pitäisi tehdä koskaan ratkaisuja sillä jokaisella on viimekädessä aina vastuu omasta elämästään.

        Iloa ja valoa runsain mitoin elämääsi !

        Nostan tämän viestiketjun ylös, koska Beata kiteytti mielestäni erinomaisesti minunkin ajatukseni tuossa viimeisessä kommentissaan. Auttamisen halu meitä kaikkia vastaajia varmastikin ajaa tänne palstalle, aina emme onnistu, mutta se että meitä solvataan huijareiksi, sattuu...

        Tänään en ehdi vastailla enempää, mutta yritän taas ehtiä palstalle tilaisuuden tullen. Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille odottelijoille ja samoin roppakaupalla energiaa ja rakkautta teille kaikille ihanille auttajille! Lämmöllä cherry.


      • Beata.
        cherrykirsikka kirjoitti:

        Nostan tämän viestiketjun ylös, koska Beata kiteytti mielestäni erinomaisesti minunkin ajatukseni tuossa viimeisessä kommentissaan. Auttamisen halu meitä kaikkia vastaajia varmastikin ajaa tänne palstalle, aina emme onnistu, mutta se että meitä solvataan huijareiksi, sattuu...

        Tänään en ehdi vastailla enempää, mutta yritän taas ehtiä palstalle tilaisuuden tullen. Voimia ja kärsivällisyyttä kaikille odottelijoille ja samoin roppakaupalla energiaa ja rakkautta teille kaikille ihanille auttajille! Lämmöllä cherry.

        juuri tuo voimakas auttamisen halu meidät näkijät tänne ohjaa. On toki varmasti olemassa niitä,
        jotka toimivat puhtaasti egonsa kautta ja rahastavat palveluistaan aika huimasti. Mehän kuitenkin
        teemme täällä palstalla näkemistä ilman palkkiovaatimuksia, puhtaasti auttamisen halusta ja olen ainakin itse hyvin iloinen siitä, että saan tästä itse lisää kokemusta ja harjoitusta, kehitystä kyvylle.

        Toivoisin, että minullakin olisi enemmän aikaa vastailla täällä ja auttaa teitä ihmisiä. Mutta olen huomannut, että täällä säilyy hyvä henki ja kaikki tuntuvat olevan kärsivällisiä viiveistä huolimatta.
        Siksi tänne on aina ilo tulla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe