Ei Hannassa sillain mitään oikeastaan, mutta vihaksi pistää kuunnella hänen tulkintaansa HIMin Join Me -biisistä. Laulu suorastaan raiskataan.
Join Me
9
590
Vastaukset
- jihuu
meni Hanna valitsemaan äänelleen sopimattoman biisin.Onneksi se on kuitenkin ollutta ja mennyttä.Hanna rocks,upee mimmi!
- Hanna fani
Lue ensin biisin sanat http://www.azlyrics.com/lyrics/him/joinmeindeath.html Siis kysymys kuuluu miten voi raiskata näin saastaiset sanat. Biisi on siis todella syvältä, jostain helvetin esikartanoista...
Täydellistä kontrollin ja arviointikyvyn puutetta Hannalta oli valita tällaista kuonaa Idos-kisassa. Oli koitua Hannan kohtaloksi, mutta ei onneksi kuitenkaan.- jorma
Itse pidän biisistä ja olen sitä mieltä, että Hannan ääni ei käynyt siihen lainkaan ja teki siitä kamalaa kuultavaa.
Enkä taida välittää siitä mitä sinä ajattelet ko. kappaleesta. - Poison
...kuulua niihin idiootteihin jotka eivät edes omaa pienintä käsitystä mitä ne sanat tarkoittavat. Ja olet kenties vielä Jehovan todistaja kaiken muun hyvän päälle? En kyllä ymmärrä miten Join me:n kauniit sanat ovat jonkun mielestä "saastaiset".
Hanna raiskasi biisin pahemman kerran. En ole vieläkään oikein päässyt siitä yli. - klara vappen
Poison kirjoitti:
...kuulua niihin idiootteihin jotka eivät edes omaa pienintä käsitystä mitä ne sanat tarkoittavat. Ja olet kenties vielä Jehovan todistaja kaiken muun hyvän päälle? En kyllä ymmärrä miten Join me:n kauniit sanat ovat jonkun mielestä "saastaiset".
Hanna raiskasi biisin pahemman kerran. En ole vieläkään oikein päässyt siitä yli.on kyllä aivan loistava(siis Valon laulamana).Olen kyllä samaa mieltä siitä että ei ollut ihan nappi veto Hannalta.Join me ei ylipäänsä sovi naisäänelle.
- Zip
No kokeile ite laulaa sama kappale. Ja ite olen kyllä kuunnelu sen uudelleen monta kertaa ja Hanna lauloi sen hyvin!
- jorma
Katsos, osaan kyllä arvioida mihin oma ääneni pystyy, joten en laulaisi sitä biisiä. Hanna ei ilmeisesti osannut.. Kyllä se muuten ihan kivasti laulelee.
- pörde
jorma kirjoitti:
Katsos, osaan kyllä arvioida mihin oma ääneni pystyy, joten en laulaisi sitä biisiä. Hanna ei ilmeisesti osannut.. Kyllä se muuten ihan kivasti laulelee.
Ehkä se oli riskiotto Hannaltakin. Ääni falskaa pahasti parissa kohtaa, oikeastaan ainut rimanalitus Hannalta koko Idols-uran aikana.
Mutta kuten sanottua, ne Idols-ajat on nyt mennyttä ja historiaa.
Ei se Wickholmin Joutsenlaulukaan kovin kaunista ollut kuulla.
- Mink
Tässä olen ihan samaa mieltä. Hannalla on hyvä ääni ja taidot mutta join me ei sovi yhtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019