Hd vai skootteri ?

Lauri S

Olen laittelemassa ensimmäistä "kaksipyöräistä" ja Skootteri tuntuisi sopivimmalta minulle, mutta kaverit sanoivat, että ole senverran tukevahko ja painavahko, että Hd olisi parempi minulle. Mitä eroa näissä kahdessa on ? Siis ajo-ominaisuudet, moottori, teho, ääni ym. Kiitokset jo etukäteen vastauksistanne.

8

821

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hipo hopu

      löpö löö, urrin turrin toks!

      Ole hyvä vaan!

      • Lauri S

        Kielikin ? Mä en todellakaan ole vielä niin sisällä tässä touhussa, että ymmärtäisin kaiken. Ainoastaan tuo "löpö" on tuttu, mutta ei kai hd käy löpöllä ?


      • jos tarvitset
        Lauri S kirjoitti:

        Kielikin ? Mä en todellakaan ole vielä niin sisällä tässä touhussa, että ymmärtäisin kaiken. Ainoastaan tuo "löpö" on tuttu, mutta ei kai hd käy löpöllä ?

        Vapaasti käännettynä vastaus tarkoitti, että kysymyksesi on provo.


      • Lauri S
        jos tarvitset kirjoitti:

        Vapaasti käännettynä vastaus tarkoitti, että kysymyksesi on provo.

        Vain ollakki.


    • HomoDavidson

      Skootteri on miehekkämpi vaihtoehto, HD-neidit sucks.

    • harley parkkinsson

      Hd: ja skootterin tehot ovat samat ja skootteri on luotettavampi.

    • easyliving easyrider

      Paras on hommata molemmat, skootteri on kätevämpi ottaa esille, kun on 180 kg kevyempi. Jos ikää alkaa
      olla ja voimat vähissä, ei voi HDta suositella. Korkeintaan Sportster. Siirsin just tallissa tallissa prätkääni,
      ja on se helvetin painava siirreltävä. Kyllä sen sitten hallitsee, kun saa vauhtiin.
      Näiden ajoneuvojen suurin ero paljastuu kun pääset maantielle. Harrikan epätahtinen pauke tunkee
      aivoihin hyvänolon tunteen ja Easyrider fiilikset täyttävät sielun. Ei ole tarvetta ajaa kahdeksaakymppiä
      kovempaa, koska äänet ovat parhaimmillaan tuossa vauhdissa ja tärinätkin siedettävät.
      Kyykkypyöräilijät eivät ymmärrä näin rauhallista ajoa. He luulevat, että vauhti parantaa fiiliksiä.
      Skootterilla ajo siirtää vain ihmisen paikasta toiseen, ei siinä mitään vapauden tunnetta ole.

      Dennis Hopper kicked the bucket, but we are sitll going strong.

      • Billy Boy

        Minulla on talliongelma, joka rajottaa pyörän koon. Nyt minulla on XR 1200, jonka 270 kilon kanssa pärjäilee vielä.

        Isompi 330 kiloinen Harrikka vaatisi sitten jo uuden talon rakentamisen, joka kypsässä 54 vuoden iässä lasten jo lähdettyä maailmalle on turhan iso projekti.

        Mutta kymmenen vuoden kuluttua voi olla aihetta siirtyä vieläkin kevyempiin kulkineisiin. Valitettavasti nämä asiat kulkevat kohti harrastuksesta luopumista, mutta vastaan sinnitellään!

        Lisäys:

        Solong, Billy boy. Yksi aikakausi katosi sinun mukanasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1827
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1213
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe