Olen kärsinyt yli puolen vuotta erinäisestä pään puutumisesta. Pää puutuu aina vasemmalta puolelta,joskus myös kasvot. Välillä silmän näkö heittelee Kohtaus voi kestää jopa parikin päivää putkeen,mennä oh ja tulla taas pian takaisin. Muttavoiko tämä olla migreeniä,koska päätäni ei koskaan särje eikä ole mitään jomottavaa tunnetta. Paineen tunnetta ja puutumista...
eihän migreeni voi olla kivuton?
2
747
Vastaukset
- 1+13
Migreenikohtaus voi olla myös kivuton. Se on yksilöllistä. Itselläni on sekä kivuttomia, että kivullisia kohtauksia. Kannattaa käydä kyllä lääkrillä oireiden kanssa, ihan varmuuden vuoksi.
- ei paniikkia
Voi olla. Itse tunnen juuri samanlaisia oireita. Myös erittäin pahaa huimausta,korvien soimista,katkokävelyä ja tasapainon menetystä.Pieniä poissaoloja,ihan hetkittäisiä. Haju-ja makutuntemuksia,muistoelämyksiä,valonvälähdyksiä,kirkkaita pisteitä,(basilaarimigreeni). Tulkittiin ensiksi epilepsiaksi eeg perusteella,mutta nyt se sit kuitenkin on vain migreeniä.Päänsärkyjä ei kuitenkaan ole aina. En pysty erottelemaan,koska kohtaus alkaa ja koska loppuu.Tuntuu olevan aina päällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711762
- 585539
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462847- 402455
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152444Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471939Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131911Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71707- 341610