saako 12/70 luvalla ostettua 76 magnum patruunoita ? tietenkään ampua niitä ei voi mutta jos ostaa samalla esim. kaverille..
magnum
2
518
Vastaukset
- Ip-osoite
Joissakin liikkeissä missä olen usammin ostanut panoksia (useampiinkin eri aseisiin) ei jokakerta ole edes lupaa pyydetty näyttämään. No tietystihän olisi voinut edellisen näyttökerran jälkeen luvat lähteäkkin, mutta...
- öäöäöäöä,.,...
Vakio neljä liikettä joista ostan panoksia kirjataan aseluvan numero ylös
ja samalle riville kirjoittavat varmaankin kappale määrän. Joka kerta.
Kaikissa noissa paikoissa minut myös tunnetaan hyvin.
Mielestäni se on hyvä asia. Paukkujen osto kuuluu vain niille, joilla muutenkin asiat on kunnossa.
Ihmetteln sellaista panoskauppiasta, joka ei tee hänelle määrättyjä velvollisuuksia.
Miksi ei kirjaa ylös? Myykö epäkuranttia tavaraa, varastettua, salakuljetettua, vai
jääkö verot maksamatta? Näkyykö tämä huomattavana hinnan alennuksena?
MItä kysymykseen tulee, niin eipä sillä taida olla väliä ostatko 12/70 vai 12/89 panosta
kaliperi 12 on se oleellinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996