Pitkän aikaa on kulunut siitä kun juttelin jonkun kanssa.
Ahdistaa toisinaan niin että tuntuu kuin pää halkeaisi kohta.
On mulla kyllä masennuslääkitys mutta yksinäisyyden ahdistukseen se ei tehoa.
Kaipaisi niin juttuseuraa, vai osaako sitä enää puhuakkaan niin että toinen jaksaisi kuunnella.
Meilikavereita on joitain mutta ei ne korvaa jutteluseuraa.
Tuttava-pariskunta on mutta heillä on omat juttunsa ja yksinäinen örvelö onkin jotenkin outo lintu.
Palvelevaan puhelimeen ei voi näin aamuisin soitella...
Onneksi on netti ja tämä saitti johon voi purkaa mieltään.
Jos kaataisikin jonkun niskaan koko ahdistuksensa niin varmasti välteltäisiin sen jälkeen.
Oli mulla kaverinhaku-ilmoitus johon sain pari vastausta. Toinen ihan outo tyyppi
ja toinen varattu mieheensä kyllästynyt nainen. Ei oikein innosta ja meiliseuraa niistäkin tuli vaan.
Olen mä aikoinaan seurustellut eikä silloin kyllä yksinäisyys vaivannut, niinkuin tällä saitilla
joillain naisilla on yksinäistä vaikka seurustelevatkin. En ymmärrä... menisivät miehensä kainaloon jos yksinäisyys vaivaa.
No tulipa hiukan avauduttua ja ihan kuin tämä kirjoittelu auttaisi ahdistukseen.
Yksinäisyys ahdistaa
Ahdistus seurana
2
879
Vastaukset
- Ehdotan vain
Oletko kokeillut mennä johonkin harrastukseen mukaan? Sieltä saattaisi löytää kavereita, tai ainakin sielä voisi jutustella toisille niitä näitä
- aloittaja.
On mulla joitain harrastuksia mutta ne on aikalailla yksinäisiä harrastuksia.
Voishan tietenkin harkita jotain uutta harrastusta jossa tapaisi muita ihmisiä.
Sitä on vain niin tottumustensa vanki...
Kun alkaa touhuamaan jotain niin ahdistuskin yleensä lievenee.
Tairankin painua ulos kun ei sadakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972