Pitkän aikaa on kulunut siitä kun juttelin jonkun kanssa.
Ahdistaa toisinaan niin että tuntuu kuin pää halkeaisi kohta.
On mulla kyllä masennuslääkitys mutta yksinäisyyden ahdistukseen se ei tehoa.
Kaipaisi niin juttuseuraa, vai osaako sitä enää puhuakkaan niin että toinen jaksaisi kuunnella.
Meilikavereita on joitain mutta ei ne korvaa jutteluseuraa.
Tuttava-pariskunta on mutta heillä on omat juttunsa ja yksinäinen örvelö onkin jotenkin outo lintu.
Palvelevaan puhelimeen ei voi näin aamuisin soitella...
Onneksi on netti ja tämä saitti johon voi purkaa mieltään.
Jos kaataisikin jonkun niskaan koko ahdistuksensa niin varmasti välteltäisiin sen jälkeen.
Oli mulla kaverinhaku-ilmoitus johon sain pari vastausta. Toinen ihan outo tyyppi
ja toinen varattu mieheensä kyllästynyt nainen. Ei oikein innosta ja meiliseuraa niistäkin tuli vaan.
Olen mä aikoinaan seurustellut eikä silloin kyllä yksinäisyys vaivannut, niinkuin tällä saitilla
joillain naisilla on yksinäistä vaikka seurustelevatkin. En ymmärrä... menisivät miehensä kainaloon jos yksinäisyys vaivaa.
No tulipa hiukan avauduttua ja ihan kuin tämä kirjoittelu auttaisi ahdistukseen.
Yksinäisyys ahdistaa
Ahdistus seurana
2
903
Vastaukset
- Ehdotan vain
Oletko kokeillut mennä johonkin harrastukseen mukaan? Sieltä saattaisi löytää kavereita, tai ainakin sielä voisi jutustella toisille niitä näitä
- aloittaja.
On mulla joitain harrastuksia mutta ne on aikalailla yksinäisiä harrastuksia.
Voishan tietenkin harkita jotain uutta harrastusta jossa tapaisi muita ihmisiä.
Sitä on vain niin tottumustensa vanki...
Kun alkaa touhuamaan jotain niin ahdistuskin yleensä lievenee.
Tairankin painua ulos kun ei sadakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482