Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Soneran laskutus

So Rane

Käytössä Soneran adsl-laajakaista. Itse tuotteessa ei ole ollut vikoja, mutta se laskutus. Toistuvasti laskutetaan 5-10 euroa enemmän, mitä sopimuksessa lukee. Vaihdan pois, kun sopimus loppuu. Ei tätä voi suositella kuin pahimmalle vihamiehelle. 18 kuukauden sopimuksesta noin 12 kk pelkkää tappelua laskutuksen kanssa.

6

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehellisyyttä Sonera

      Soneran laskut erääntyvät usein lauantaisin. Lain mukaan muina kuin pankkipäivinä erääntyvät maksut tulee maksaa, kun pankit toimivat. Kun maksaa maanantaina, laskuun lisätään parin kuukauden päästä korkoa.

      Soneran talouspuolen porukka yrittää naruttaa Sinua.

      Vähennä kaikki ylimääräinen laskusta.

    • 14

      mullakin laskutetaan mokkulasta vuokraa, jonka olen liittymää ottaessa ostanut omaksi.. melko jännää miten peritään asiakkaan omista laitteista vuokraa :D

    • zazzazzaa

      Otettiin kesällä muuton yhteydessä Soneralta tuo netti tv palvelu. 24kk määräaikainen sopimus hintana 39 euroa/kk.

      Noh, ensimmäinen lasku oli noin 200 euroa ja sen jälkeen tulleet laskut satasen paikkeilla. Jokaista laskua olen "asiakaspalvelun" kanssa käynyt läpi. Aina selittävät että jatkossa asia on kunnossa. Tänään tuli 90 euron lasku. Erittelyssä on kaikki väärin. Perus kk-maksu on väärin, ilmaisista kanavista laskutetaan ja olipa mukana ihan vittuiluna 5 euron maksukehoitusmaksukin, vaikka joka perkeleen laskun olen samantien selvittänyt ja maksanut.

      Puhelimessa olen roikkunut laskuasioiden vuoksi liioittelematta varmasti 5 tuntia. Suosittelen välttämään Soneraa ja määräaikaisia sopimuksia ylipäänsäkin.

      • hjsuopp

        lähettelevät laskuja vaikka olet laskun maksanut ajoissa, aivan käsittämätöntä tonttuilua.


    • kotimaista

      Kyllä on pulju, no hurrejahan ovatkin omistajat. Uusille asiakkaille laajakaistaa annetaan alle 40 ierun.
      Vakioasikkaat jotka ovat vuosikymmeniä lihottanut heidän persuita saavat maksaa samasta liittymästä yli 50.

      • "Palvelemme ma–pe klo 8–20 ja la 9–16.30" Soitin la 11.34 ensin pitkä litania miten voin palvella... Sitten tuli ilmoitus asiakaspalvelu ei ole toimnnassa. Päivittäsivät edes tiedot kotisivuilta, kun muutenkaan ei voi saada yhteyttä edes sähköpostilla.

        Itse kun tarvitsisin tunnukset soneran oma sivuilla tai millä nimellä kulkeekaan. Kun en ollut ajatellut että siihen tarvii tuo soneran oma sähköpostiosoite, mitä en koskaan käytä.

        Niin ja laskutuksessa välillä on ihan ihme summia. Miten voi laajakaista hinta vaihdella kuukausittain ei paljoa mutta vaihtelee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe