hanna vetää...

fani

..puoleensa sillä on hyvä ääni tyyyli ja kaikkee olen itse lappeenrannasta ja käyn samaa koulua mitä hanna kävi olen jopa saanut hannalta nimmarin se on käyny meidän koulussa ja hanna on kaikkista parhain laulaja!!!!!

12

660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *fani myös*

      Ihanx totta?! Epiä! Mä oon aina siitä lähtien ku näin Hannan pitäny sen äänestä...Se on ...hyvä ja omalaatuinen(:
      Siis nii sigaextramigamagee että!

      • fanta

        ......omalaatuinen......!! :D


      • *fani myös*
        fanta kirjoitti:

        ......omalaatuinen......!! :D

        ...hyvällä vai pilkalla sanottu??Mutta Hanna on omalaatuinen, mahtava sellainen!


      • fanta
        *fani myös* kirjoitti:

        ...hyvällä vai pilkalla sanottu??Mutta Hanna on omalaatuinen, mahtava sellainen!

        Okei, en mene haukkumaan kenenkään idolia. Mutta mikä Hannassa on omalaatuista??


      • *fani myös*
        fanta kirjoitti:

        Okei, en mene haukkumaan kenenkään idolia. Mutta mikä Hannassa on omalaatuista??

        ...Vaikkapas se sen ääni


      • fanta
        *fani myös* kirjoitti:

        ...Vaikkapas se sen ääni

        Ihanko näin? No onpas perustelut.


      • *fani myös*
        fanta kirjoitti:

        Ihanko näin? No onpas perustelut.

        Kuulepas nyt litku fanta.
        Mene vaan sinne mieluisellesi palstalle äläkä tänne tuu haukkuu muita, JOILLA ON OMA MAKU!
        Oot sä tosiaan NOIN kade?!Sulla ei taia kuule olla ollenkaan omaa elämää!Perätikään omaa makua!JOKA TOISILLA ON!
        Sori nyt, mutta noin taitaa olla!
        Tuskinpa vaa tulisit tänne muuten haukkuu viattomia sun huonoon elämääs kuulumattomia!
        Tai sitten tuut, ku ei oo sulla parempaakaan tekemistä.
        No, hauku vaan, mulle ihan sama.


        Tää vielä:
        -Vaikka oisit miten kade tahasa, ei silti tarvi pilata toisten iloa.Paitsi mun iloo vaan kasvatat ku nolaat ittes noilla pentumaisilla jutuillas!


      • fanta
        *fani myös* kirjoitti:

        Kuulepas nyt litku fanta.
        Mene vaan sinne mieluisellesi palstalle äläkä tänne tuu haukkuu muita, JOILLA ON OMA MAKU!
        Oot sä tosiaan NOIN kade?!Sulla ei taia kuule olla ollenkaan omaa elämää!Perätikään omaa makua!JOKA TOISILLA ON!
        Sori nyt, mutta noin taitaa olla!
        Tuskinpa vaa tulisit tänne muuten haukkuu viattomia sun huonoon elämääs kuulumattomia!
        Tai sitten tuut, ku ei oo sulla parempaakaan tekemistä.
        No, hauku vaan, mulle ihan sama.


        Tää vielä:
        -Vaikka oisit miten kade tahasa, ei silti tarvi pilata toisten iloa.Paitsi mun iloo vaan kasvatat ku nolaat ittes noilla pentumaisilla jutuillas!

        Voi kuuleppas nyt *fani*. Fanita aaaivan rauhassa Hannaa, en minä ole ketään estämässä. Ja totta on että jos joku tulee haukkumaan omaa idoliaan, pitää kyseiselle henkilölle haistattaa paskat. Näin on näreet -mutta oikeus on minullakin sanoa sanottavani. Hannasta en pidä, kuten en myöskään mistään muustakaan väkisin ängetyistä teinimassapoppihoppimusasta. Itselläni on oma maku, mihin rahan perässä jouksevat artistit/bändit eivät yletä. Onneksi. Ja en menisi väittämään nettiin kenellekkään että hanki elämä.. samantien voisi itseään vilkaista peiliin ja kelata että missäs mun sellainen on. U Know. ;)


      • vappua
        fanta kirjoitti:

        Voi kuuleppas nyt *fani*. Fanita aaaivan rauhassa Hannaa, en minä ole ketään estämässä. Ja totta on että jos joku tulee haukkumaan omaa idoliaan, pitää kyseiselle henkilölle haistattaa paskat. Näin on näreet -mutta oikeus on minullakin sanoa sanottavani. Hannasta en pidä, kuten en myöskään mistään muustakaan väkisin ängetyistä teinimassapoppihoppimusasta. Itselläni on oma maku, mihin rahan perässä jouksevat artistit/bändit eivät yletä. Onneksi. Ja en menisi väittämään nettiin kenellekkään että hanki elämä.. samantien voisi itseään vilkaista peiliin ja kelata että missäs mun sellainen on. U Know. ;)

        mieltä.Tämä on kyllä aivan väärä paikka alkaa aukoon päätään.Ei pidä vetää hernettä nenuunsa niin helposti.Hanna-fanina hyväksyn sen että Hannalla on vähintään yhtä paljon faneja kuin vihaajia ja niitä jotka eivät tykkää.


      • fanta
        vappua kirjoitti:

        mieltä.Tämä on kyllä aivan väärä paikka alkaa aukoon päätään.Ei pidä vetää hernettä nenuunsa niin helposti.Hanna-fanina hyväksyn sen että Hannalla on vähintään yhtä paljon faneja kuin vihaajia ja niitä jotka eivät tykkää.

        Vappua sinnekkin.


      • FilmiFriikki
        vappua kirjoitti:

        mieltä.Tämä on kyllä aivan väärä paikka alkaa aukoon päätään.Ei pidä vetää hernettä nenuunsa niin helposti.Hanna-fanina hyväksyn sen että Hannalla on vähintään yhtä paljon faneja kuin vihaajia ja niitä jotka eivät tykkää.

        Niinpä.. Ollakseen kunnon fani ei pidä sävähtää siitä, että idolistaan sanotaan jono sanoja, jotka viittaavat johonkin negatiiviseen. Eihän tämä Hanna Pakariseen liity, mutta Antti Tuiskun vannoutuneena fanina joudun kuulemaan tästä vaikka mitä inhottavaa, välittämättä siitä. (Se hintti ei osaa laulaa!) (OnnexxxXxx Antti ei voittanut Idolssii niinQ!!1111)


      • Mink
        FilmiFriikki kirjoitti:

        Niinpä.. Ollakseen kunnon fani ei pidä sävähtää siitä, että idolistaan sanotaan jono sanoja, jotka viittaavat johonkin negatiiviseen. Eihän tämä Hanna Pakariseen liity, mutta Antti Tuiskun vannoutuneena fanina joudun kuulemaan tästä vaikka mitä inhottavaa, välittämättä siitä. (Se hintti ei osaa laulaa!) (OnnexxxXxx Antti ei voittanut Idolssii niinQ!!1111)

        Ensinnäkin fanta vois pysyä poissa täältä Hanna Pakarisen FANIEN keskustelusta, ja se toinen osapuoli vois ottaa vähän iisimmin, tää on vaan netti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe